جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    برترین های قاب گوشی

    <h۲ dir="rtl" style="text-align: justify;">برترین های قاب گوشی

    برترین های قاب گوشی : در صورتی که برای خود گوشی موبایل خریده اید ، می بایست اولین نکته ای که به آن می اندیشید ، این باشد که ابزار محافظتی آن را تهیه کنید. در میان لوازم جانبی موبایل ، قاب گوشی یکی از پرطرفدارترین ابزار به شمار می اید که در انواع و طرح های متفاوتی در بازار عرضه شده است . همچنین در کنار قاب گوشی ، کیف گوشی و گارد و گلس نیز پرفروش می باشند.

    برای بسیاری از کاربران ، قاب گوشی محبوب و مورد پسندشان است که بتواند از گوشی آن ها به خوبی مراقبت کند و از طرفی طرح و ظاهر آن بسیار زیبا و مورد علاقه ی آن ها باشد. مدت زیادی است که تنوع در طرح و رنگ قاب گوشی در ایران به شکل گسترده ای رشد کرده است و چاپ عکس و تصویر دلخواه بر روی قاب گوشی یکی از گزینه های پر فروش در بازار موبایل شده است.

    برای آن که بتوانید قاب گوشی منحصر به فرد خود را داشته باشید ، تنها نیاز است تا عکس دلخواه خود را در ربان مارکت آپلود کنید و سپس آن را با کیفیتی فوق العاده و زیبا ، بر روی قاب گوشی خود به صورت چاپ شده داشته باشید. البته این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که مدل و جنس قاب گوشی را باید قبل از آن سفارش دهید و در هنگام انتخاب آن به قابی بیاندیشید که مناسب گوشی همراه شما باشد. پس از آن که کار چاپ روی قاب برای شما انجام شد ، آنرا به آدرسی که اعلام کرده اید از طریق پست سفارشی یا پیشتاز ارسال می کنیم.

    امروزه یکی از قاب های موبایلی که بسیار پرطرفدار و پرکاربرد است ، قاب از جنس ژله ای که در بازار به قاب های سه گرمی نیز شناخته می شوند. اما ظاهر این قاب ها ساده بوده و هر نوع سلیقه ای را به سوی خود جلب نمی کند. از دیگر انواع قاب های پرمصرف ، قاب سیلیکونی است که دارای تنوع رنگی بسیار بالایی است اما عمدتا به شکل ساده ای طراحی شده است. اما با وجود رنگ های زیبایی که در این نوع قاب وجود دارد می تواند مخاطبان بسیاری را داشته باشد. به خصوص کسانی که دارای گوشی آیفون هستند این نوع قاب را می پسندند. قاب سیلیکونی برای چاپ عکس و طرح دلخواه مناسب است.

    قاب های عروسکی و یا شخصیت های کارتونی نیز طرفداران خاص خود را دارد که عمدتا خانم ها خریدارش هستند. این نوع قاب ها به مد روز تغییر کرده و با شخصیت های معروف و محبوب دیزنی تغییراتی خواهد داشت. این شخصیت ها می تواند باب اسفنجی باشد و یا خرس تد . این  گونه تصاویر عمدتا به صورت گسترده ای بر روی قاب ها وجود دارد ، اما چنانچه طرحی مد نظر باشد که قاب آن یافت نشود می توانند با ارسال عکس و تصویر آن به ربان مارکت ، و چاپ آن توسط ربان ، قاب گوشی دلخواه خود را در زمانی کوتاه داشته باشند.

    از دیگر قاب های موجود در بازار ، نوع قاب  آکواریومی است که به جهت شکل متحرکی که دارند به این نام معروف هستند و طرفداران بسیاری دارند. مدل ساعت شنی یکی از پرفروش ترین قاب های این مدل است.

    قاب نگین دار نیز یکی دیگر از انواع پر فروش است که جهت مصرف خانم ها تهیه شده است. این قاب ها به صورت ماشینی تولید می شوند. اما نوع دستی آن ها نیز تهیه می شود که عمدتا به شکل سفارشی و مطابق با درخواست کاربر بر روی قاب مناسب گوشی همراهش ساخته شده و در اندک زمانی تحویل می شود.

    منبع : گوگل

     

    <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">سایت روبان <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب گوشی <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب سامسونگ <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب هواوی <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب آیفون <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب دخترانه

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن