جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    چاپ عکس بر روی قاب گوشی

    <h۲ dir="rtl" style="text-align: justify;">قاب گوشی به همراه چاپ عکس بر روی آن

    اگر دوست دارید قاب گوشی شما منحصر به فرد باشد می توانید طرح و یا عکسی را که مدنظر دارید در ربان مارکت سفارش دهید و در زمانی کوتاه آن را در آدرس خود تحویل بگیرید. تنها کافیست عکس دلخواه خود را در سایت آپلود نمایید.

    امروزه با افزایش سطح رفاهی انسان ها و زیاد تر شدن انتظارات ، نیاز همگان به انتقال اطلاعات بیشتر شده است. طبیعی است که باعث می شود که به سوی یک نیاز واجب کشیده شود. گوشی موبایل امروزه به آسانی در دسترس است در این عرصه از زمان گوشی های موبایل تنها یک تلفن نیستند و نقش های بسیاری را برای کاربر خود ایفا می کنند. از همین رو هر نوع گوشی که باشد و از هر برندی و با هر قیمتی ، نیاز است تا برای مراقبت و محافظت آن اقدام شایسته ای صورت گیرد. قاب گوشی اولین ابزار محافظتی گوشی محسوب می شود که امروزه در تنوع جنس و طرح بسیاری در دسترس می باشد و می تواند پاسخ گوی هر گونه سلیقه ای باشد.

    در فروشگاه آنلاین ربان مارکت ، در صدد آن برآمدیم تا با ویترین کاملی از محصولات برند و طرح های مختلف ، به نیاز خریداران پاسخی جامع داده باشیم. طرح های خلاقانه و بسیار زیبایی که به صورت سفارشی بر روی قاب گوشی شما چاپ خواهد شد می تواند آن را به ابزاری زیبا و شیک تبدیل نماید که از گوشی نیز به خوبی مراقبت می نماید. این نکته قابل ذکر است که در تعیین طرح وعکس هیچ محدودیتی نبوده و حتی می توانید این طرح را بر روی ماگ و تابلوی خود نیز داشته باشید.

    یکی از مزایای بسیار جالب چاپ عکس دلخواهتان بر روی قاب گوشی این است که آن را به صورت اختصاصی از آن خود کرده اید و نمونه ای از آن را در هیچ کجای دیگر نمی توان یافت و این شاید برای بسیاری جذاب باشد. حتی می توانید با این کار یک هدیه ی زیبا را برای عزیزانتان داشته باشید.

    پروسه ی کامل چاپ عکس بر روی قاب گوشی در ربان مارکت با فناوری روز و پیشرفته ای انجام خواهد شد و دارای کیفیتی مناسب و عالی خواهد بود و می توانید این اطمینان را داشته باشید که در کوتاه ترین زمان برایتان آماده و ارسال خواهد شد. ابتدا می بایست عکس انتخابی را بر روی سایت ربان مارکت ارسال و آپلود نمایید. به شما زمان تحویل اعلام خواهد شد. در صورتی که تمایل دارید همزمان بر روی ماگ و تابلو و یا لباس نیز این چاپ انجام شود کافیست درخواست خود را اعلام نمایید. در زمانی کوتاه ست کاملی از طرح انتخابی خود را خواهید داشت.

    در صورتی که تمایل داشته باشید طراحی لازم روی عکس را کارشناسان ما در ربان مارکت انجام دهند و یا آن که به دلخواه خود طراحی نموده و بارگذاری نمایید. البته کیفیت طراحی توسط همکاران فنی ما به طبع مناسب تر خواهد بود.

    چاپ عکس بر روی قاب گوشی و مراحل انجام آن با دستگاه :

    نخستین کاری که باید انجام شود این است که عکس و طرحی را که شما انتخاب کرده اید را بر روی نرم افزار گرافیکی گذاشته و متناسب با اندازه قاب گوشی شما تنظیم شود. پس از انجام تنظیمات و اطمینان از کیفیت عکس اولیه ، آنرا با دستگاهی با کیفیت و به روز آن را به صورت می رور پرینت شود و سپس در دستگاه چاپ حرارتی قرار گرفته و مدتی باقی می ماند. زمانی که از زیر دستگاه خارج می شود و پس از آن که حرارتش را از دست داد لایه ی رویی را از آن جدا می کنند. در این حالت طرح خاص شما روی قاب گوشی حک شده است.

     منبع : گوگل

     

    <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">سایت روبان <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب گوشی <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب سامسونگ <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب هواوی <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب آیفون <h۲ dir="rtl" style="text-align: center;">قاب دخترانه

     

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن