جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    مقایسه ی قاب گوشی ژله ای با دیگر قاب ها

    <h۲ dir="rtl" style="text-align: justify;">مقایسه ی قاب گوشی ژله ای با دیگر قاب ها

    یکی از کارهایی که سلیقه فرد در آن بیشتر از کارایی کالا موثر است، خرید قاب گوشی است اغلب افراد هنگام خرید به زیبایی ظاهری قاب نگاه می کنند و چندان کیفیت و جنس آن را بررسی نمی کنند برای همین است که از خرید خود رضایت کامل ندارند. به عنوان مثال قاب های فانتزی و عروسکی با طرح های شیک و زیبایی که دارند مورد توجه هستند اما در بسیار موارد کیفیت آن ها رعایت نشده و به خوبی از گوشی مراقبت نمی کند و محافظ خوبی برای قاب گوشی نیستند درست است که تنوع قاب گوشی در بازار بزرگ دیجیتال زیاد است و هنگام خرید نمی توان به سادگی بهترین و مناسب ترین قاب را برای گوشی خود تهیه کرد اما خوب است قبل از اقدام به خرید کمی در مورد تنوع جنس و کیفیت آن ها بررسی نموده و قابی که مناسب گوشی خود می باشد خرید نمود.

    در سایت ربان مارکت با ارائه تعدادی از قاب ها و بررسی معایب و مزایای موجود در هر قاب، تلاش داریم تا حس رضایت مندی از خرید را برای مشتریان ایجاد نماییم تا بتوانند در عین آن که از زیبایی و طرح قاب گوشی لذت می برند از بابت کیفیت و دوام و استحکام قاب گوشی نیز اطمینان حاصل نمایند.

    آیا بهتر است قاب ژله ای برای گوشی خود بخریم یا بامپر مناسب تر است ؟

    هنگامی که برای خرید انواع قاب اقدام می کنید قبل از خرید قاب هایی مانند ژله ای ، خشک یا سیلیکونی ، توجه داشته باشید نیاز است که حتما در مورد مزایا و معایب هریک اطلاعاتی داشته و تفاوت بین آن ها را بشناسید این نکته روشن است که قاب های ژله ای و سیلیکونی از جمله قاب هایی به شمار می آیند که محافظت خوبی از گوشی انجام می دهند اما برای گروهی که عمدتا نگران آسیب خوردن و شکستن اطراف گوشی هستند بهتر است از گارد گوشی استفاده نمایند. شاید تفاوت بین عملکرد قاب و گارد گوشی را ندانید اکنون توضیحاتی به اختصار ارائه می کنیم

    بامپر یا همان گارد گوشی چه تفاوت هایی از نظر نوع عملکرد با سایر قاب های گوشی دارد ؟

    بامپر یا گارد گوشی به گونه ای طراحی شده است که از اطراف و دور گوشی مراقبت می کند در صورتی که قاب گوشی از تمامی گوشی و حتی پشت آن نیز محافظت می کند به طور معمول هنگام سقوط گوشی ، قسمت هایی که بیشتر آسیب پذیر هستند دور تا دور گوشی می باشند که وجود گارد گوشی می تواند مانع آسیب خوردن گوشی شود از طرفی وجود گارد بر روی گوشی، چندان وزنی نداشته و به سادگی در دست جای می گیرد اما در مورد قاب در انواع مختلف ممکن است هم دارای وزن باشد و هم دست گیر نباشد در عین حال از تمام بدنه گوشی مراقبت می کند.

    به طور معمول بامپر فلزی در میان انواع گارد گوشی، کمی وزن بیشتری از نوع بامپرهای پلاستیکی دارند و البته بسیار خوب از دور تا دور گوشی مراقبت می کنند. در مورد بامپر های پلاستیکی نیز به جهت تنوع رنگ بندی مورد توجه هستند و نسبت به نوع فلزی بسیار سبک تر می باشند اما مراقبت و محافظت نوع بامپر پلاستیکی نسبت به گارد فلزی کمتر است و چندان مقاومتی در برابر ضربات ندارد

    اکنون که در خصوص تفاوت قاب گوشی ژله ای و دیگر انواع آن با گارد گوشی یا بامپر اطلاعاتی به دست آوردید بهتر است متناسب با انتظاراتتان قاب یا گارد را خرید نمایید و توجه داشته باشید در هر حالت نیاز است برای صفحه نمایش گوشی خود یک گلس یا محافظ صفحه نمایش نیز خرید نمایید.

    قاب ژله ای نسبت به بامپر چه معایب و مزایایی دارد؟

    در صورتی که تصمیم گرفته اید برای گوشی خود یک محافظ خوب تهیه کنید و اگر ما بین بامپر و قاب ژله ای مردد هستید که کدام یک را انتخاب نمایید ، می توانید معایب و مزایای آن ها را مطالعه کرده و در نهایت بهترین انتخاب را انجام دهید.

    قاب ژله ای به دلیل سبک بودن ، پیوسته مورد توجه خریداران بوده است این نوع قاب می تواند به خوبی از گوشی موبایل شما محافظت نماید و به دلیل نرم بودن بسیار خوش دست نیز می باشد. اما یکی از عیب های آن این است که به مرور زمان تغییر رنگ می دهند البته در نمونه های اصلی قاب ژله ای این مساله وجود ندارد

    این نوع قاب های گوشی ضخامت زیادی ندارند و می توانند از دور تا دور گوشی به خوبی محافظت نمایند. برای گروهی از خریداران این سوال مطرح است که آیا یک قاب نرم و ژله ای تهیه کنند و یا قاب خشک و کدام یک از آن ها برای محافظت از گوشی مناسب تر است ؟ در مورد قاب های خشک این نکته قابل توجه است که به دلیل قالب محکمی که دارند به خوبی تمامی لبه ی گوشی را در بر نمی گیرند به عبارتی کاملا به لبه های گوشی نمی چسبند. برای همین است که لبه های صفحه نمایش در گوشی ها در صورتی که از قاب های خشک و پلاستیکی استفاده شود دچار آسیب می شود آیا قاب سیلیکونی جایگزین مناسبی برای قاب ژله ای گوشی هست ؟

    شاید لازم باشد بدانید که قاب ژله ای پس از مدتی رنگ خود را تغییر می دهد و برای گوشی هایی که مدل قدیمی هستند دیگر کاربری ندارد زیرا این گونه گوشی ها به مرور زمان در قسمت پشت گوشی و یا لبه های آن دچار ضربه و آسیب شده است و استفاده از قاب ژله ای شفاف برای این نوع گوششی ها چندان مناسب به نظر نمی رسد و ظاهری بد شکل خواهد داشت.

    البته این نکته مهم است که علاوه بر این که برای این گونه گوشی ها به دنبال قاب هستید ، برای تعمیر و یا تعویض درب پشتی گوشی موبایلتان نیز اقدام نمایید زیرا این حالت باعث می شود که به باتری گوشی نیز آسیب برسد. با تعمیر بدنه گوشی می توانید به آسانی هر نوع قابی که مد نظر دارید را تهیه نمایید

    در صورتی که از قاب ژله ای راضی نیستید و علاقه ای به این نوع گوشی ندارید می توانید به جای آن از قاب سیلیکونی استفاده نمایید که نسبت به قاب ژله ای مقاوم تر بوده و می تواند از گوشی به خوبی مراقبت نماید همچنین دارای طیف وسیعی از رنگ های زیبا و چشم نواز است که می تواند پاسخ گوی هر نوع سلیقه ای باشد.

    با تمامی این توضیحات توصیه می شود هنگامی که تصمیم دارید برای گوشی خود قاب تهیه کنید حتما تمامی جوانب را بررسی نموده و صرفا به ظاهر قاب گوشی توجه نکنید در صورتی که محافظت از گوشی برای شما دارای اهمیت بیشتری است می توانید از گارد گوشی استفاده کنید بامپر به دلیل مستحکم بودن ، به خوبی از لبه های گوشی مراقبت می کند. سبک بودن گارد گوشی می تواند برای کسانی که با گوشی بسیار کار می کنند و خوش دست بودن آن برایشان دارای اهمیت است ، مناسب باشد. شما می توانید در سایت فروشگاهی آنلاین ربات مارکت ، طیف گسترده ای از انواع قاب گوشی را مشاهده نمایید. ما در ویترین این فروشگاه مجازی برای هر سلیقه ای طرحی را به نمایش گذاشته ایم ضمن آنکه اگر تصویر و طرحی را مدنظر دارید که می خواهید سفارشی بر روی قاب گوشی خود اجرا شود در ربان مارکت در کوتاه ترین زمان چاپ و ارائه می شود.

     منبع : گوگل

    <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">سایت روبان <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب گوشی <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب سامسونگ <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب هواوی <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب آیفون <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب دخترانه

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن