جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی مقایسه note 9 و note 10

    بررسی مقایسه note 9 و note 10

    در اینجا می خواهیم Samsung Galaxy Note ۱۰ در مقابل Note ۹ را بررسی کنیم. آیا باید گوشی هوشمند خود را ارتقاء دهید؟ سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ یک گوشی فوق العاده است که اکنون با گلکسی نوت ۹ مقایسه می شود. در مقایسه note ۹ و  note ۱۰ ، باید گفت که اگر قبلاً صاحب Samsung Galaxy Note ۹ هستید ، با قدرت قلم بلوتوث S Pen سامسونگ و زیبایی یک صفحه نمایش غول پیکر آشنا هستید.

    اما در حال حاضر نه یک، بلکه دو مدل جدید سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ وجود دارد، چیزی که یک فبلت برتر را تشکیل می دهد، تغییر کرده است. این محدوده از گوشی، به طور مرتب در رتبه بندی بهترین تلفن های هوشمند قرار می گیرد. در این Samsung Galaxy Note ۱۰ vs Note ۹ رو در رو ، ما به شما کمک می کنیم تصمیم بگیرید که ارزش ارتقا را دارد یا خیر.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    بررسی مقایسه note 9 و note 10

    طراحی  note ۹ و  note ۱۰

    هر دو نوت ۱۰ استاندارد و نوت ۱۰ پلاس بزرگتر نقاط قوت خود را دارند، اما آیا هر دو به اندازه ای ارائه می دهند که کاربران فعلی نوت بخواهند ارتقاء دهند؟ اولین چیزی که در مورد جفت پرچمداران جدید سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ به آن توجه می کنید، صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه آنها است. قاب بالایی گلکسی نوت ۹ دوربین جلویی آن را در خود جای داده است. سامسونگ با نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس ، سوراخی را مستقیماً در صفحه نمایش لنزهای سلفی قرار داد.

    در مقایسه note ۹ و  note ۱۰نوت ۱۰ دارای صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه است. سپس اندازه وجود دارد که متمایز کننده اصلی Note بود. ابعاد نوت ۹ دارای ۶.۳۷ اینچ با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی است. Note ۱۰ به طول ۵.۹ اینچ با صفحه نمایش ۵.۹ اینچی به طور قابل ملاحظه ای کوچکتر است، برای کسانی که می خواهند بدون استفاده از چنین دستگاه عظیمی در کیف یا جیب خود از قلم استفاده کنند، مناسب است.

    اما اگر می خواهید یک صفحه نمایش بزرگتر داشته باشید، نوت ۱۰ پلاس دارای یک پنل ۶.۸ اینچی در قاب ۶.۴ اینچی است. این بدان معناست که فضای بیشتری در صفحه نمایش در اندازه بدنه Note ۹ وجود دارد. سامسونگ حتی چند اونس از نوت ۱۰ پلاس را کم نمود که وزن آن ۶.۹ اونس در مقایسه با سنگین تر ۷.۱ اونسی نوت ۹ است.

    بررسی مقایسه note 9 و note 10

    ساختار ظاهری note ۹ و  note ۱۰

    در مقایسه note ۹ و  note ۱۰ باید گفت که وقتی دستگاه ها را برعکس می کنید، تفاوت های بزرگتری را نیز مشاهده خواهید کرد. گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ و نوت ۱۰ پلاس رنگ های زیباتر از رنگ های بنفش و آبی ظریف نوت ۹ دارند.

    ombre رنگارنگ Aura Glow Note ۱۰ بسیار خیره کننده است، جلوه ای ایجاد می کند که تقریباً از شفق قطبی تقلید می کند. دستگاه های جدید همچنین در رنگهای آبی ، سفید و آبی مشکی عرضه می شوند. اما وقتی به لبه پایینی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس می رسید، ممکن است شوکه شوید. اینها اولین نمونه هایی هستند که فاقد جک هدفون هستند. نوت ۹ پورت صوتی ۳.۵ میلی متری خود را حفظ کرد که می تواند برای کاربران قدرتمندی که مایل به خرید هدفون بلوتوث نیستند مفیدتر باشد.

    نمایشگر Galaxy Note ۹ در مقابل Note ۱۰

    صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Super AMOLED سامسونگ گلکسی نوت ۹ (۲۹۶۰ * ۱۴۴۰) هنگام معرفی گوشی در سال گذشته بهترین کلاس بود. اما گلکسی نوت ۱۰ پلاس استاندارد جدیدی را برای نمایشگر گوشی های هوشمند تعیین می کند.

    در مقایسه note ۹ و  note ۱۰پنل ۶.۳ اینچی Dynamic AMOLED نوت ۱۰ فول اچ دی پلاس (۲۲۸۰ * ۱۰۸۰) است، به این معنی که تعداد پیکسل ها را در اینچ به اندازه صفحه نمایش quad-HD+ Note ۹ نمی بینید. در مقابل، نوت ۱۰ پلاس دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی Dynamic AMOLED با وضوح کمی بالاتر (۳۰۴۰ * ۱۴۴۰) نسبت به پنل کوچکتر نوت ۹ است.

    اما صفحه نمایش نوت ۹ دارای رزولوشن ۵۱۶ پیکسل در هر اینچ است که می تواند تصویر کلی واضح تری نسبت به پنل ۴۹۸ پیکسل بر اینچ در نوت ۱۰ پلاس ایجاد کند، فقط به دلیل داشتن چنین وضوح بالا در صفحه کوچکتر است. هرچند که همه چیز به احتمال زیاد با چشم غیر مسلح نامرئی است. بزرگترین تفاوت صفحه نمایش در حاشیه ها یا عدم وجود آن، در مورد نوت ۱۰ و ۱۰ پلاس است.

    سامسونگ در نوت ۹ حاشیه های ضخیم تر را حفظ کرد، اما سپس برای S۱۰ ، S۱۰e و S۱۰ Plus کاملاً بدون حاشیه ظاهر شد. نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس دارای صفحه نمایش Infinity-O مشابه S۱۰ با دوربین برش خورده در بالای صفحه برای گرفتن عکس های سلفی هستند، اما جدیدترین پرچمداران سامسونگ برخلاف سمت راست، این لنزها را مستقیماً در مرکز صفحه نمایش دارند که در مقایسه note ۹ و  note ۱۰ خود را نشان می دهد.

    بررسی مقایسه note 9 و note 10

    تفاوت note ۹ و  note ۱۰

    سخت است که صفحه نمایش نوت ۱۰ پلاس را به عنوان یکی از بهترین گوشی هایی که سامسونگ تا به حال روی گوشی قرار داده است، مشاهده نکنیم. در حالی که در نوت ۹ ۶۰۴ نیت است، گلکسی نوت سال گذشته کمی رنگی تر است و ۲۲۴ درصد از طیف رنگی sRGB را برای نوت ۱۰ پلاس به ۲۱۲ درصد می رساند.

    با این حال، با توجه به گستردگی صفحه نمایش نوت ۱۰ پلاس، استفاده از رنگ های روشن که روی صفحه گوشی جدید به دست می آورید راحت تر است. قلم S Pen همیشه یکی از ویژگی های برجسته در سری Note بوده و با نوت ۱۰ و ۱۰ پلاس ، سامسونگ دو برابر شده است. S Pen نوت ۱۰ ترفندهای بیشتری نسبت به یادداشت سال گذشته دارد.

    قلم S ۱۰ نوت ۱۰ اکنون می تواند می تواند وظایف خود را بهتر انجام دهد. بسته به اینکه از برنامه ای که استفاده می کنید، این کنترل ها می توانند اقدامات متفاوتی را ایجاد کنند. به عنوان مثال، در برنامه دوربین، فشار دادن دکمه S Pen و بالا کشیدن جلوی گوشی، نمای لنزهای پشتی نوت ۱۰ را به لنزهای جلویی منتقل می کند. همچنین می توانید از دکمه S Pen Note ۱۰ به عنوان کنترل از راه دور استفاده کنید، همانطور که می توانید در Note ۹ استفاده کنید. نوت ۱۰ همچنین تبدیل دست خط به متن را ارائه می دهد. برای انتخاب و سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه  ، به روبان مارکت مراجعه کرده و در دسته بندی های متنوع، قاب گوشی مورد نظر خود را تهیه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن