جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    قاب گوشی از کجا بخرم ؟

    <h۲ dir="rtl" style="text-align: justify;">قاب گوشی از کجا بخرم ؟

    هرکس که موبایل یا تبلت خریده است این سوال برایش پیش می آید که از کجا می تواند قاب گوشی مناسب تهیه کند. اگر به دنبال قاب گوشی و گارد گوشی هستید و می خواهید قابی شیک و مقاوم تهیه کنید می توانید از فروشگاه آنلاین ربان مارکت ، هر نوع قابی را که مدنظر دارید را پیدا کنید در ویترین این فروشگاه ، طرح های مختلفی را شاهد خواهید بود ضمن آن که می توانید طرح دلخواه خود را به ربان مارکت سفارش داده و در زمانی کوتاه تحویل بگیرید.

    امروزه در کنار فروش گوشی های موبایل ، در تمامی فروشگاه های مجازی و یا فیزیکی می توان انواع قاب و گارد گوشی همراه را پیدا کرد که البته هر یک از آن ها دارای مزایای خاص خود هستند.

    اکنون این نکته مطرح است که آیا قاب های موجود در بازار ، توانسته است نیازهای افراد را در خصوص محافظت از گوشی هایشان برآورده سازد ؟ در برخی موارد دیده می شود که فروشگاهها قاب های بی کیفیت و تفلبی را با قیمت های بسیار زیادی ارائه می کند و با توجه به این که خریداران اطلاع کافی از آن ندارند ، قیمت اعلام شده را پرداخت می کند اما در اندک زمانی پس از استفاده از قاب گوشی ، مسائلی را در گوشی خود مشاهده می کنند که ناشی از استفاده از قاب نامرغوب است. مسائلی که می توان به آن ها این گونه اشاره کرد :

    - به وجود آمدن خراش روی بدنه ی گوشی

    - لق بودن قاب روی گوشی که باعث ایجاد خط و خش و یا جدا شدن قاب از گوشی خواهد شد که در نهایت می تواند منجر به افتادن و شکستن گوشی شود.

    - نداشتن رنگ و طرح با کیفیت ، که به مرور زمان رنگ قاب تغییر کرده و نافرم می شود.

    - عدم استحکام قاب گوشی در برابر صدمات –

    - وجود برچسب ها بر روی قاب که در اندک زمانی از بین می رود.

    اکنون نیاز است که بدانیم قاب گوشی که انتخاب کرده ایم آیا مرغوب بوده و جنس خوبی دارد ؟

    ۱-ابتدا باید به این نکته آگاه باشید که چه نوع قابی را تصمیم دارید برای گوشی خود بخرید ؟ جنس آن چه باشد و با چه نوع طرحی ؟ نرم باشد یا سخت و مستحکم ؟ تمامی این ها می تواند در انتخاب گوشی موثر باشد. برای این منظور می توانید در سایت ربان مارکت با فیلتر کردن نوع انتظارات خود ، قاب گوشی دلخواه را به آسانی پیدا کنید.

    ۲- بایستی بدنه ی قاب گوشی را کاملا بررسی نمایید. آیا رنگ و چاپ گوشی مرغوب است و یا به صورت برچسب است . عمدتا می بایست جنس قاب از پلیمر باشد و چاپ روی آن کامل باشد نه به صورت برچسب های کاغذی و یا نایلونی . در ربان مارکت ، تصویر دلخواه خود را در سایت آپلود کنید و در زمانی کوتاه آن را با بهترین کیفیت روی قاب گوشی خود تحویل بگیرید.

    ۳-از قابی که برای گوشی شما مناسب است استفاده شود و نه از مدل های مشابه

    ۴- گوشی را کامل در بر گیرد و به آن کامل بچسبد به عبارتی لق نزند.

    ۵- دسترسی به پورت ها و دکمه ها و دوربین آسان باشد و قاب مانع کار کردن با آن ها نشود.

    <h۲ dir="rtl" style="text-align: justify;">قاب گوشی با کیفیت از کجا بخریم؟

    این سوال خوبی است. قاب گوشی را از جایی بخرید که مطمئن باشید کیفیت کالا برایش دارای اهمیت است ، سلیقه و انتظارات مشتریان را با تنوع گوناگونش می شناسد و می تواند در زمان کوتاه و تعیین شده قاب مناسب را به شما تحویل دهد و در نهایت رضایت مشتری برایش در فروش از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

    ربان مارکت با سال ها تجربه و تحقیق در خصوص نیازهای مشتریان و داشتن تخصص لازم در خصوص انواع گوشی های موبایل ، در فروشگاه اینترنتی خود اقدام به ارائه انواع کاملی از قاب های گوشی در طرح ، جنس ، رنگ و مدل ها نموده است به گونه ای که تمامی افراد در هر سنی که باشند و با هر موقعیت و شخصیتی می توانند به آسانی قاب مورد علاقه ی خود را پیدا کنند. حال اگر تصویری را مدنظر دارید که برایتان ارزشمند است می توانید آن را به ربان مارکت بسپارید تا با دستگاه های پیشرفته ی خود ، عکس تحویل شده را روی قاب گوشی شما چاپ کرده و با کیفیتی عالی به شما تحویل نماید.

    در فروشگاه اینترنتی ربان مارکت شما می توانید ابتدا مشخصات کامل قاب را ملاحظه کرده و پس از بررسی کامل محصول ، خرید خود را انجام دهید. در صورتی که هنگام خرید قاب گوشی ، سوالی برایتان پیش آمد در قسمت پشتیبانی می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

    منبع : گوگل

    <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">سایت روبان <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب گوشی <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب سامسونگ <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب هواوی <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب آیفون <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب دخترانه

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن