جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    انواع جنس قاب های گوشی - قسمت سوم

    کاورهای چوبی موبایل

    قاب های تهیه شده از جنس چوب ، این امکان را به وجود می آورد تا بتوان بر روی آن ها طرحی خاص و انتخابی را حک نمود. از این میان چوب بامبو به طور معمول برای قابل گوش ها استفاده می شود که تقریبا سبز رنگ است. این قابلیت که می توان روی این چوب طراحی و حکاکی نمود ، آنرا جذابتر کرده و از طرفی باعث شده است که این گونه قاب ها در رده آثار هنری ارزشمندی قرار گیرند. این کاورها با تمامی طرح های انتخابی و زیبا منطبق می شوند و این از امتیازات این نوع از قاب های گوشی است. از ایراداتی که به این نوع قاب وارد است ، کم بودن آنها از نظر تعدادی و گران قیمت بودنشان و البته دوام کم آنها می باشد.

    قاب های موبایل از جنس چرم

    همانطور که می دانید ، چرم ماده ای با دوام و زیباست که در عین حال با به کار گیری آن در صنایع مختلفی چون کیف ، کفش ، پوشاک و یا قاب های تلفن همراه ، محصولاتی شیک و امروزی را می توان پدید آورد.

    چرم به دو نوع دسته بندی می شوند. چرم های طبیعی و چرم های مصنوعی . چرم های طبیعی ساخته شده از پوست حیوانات هستند اما در مورد چرم های مصنوعی از موادی همانند پلی استر و پلی یورتان که از دسته بندی های پلاستیک هستند استفاده می شود. البته این زیبایی و نرمی در هر دو نوع چرم قابل مشاهده است.

    چرم طبیعی به علت دوام و کیفیت بالاتری که دارد نسبت به چرم مصنوعی ارجحیت دارد. همچنین چرم طبیعی هرچه زمان بر آن بخورد ارزش چرم بالاتر رفته و گران تر خواهد شد. این نوع چرم طبیعی دارای طول عمری بالاست. از طرفی یکی از نقطه ضعف های این قاب آن است که با حقوق حیوانات هم خوانی ندارد. ضمنا مقاومت آن بسیار پایین است و نمی تواند گوشی را در برابر ضربات محافظت نماید.

    درمورد چرم مصنوعی نیز همین گونه است. دارای مزایا و معایبی است. این چرم نسبت به نوع طبیعی ارزان بوده و مغایر حقوق حیوانات نیست و در برابر نور آفتاب رنگش تغییر نمی کند. در عوض کیفیتش پایین بوده و به سادگی پاره می شود.

    کاورهای فلزی موبایل

    یکی از جنس های به کار رفته در قاب گوشی نوع فلزی آن است که کاربرد و مقاومت بالایی دارد. فلز در تمامی صنایع مانند خودرو ، کامپیوتر، گوشی و ... مورد استفاده بسیاری داردو به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. از طرفی فلز در تولید گوشی های موبایل نیز بسیار کاربردی است. این جنس از قاب با وجود داشتن ظاهری زیبا و شفاف ، اما وزن زیادی دارد.

    از سوی دیگر به دلیل قابلیت بازتابش امواج رادیویی در فلز ، امکان دارد امواج ارسالی (سیگنال) گوشی را ضعیف کنند. اینکه قاب های فلزی نسبت به دیگر مدل ها درجه مقاومت بالاتری داشته و از گوشی نیز محافظت می نمایند حائز اهمیت است. به همین دلیل و ظاهر متفاوت این نوع کاورها ، طرفداران بسیاری را به خود جلب نموده است. این فلزها می توانند از جنس آلومینوم ، برنج یا فلزات گران قیمت تر باشند که هر چه خاص تر شوند به طبع قیمت گران تری خواهند داشت.

    اگر می خواهید قاب گوشی خود را عوض کنید و به دنبال قابی زیبا ، محکم ، خاص و البته با قیمتی مناسب هستید حتما از مطالب درج شده در سایت ربان مارکت استفاده نمایید ، تا بتوانید انتخابی مطمئن داشته باشد.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن