جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    کاورهای فانتزی موبایل

    بر کسی پوشیده نیست که نیاز است که از بدنه گوشی در برابر ضربات و خط و خش محافظت شود. اما در اغلب اوقات دغدغه خریداران این است که مطابق سلیقه خود ، یک کاور شیک و زیبا و البته منحصر به فرد خود داشته باشند.

    یکی از نکاتی که می تواند هر خریداری را به سوی خود جذب نماید ، طراحی های متنوع و هیجان انگیز قاب های فانتزی است که در میان آنها مدل ها و طرح های برجسته ، بیشتر طرفدار دارد. از طراحی های گرافیکی مخصوص گرفته تا طرح و لوگوهای باشگاه های فوتبالی یا حتی طرح های دخترانه و رنگارنگ. این نکته را توجه داشته کنید که طرح اصلی قاب بصورت قالبی است و تنها طرح برجسته بصورت جدا و کلی اجرا شده است.

    کاورهای گوشی فانتزی دارای یک قالب خشک و غیرمنعطف است و در قسمت های کناری ژله ای مانند است. که می تواند از قسمت مهم و حساس پشت گوشی در برابر ضربات محافظت کند. در مدل قاب های فانتزی برجسته ، صفحه نمایشگر گوشی پوشیده نمی شود همین امر باعث می شود تا هیچ قسمتی از صفحه نمایشگر در پوشش قاب قرار نمیگیرد و تمامی تاچ در اختیارتان است. دراین حالت برای صفحه نمایشگر نیاز است که گلس تمام صفحه خرید نمایید.

    این نوع قاب ها دارای وزن کمی هستند و ضخامت این قاب ها زیاد نیست. به عبارتی نه خیلی نازک است که نگران خراب شدنش باشید نه خیلی ضخیم که وزنش را بالا ببرد. به دلیل وجود طرح های برجسته بر روی قاب ، اصطکاک مناسبی ایجاد شده است تا به خوبی در دست جای گرفته و از سر خوردن از دست جلوگیری می کند.

    در این مدل از کاور در قسمت کناری جهت دکمه هایی کم و زیاد کردن صدای گوشی و یا قفل کردن صفحه یک پوشش طراحی شده است که بتواند طول عمر آن ها را بالاتر برده و هم زمان استفاده از این دکمه ها را دچار اشکال ننماید. همچنین در قسمتهایی که پورت شارژ و یا هنذفری نیز برش هایی در قاب بوجود آمده است که بتوان به سادگی با وجود قاب ، از این آیتم های گوشی استفاده نمود.

    امروزه کاورهای گوشی موبایل یکی از پرطرفدارترین لوازم های جانبی محسوب می شود. به همین دلیل است که در مدل ها و جنس های مختلفی تولید می شود. در این میان دخترها بیشترین طرفداران قاب های گوشی هستند. بخصوص مدل هایی که فانتزی و یا مدل عروسکی هستند. دراین جا به بررسی این نوع قاب ها و ارتباطشان با شخصیت دارنده اش می پردازیم. به احتمال زیاد برایتان جالب است که بدانید می توان با دیدن قاب گوشی هر کس ، به شخصیتش پی برد و تا حدودی به نوع تفکراتش آگاه شد. زیرا هنگام انتخاب قاب گوشی ، تمامی علایق شخصی به کار گرفته می شود.

    مدل قاب گوشی دخترانه

    می توان گفت گروهی که عمدتا کاور های گوشی در مدل های فانتزی و عروسکی را انتخاب می کنند. کسانی هستند که درونشان کودک است اگر ظاهری بزرگسال دارند. به عبارتی کودک درونشان بیدار است و دوران خودکی خوبی داشته اند و از دیدن هر نشانی از کودکی سرشار از زندگی شده و کودکانه لذت می برند. این گروه دارای روحی لطیف بوده و عمدتا علایق دارند به روزهای کودکی خود باز گردند. انتخاب این نوع قاب ها نشان از آن است که صاحبانشان تمایلی ندارند که بزرگ شوند و به دنیای بزرگسالان وارد شوند.

    از نگاهی دیگر عمدتا خانم هایی که قاب گوشی با طرح و مدل گل گلی را انتخاب می کنند ، کسانی هستند که یک زن به معنای کامل آن هستند. به آرایش داشتن ، کفش های با پاشنه های بلند و استایل و پوششی کاملا زنانه علاقه دارند. این گروه روحیه بسیار حساسی دارند و طبیعت و به خصوص گل ها را دوست دارند.

    حرف پایانی

    اگر دوست دارید قاب گوشی شما منحصر به فرد باشد و از گوشی هایی که طراحی را بر روی قاب ها انجام می دهند می توان استفاده نمایید. البته تنوع بسیار زیاد این کاورها در بازار ، انتخاب را برای هر کسی سهل و آسان کرده است. تنها کافیست مطابق گوشی موبایلتان و البته سلیقه شخصی خود یک کاور زیبا و مقاوم انتخاب نمایید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن