جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    راهنمای قاب موبایل

    <h۲ dir="rtl">قاب گوشی | کاور موبایل | قاب موبایل

    در دنیای امروز ، تلفن هوشمند به وسیله ای تبدیل شده است که همه در اختیار دارند. در حالی که اکثر ما گوشی های هوشمند خود را با احتیاط استفاده می کنیم ، به نظر می رسد جلوگیری از افتادن و خراش دادن آنها غیرممکن است. مدت کوتاهی لازم است که گوشی هوشمند جدید شما قدیمی به نظر برسد. یکی از راه هایی که می توانید ظاهر جدید گوشی خود را حفظ کنید استفاده از قاب است. قاب و کاور ها همچنین روش خوبی برای شیک تر شدن گوشی هوشمند شما هستند. اکنون آیفون ۵ یا Samsung Galaxy J۷ شما شیک تر و جدید تر به نظر می رسد و خراش های کمتری را به همراه خواهد داشت.

    کاورهای تلفن و موارد شیک و کاربردی

    می توانید این موارد و قاب ها را بر اساس چاپ های خود انتخاب کنید که در مضامین مختلفی از قبیل اتومبیل ، طنز و کارتون ، شخصیت های معروف ، جشنواره ها و مناسبت ها ، نقاشی های دیواری ، تصاویر ، فیلم ها ، طبیعت و سایر الگوهای موجود در آن قرار دارد. موارد با نمادهای موسیقی و تصاویر سازهای موسیقی چیزی است که دوستداران موسیقی از پخش آن لذت خواهند برد. اگر عاشق طبیعت هستید ، می توانید در طیف وسیعی از مواردی که با تصاویر برگ ها ، درختان و گل ها مشاهده می شود ، قاب خود را داشته باشید. شما حتی با مواردی روبرو می شوید که دارای طرح های تاتو و تایپوگرافی هستند.

    قاب ها و کاورها به گونه ای طراحی شده اند که برای گوشی شما کاملاً متناسب باشد و همچنین به شما امکان می دهد با دکمه های ولتاژ و قدرت را به راحتی کار کنید. همچنین می توانید آنها را بر اساس انواع مختلفی از قبیل روکش پشت ، روکش فلپ ، کیف باند بازو ، گارد ، کیف پول ، کیف دستی ، صفحه کلید و موارد دیگر انتخاب کنید. انواع قاب های کیفی گزینه ای ارجح برای بسیاری است زیرا محافظت کاملی از تلفن شما در برابر خراش  و افتادن تصادفی دارند.

    از آنجا که این قاب ها از گوشی شما محافظت می کنند و از خراشیدن آن جلوگیری می کنند ، موادی که این کاورها از آن ساخته شده اند نقش مهمی دارند. اغلب از موادی مانند چرم مصنوعی ، پارچه ، چرم ، فلز ، پلاستیک ، لاستیک ، سیلیکون ساخته می شود و برخی حتی از چوب ساخته شده اند. از آنجا که آنها در طیف گسترده ای از رنگ های جذاب قرار دارند ، می توانید از رنگی که دوست دارید و چیزی که تلفن شما را کاملاً جذاب کند ، انتخاب کنید. آنها تقریبا برای همه مارک های گوشی های هوشمند در دسترس هستند.

    کیف و قاب آنلاین را بخرید

    زمان زیادی از روزهایی که شما برای خرید یک محصول باید از یک فروشگاه به فروشگاه دیگر بروید ، گذشته است. ظهور درگاه های خرید آنلاین روش خرید را تغییر داده است. اکنون با راحتی در خانه خود می توانید لوازم جانبی ، گوشی و قاب  آن را بصورت آنلاین بخرید. از میان مارک هایی مانند سامسونگ ، Dev International ، موتورولا ، Chumbak ، Dev ، Asus ، اپل و بسیاری دیگر می توانید در ربان مارکت جستجو کنید. حتی می توانید در این سایت از لحاظ ویژگی ها و قیمت بین دو یا چند مدل مقایسه کنید.

    در سایت فروشگاهی آنلاین ربان مارکت ، ضمن آن که می توانید تنوع کاملی از قاب های برند را تهیه نمایید ، این امکان را دارید که طرح دلخواه خود را در سایت برایمان آپلود کرده ( ارسال نمایید) تا در زمانی کوتاه بر روی قاب گوشی انتخابی خود چاپ نماییم همچنین این امکان را دارید که طرح دلخواهتان را همزمان بر روی ماگ ، کیف و تابلو نیز داشته باشید.

     منبع : گوگل

    <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">سایت روبان <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب گوشی <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب سامسونگ <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب هواوی <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب آیفون <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب دخترانه

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن