جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بهترین مدل های آیفون سال 2020

    <h۲ dir="rtl"> بهترین مدل های آیفون سال ۲۰۲۰

    اگر شما یکی از ۱۰۰ میلیون کاربر آیفون در جهان هستید ، می دانید تلفن هوشمند شما چقدر ظریف است. برای ایمن و شیک نگه داشتن مدل های گوشی آیفون ، باید بهترین مورد را برای محافظ و قاب آن خریداری کنید.بسیاری از مردم شکستن صفحه نمایش آیفون را تجربه کرده اند. توجه داشته باشید که برای شما هم اتفاق نیفتد.

    اما با هزاران قاب آیفون پوشش که به صورت آنلاین در دسترس است ، ممکن است شما به سرعت نتوانید تشخیص دهید که به کدام مارک اعتماد کنید. به همین دلیل در این جا یازده  مورد برتر آیفون را در بازار بررسی و ارائه کردند. برای آسان تر کردن این موضوع ، آنچه را که کاربران هنگام خرید یک مدل جدید تلفن به آن اهمیت می دهند ، لیست کردیم. برخی از آن ها سبک ترین و باهوش ترین پوشش را شامل می شوند. برخی دیگر محافظت گسترده و مستحکم را ایجاد می کنند و دیگران مدلی شیک و منحصر به فرد برایشان در اولویت قرار دارد.

    در فروشگاه ربان مارکت بهترین گزینه و خاص ترین قاب را در هر گروه پیدا خواهید کرد. اگر شما چیزی ارزان را ترجیح می دهید ، گزینه های مناسب برای بودجه ی شما نیز داریم.

    بهترین مدل های آیفون سال ۲۰۲۰

    این که آیا شما به دنبال محافظت از جدیدترین تلفن همراه خود هستید و یا مدل جالبی را برای تلفن خود می خواهید ، می توانید در این جا با انواع مدل های آیفون آشنا شوید.

    ۱-    چرم اپلFolio  : بهترین مورد رسمی آیفون

    . اپل طیف وسیعی از موارد عالی را از مدل باریک گرفته تا کیف فولولیک شیک و باتری هوشمند آنها ایجاد می کند. بهترین مورد رسمی آیفون ، مورد چرم Folio خواهد بود.

    طراحی لوکس اپل با بالاترین کیفیت چرم اروپایی ، آیفون شما را کاملاً مناسب می کند و روکش میکرو فیبر داخل آن ، محافظت مورد نیاز را برای گوشی شما ایجاد می کند. از طرفی ، فضایی برای نگه داشتن حداکثر ۳ کارت و پول نقد دارد. مورد Folio با باز شدن درب کیف گوشی شما روشن می شود و به طور خودکار هنگام بسته شدن آن را قفل می کند این موضوع برای حفظ باتری گوشی شما بسیار مناسب است.

    همچنین در طیف وسیعی از رنگ ها تولید شده است و بسیار شیک به نظر می رسد و بدون شک ارزش بسیار خوبی برای شما خواهد داشت. این مدل از قاب گوشی  برای iPhone X ، XS ، ۱۱ Pro و ۱۱ Pro Max مورد استفاده  است.

    ۲-زره هوای Spigen Liquid Air : بهترین کیف آیفون

    Spigen  یکی از پرفروش ترین مدل آیفون در آمازون است. به دلیل مزایای بسیاری که دارد  این مدل از قاب گوشی آیفون Liquid Air Armor  انتخاب بسیار ارزشمندی است. این قاب دارای قیمتی مناسب بوده ، سبک  باریک است و در عین حال قادر به ارائه محافظ Mil-Grade با فناوری بالشت هوایی خود برای محافظت در برابر شوک است.

    گزینه دیگر: Unicorn Beetle Pro  یکی از بهترین موارد آیفون در بازار است. مجهز به سپر TPU ضد ضربه می باشد. TPU یک محافظ پلاستیکی و لاستیکی ویژه است، همچنین دارای محافظ صفحه نمایش داخلی بوده ، و روکش درگاه دارد تا بتواند از ورود گرد و غبار ممانعت به عمل آورد این مدل یک کیف گوشی قابل حمل چرمی است.

    ۳-سوسک تک شاخ : بهترین مورد آیفون سبک

    اگر به دنبال مدلی از قاب گوشی هستید که باریک ، شیک و کاربردی باشد ، به دنبال مورد iPhone Supet  Unicorn Beetle iPhone  نباشید. در این مدل طراحی زیبای گوشی هوشمند شما را می پوشاند و با این حال فناوری محافظت از آن به گونه ای طراحی شده است که در برابر رطوبت از گوشی محافظت نمی کند.

    همچنین نوع لبه ی اطراف دوربین باعث می شود لنز دچار خراشیدگی شود. البته دارای طیف وسیعی از اندازه ها و رنگ ها وجود دارد و کاربرد آن برای گوشی آیفون ۱۱ است.

    همچنین این مورد محافظ با درجه بالا را از Spigen را پیشنهاد می دهیم که بسیار سبک و در عین حال قوی است. Spigen Tough Armor در طیف وسیعی از رنگ ها عرضه شده است.

    مدلSpigen  به دلیل موارد فوق العاده محافظتی شناخته شده است با مدل  Ultra Hybrid هیچ تفاوتی ندارد. این نوع قاب جهت محافظت از صفحه نمایش و محافظ دوربین بهره می برد Hybrid  باریک ترین طرح های Spigen است و با وجود شفافیت آن رنگ اصلی iPhone شما را پنهان نمی کند. این قاب در طیف وسیعی از رنگ ها قرار می گیرد ، از خراش و افتادگی محافظت می کند و به طرز غیرقابل انکاری شیک است.

     

     منبع : گوگل

     

    <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">سایت روبان <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب گوشی <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب سامسونگ <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب هواوی <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب آیفون <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب دخترانه

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن