جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Xiaomi Redmi 8A

    Xiaomi Redmi 8A می تواند برای بسیاری از کاربران پاسخگو باشد. این یک قطعه عالی از کیت است که طراحی مدرن، عملکرد بالاتر از متوسط ​​و عمر باتری فوق العاده را ارائه می دهد. تعداد کمی از برندها می توانند ادعا کنند که یک نسل کامل از تلفن های هوشمند را تعریف کرده اند.

    شیائومی می داند چگونه سخت افزاری زیبا ایجاد کند که ارزش را دوباره بالا برده و بهترین گوشی های سطح متوسط ​​​​را به طور مداوم عرضه کند.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Xiaomi Redmi 8A

    طراحی جدید Redmi 8A

    شیائومی پس از ارائه مدل پیشین و تغییراتی که در طراحی آن داشت. روند طراحی را در Redmi 8A سرعت بخشید. این گوشی زیبای شیائومی، از ظاهری مناسب و برتر از قیمتی که ارائه می کند، عرضه شده است و با صفحه نمایشگر بزرگ 6.2 اینچی همراه با با حاشیه هایی مناسب طراحی شده است که تناسب خوبی را به نمایش می گذارد.

    کمی چانه در پایین Xiaomi Redmi 8A وجود دارد، اما در این نقطه قیمت لزوماً نمی توان از آن شکایت کرد. LCD IPS مورد استفاده در اینجا به هیچ وجه بد نیست. رنگها کمی بی روح هستند و روشنایی دقیق به دلیل وضوح پایین 720 در 1520 ، نرمی خاصی را نشان می دهد، اما برای کاهش قیمت ، اینها به عنوان مبادلات ضروری به نظر می رسند.

    شیائومی اندازه صفحه نمایش را در مقایسه با Redmi 7A افزایش داد و این گوشی دیگر چندان کوچک نیست. در کنار حاشیه های بزرگ ، Redmi 8A می تواند کمی سخت باشد. استفاده از یک دست اگر غیرممکن نباشد سخت خواهد بود. این گوشی نسبتاً چاق است، اما باتری بزرگ آن را جبران می کند. صادقانه می توان گفت که وزن Xiaomi Redmi 8A با وجود باتری تنها 188 گرم است.

    بازخورد لمسی روی دکمه ها عالی است و واقعاً هیچ چیز در اینجا وجود ندارد که نشان دهد این یک تلفن کامل سطح ابتدایی است. بلستر IR مفقود شده ممکن است چند مورد ایراد داشته باشد، اما اگر برای تامین هزینه های پورت USB-C به این نیاز باشد، از این خرید راضی خواهید بود. در واقع ، شیائومی یک قدم جلوتر رفته و پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی را نیز اضافه کرد. برای این کار باید یک شارژر جداگانه بخرید؛ یک آداپتور 10 واتی در جعبه موجود است.

    گوشی هوشمند Xiaomi Redmi 8A

    عملکرد Redmi 8A

    چیپست اسنپدراگون 439 مورد استفاده در اینجا از Redmi 7A منتقل می شود و عملکرد آن نیز همینطور است. مطمئناً راه اندازی برنامه ها کمی بیشتر طول می کشد، اما این امتیازی است که شما باید در مورد تلفن های سطح اول قائل شوید.

    با این حال، چند وظیفه ای در Xiaomi Redmi 8A  خوب است. 2 گیگابایت رم کافی نیست. می توانید برای استفاده در کارهای روزمره خود، به مدل 3 گیگابایت رم بپردازید. مگر اینکه بخواهید هنگام بارگیری مجدد صفحات وب و برنامه ها هنگام جابجایی بین آنها، مدام در حال بارگیری مجدد باشید.

    قابلیت استفاده روزانه بسیار عالی است، اما تلفن با بازی مشکل دارد. در حالی که عملکرد CPU پیشرفت زیادی کرده است، گوشی فاقد قدرت گرافیکی است و هنگامی که سعی می کنید بازی کنید، نشان داده می شود. PUBG ، به ویژه، جهان را متفاوت کرده است.

    هنگامی که می خواهید یک کمپین PUBG را با تلفن اجرا کنید، و در حالی که Xiaomi Redmi 8A  قادر به ارائه نرخ فریم قابل پخش است، به هیچ وجه یک تجربه بازی فوق العاده نیست. افت فریم قابل توجهی وجود دارد و نمی توانید به گرافیک HD نیز تغییر دهید. اگر از بازی های دو بعدی ساده تر استفاده می کنید، تجربه شما خوب خواهد بود.

    باتری Redmi 8A

    یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی در حال پیشرفت است. این مهمترین تغییر در Redmi 8A است. این تلفن برای کاربرانی که اغلب در جاده هستند، تماس های تلفنی زیادی برقرار می کند و عموماً باتری ها را به حد کافی می رساند، مورد توجه قرار می گیرد. به راحتی می توان گوشی را قبل از نیاز به شارژ تا سه روز استفاده نمود و هیچ مشکلی برای بهبود بیشتر از یک روز یا حتی دو روز از Xiaomi Redmi 8A نخواهید داشت.

    خرید قاب گوشی Redmi 8A

    دوربین در ردمی  8A

    Redmi 8A از سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی IMX363 استفاده می کند. این همان سنسوری است که در سری Pixel 3a یافت می شود. با این حال، یک سنسور به تنهایی کیفیت تصویر فوق العاده ای را ایجاد نمی کند و متأسفانه Redmi 8A در این بخش فاقد کیفیت است.

    عکس های با نور کم خوب هستند، اما باز هم می توانید نقاط برجسته را در بازتاب ها مشاهده کنید. این تلفن باعث کاهش نویز شدید می شود که نرمی فراگیر را به عکس ها می افزاید. دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی عکس های سلفی معقولی می گیرد. به طور پیش فرض از یک فیلتر زیبایی سنگین استفاده می کند، چیزی که قطعاً می خواهید آن را خاموش کنید.

    از دیگر ویژگی های دوربین می توان به حالت عمودی اشاره کرد که به نظر بیشتر ضربه خورده یا از دست رفته است. این تلفن از یک دوربین برای فعال کردن این مورد استفاده می کند و تشخیص لبه به هیچ وجه خوب نیست. شما می توانید فیلم های معقول و خوبی را در محیطی با نور خوب مدیریت کنید، اما قطعاً نمی خواهید در نور کم عکس بگیرید.

    شما می توانید یک قاب گوشی زیبا با طرح های مختلف را از روبان مارکت تهیه کنید. در دسته بندی های متنوع روبان مارکت، می توانید طرح دلخواه و سفارشی خود را روی قاب گوشی خود داشته باشید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن