جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی و مقایسه iPhone X و iPhone XS

    بررسی و مقایسه iPhone X و iPhone XS

    در مقایسه iPhone X و iPhone XS باید گفت که آیفون X همه چیز را تغییر داد. با آن، اپل طراحی ، امنیت و قیمتی را که می‌توانیم برای یک گوشی هوشمند پرچم‌دار بپردازیم، دوباره راهی بازار کرد. یک سال بعد، آیفون XS این قیمت را حتی بالاتر برده است، اما آیا تفاوت های کافی برای توجیه ارتقاء وجود دارد؟

      << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    مقایسه iPhone X و iPhone XS

    طراحی iPhone X و iPhone XS

    در حالی که با نگاهی دقیق به نمایشگر آیفون XS، به‌روزرسانی‌های آن نسبت به آیفون X آشکار می‌شود، در مورد طراحی‌های آنها نمی‌توان گفت. ۳ گرم اختلاف وزن در مقایسه iPhone X و iPhone XS است. همانطور که گفته شد، اپل بهبودهایی در طراحی ایجاد کرده است، فقط آنها را با چشم غیرمسلح نخواهید دید. افزایش مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، با رتبه بندی IP۶۸ نسبت به IP۶۷ در آیفون X است.

    دوربین در مقایسه iPhone X و iPhone XS

    در شرایط نوری خوب، به خصوص هنگام عکاسی در فضای باز، تفاوت زیادی بین عکس‌های XS و X مشاهده نخواهید کرد. رنگ‌ها در آیفون X قدیمی‌تر کمی اشباع‌تر هستند. استثنا عکس هایی است که در خورشید، آسمان روشن یا نورهای روشن گرفته شده اند. در این موارد، عملکرد Smart HDR می‌تواند به جلوگیری از برجسته‌سازی‌های غیرعادی کمک کند. اما این می‌تواند رنگ‌ها را نسبت به رنگ‌های X ضعیف‌تر نشان دهد.

    هنگامی که به عکس‌ها روی صفحه‌نمایش تلفن با روشن بودن TrueTone نگاه می‌کنید، تصاویر در XS جدیدتر از XS واقعی‌تر به نظر می‌رسند.

    البته، صفحه‌ای که این تصاویر را روی آن مشاهده می‌کنید، نیز در ظاهر این عکس‌ها تفاوت ایجاد می‌کند. در مقایسه iPhone X و iPhone XS اگر بیشتر در صفحه نمایش گوشی مشاهده می کنید، اکثر افرادی که نمونه عکس ها را مشاهده می کنند، اعتقاد دارند که آیفون XS به دنیای واقعی نزدیک تر است. اما اگر اهل چاپ عکس یا ذخیره آنها به عنوان دسکتاپ هستید، ممکن است کنتراست بالاتر را مستقیماً از دوربین آیفون X ترجیح دهید.

    دوربین آیفون X در مقابل XS

    این یک مورد بزرگ است. دوربین در iPhone XS در مقایسه با iPhone X ارتقاء گسترده‌ای داشته است. عملکرد بهتری در نور کم، نقاط کانونی بیشتری برای بهبود عمق تصاویر شما دارد و برنامه دوربین سریع‌تر است. حتی در مقایسه با عملکرد خوب آن در iPhone X، برنامه دوربین به لطف برخی از مشخصات جدید XS بسیار سریعتر است. تأخیر شاتر بسیار کم است، اگر وجود داشته باشد.

    بنابراین به محض گرفتن یک عکس، برنامه بلافاصله آماده است تا عکس دیگری بگیرد. با نقاط کانونی جدید اضافه شده، می‌توانید در حالت پرتره به ظاهر بوکه کامل‌تر و دقیق‌تری برسید. اگر به عکاسی علاقه دارید، باید ببینید دوربین XS چقدر عالی است.

    مقایسه iPhone X و iPhone XS

    عملکرد در مقایسه iPhone X و iPhone XS

    در مقایسه iPhone X و iPhone XS باید گفت که یکی از بزرگترین تفاوت های آیفون X و XS، پردازنده ای است که اپل در داخل آن قرار داده است. اگر فکر می‌کنید آیفون X سریع است، فقط صبر کنید تا همان برنامه‌ها را روی XS اجرا کنید. تاخیر تقریباً وجود ندارد.

    این بدان معنا نیست که شما هنوز زمان بارگذاری را در اینجا و آنجا تجربه نخواهید کرد، اما چیزی که پردازنده جدید به آن کمک می کند، عدم پاسخگویی عمومی در سراسر فرآیند است. بنابراین وقتی با انگشت خود ضربه می‌زنید یا می‌کشید، عمل تقریباً بلافاصله شروع می‌شود. اگر این کافی نبود، آیفون XS نیز عملکرد گرافیکی خود را بهبود بخشیده است، بنابراین بازی‌ها و سایر برنامه‌های گرافیکی سنگین اکنون بسیار سریع هستند.

    باتری در آیفون ایکس در مقابل آیفون ایکس اس

    یکی از انتقادات رایج آیفون X در زمان عرضه اولیه، عمر باتری آن بود. این دستگاه کوچک‌تر از آیفون‌های سایز مثبت قبلی بود، به این معنی که فضای کمتری برای باتری داشت. بنابراین شما یک باتری کوچکتر با صفحه نمایش بزرگتر و روشن تر داشتید که بدیهی است دستور العمل عملکرد ضعیف باتری را دارد.

    خوشبختانه، با آیفون XS، اپل بازخوردها را جدی گرفت و توانست ۳۰ دقیقه تا یک ساعت دیگر باتری را کم کند. که ممکن است در ظاهر زیاد به نظر نرسد، اما اگر فردی هستید که زندگی‌ اش به تلفن متکی است، هر بخش اضافی به شما کمک می‌کند.

    مقایسه iPhone X و iPhone XS

    بنابراین آیا باید از آیفون X به XS ارتقا دهید؟

    هیچ پاسخ صریحی برای این وجود ندارد. اگر مشکلی در آیفون X فعلی شما وجود دارد، مثلا یکی از دکمه ها خراب است، بله، ارتقا به iPhone XS کاملاً ارزشش را دارد. اگر از آیفون X خود راضی هستید و هنوز هم به خوبی کار می کند، ممکن است دلیلی وجود نداشته باشد که در این لحظه آن را عجله کنید و آن را ارتقا دهید. آیفون XS پیشرفت کمی نسبت به مدل قبلی دارد، اما دلیلی وجود ندارد که نتوانید صبر کنید تا واقعاً مشکلی در آیفون X شما وجود داشته باشد.

    شما می توانید برای این گوشی های جذاب آیفون، قاب گوشی سفارشی خود را در روبان مارکت تهیه کنید. برای این کار می توانید در دسته بندی های متنوع روبان مارکت جستجو کنید و یا طرح و نقش مورد نظر خود را برای سایت روبان مارکت ارسال نمایید تا مطابق با سلیقه و نظر شما، این طرح روی قاب گوشی چاپ شده و در کوتاه ترین مدت و با کیفیت بالا، قاب گوشی با طرح دلخواه را دریافت کنید.

    توجه داشته باشید که چاپ روی قاب گوشی، توسط رنگ هایی درخشان با ماندگاری بالا انجام می شود که می تواند طول عمر بالای نقش روی سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه را به خوبی افزایش دهد.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن