جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    اولویت در خرید قاب گوشی

    اولویت در خرید قاب گوشی

    گاهی اوقات که می خواهیم برای گوشی خود قاب تهیه کنیم با انبوهی از سوالات مواجه می شویم . این که چه نوع قابی را خرید کنیم ؟ کدامین قاب برای گوشی ما مناسب تر است ؟ مقاومت و مراقبت چه قابی مناسب است ؟ آیا قاب از نوع کلاسیک خریداری کنیم و یا از نوع فانتری ؟ برای رسیدن به پاسخ ، بهتر است که به توضیحات ذیل توجه کنید.

    علت تغییر رنگ در قاب ژله ای چیست ؟

    قاب‌ گوشی ژله‌ای از جنس پلیمر پلاستیک ساخته شده است که در مقابل اشعه ی ماورای بنفش و یا مواجهه با مواد شیمیایی به سادگی تغییر رنگ خواهد داشت. به طور معمول در این شرایط دارای تیرگی و یا زرد شدگی می شود که زیبایی ظاهری آن را از بین برده و به عبارتی مناسب برای استفاده نیست. به خصوص که نمی توان به سهولت مانع این زرد شدگی شویم.


    در صورتی که گوشی اپل ، سامسونگ و یا هواوی خرید نموده اید و می خواهید ظاهر آن را زیبا تر کرده و همچنین آن را در برابر صدمات ناشی از سقوط و یا خراشیدگی ، مراقبت نمایید ، بهترین کار این است که قابل با مقاومت بالا برای آن تهیه نمایید و اولویت دوم شما زیبایی ظاهری آن باشد. زیرا امروزه گوشی های موبایل دارای ظرافت و حساسیت بالایی بوده و با کوچکترین ضربه سیستم داخلی آن دچار آسیب می شود.


    در سایت ربان مارکت ، شما می توانید برای موبایل خود قاب گوشی مناسبی را انتخاب نمایید به طوری که در کنار مراقبت کامل از گوشی شما ، مزایای دیگری همچون سبکی ، طول عمر بالا و زیبایی را نیز به همراه داشته باشد. بدین ترتیب شما توانسته اید گوشی خود را جذاب تر کرده و همچنین با دوام تر نمایید.


    شاید به دلیل همین حساسیت هاست که نمی توان قاب گوشی را نیز همانند دیگر لوازم جانبی موبایل به سهولت خرید کرد. بررسی گزینه های مختلف باعث می شود تا بتوان در نهایت یک قاب گوشی برای موبایل خود تهیه کرد تا زیبا ، کارآمد ، مقاومت و سبک باشد. این ها تماما نیاز است که در طراحی قاب ها مد نظر گرفته شود. البته امروزه یکی از نکاتی که در زمان خرید قاب برای کاربران دارای اهمیت است ، آن است که قاب گوشی آن ها منحصر به فرد باشد. شاید بتوان گفت تنها راه حلی که می توان به این کاربران پیشنهاد داد ، چاپ طرح و عکس دلخواه شان بر روی قاب گوشی که انتخاب کرده اند باشد.


    در سایت ربان مارکت ، در صورتی که نتوانستید طرح دلخواه خود را از میان تنوع بالای طرح در سایت ، انتخاب نمایید ، می توانید تصویر خود را آپلود نموده و با کیفیتی بالا بر روی قاب گوشی تحویل بگیرید. این نوع چاپ با بهره گیری از با کیفیت ترین و به روزترین دستگاه های چاپ انجام می شود و در زمانی کوتاه به شما تحویل خواهد شد. همچنین اگر علاقه مند باشید می توان طرح دلخواه شما را بر روی ماگ و یا قاب نیز چاپ نماییم.
    در ویترین سایت ربان مارکت می توانید انواع قاب های برند اپل ، سامسونگ و هواوی را مشاهده نمایید. این نکته را مد نظر داشته باشید که در بازار موبایل ایران ، برخی از فروشندگان ، مدل های قاب گوشی تقلبی را به نام اصل و اورجینال به فروش می رسانند که قیمت های آن ها نیز قابل تعمق است.


    در صورتی که می خواهید قابی با قیمت کمتر تهیه کنید می توانید از میان انواع قاب های ژله ای ، سیلیکونی ، متناسب با گوشی خود ، قابی را تهیه کنید. طرح های متنوعی همچون ، قاب دخترانه ، قاب فوتبالی ، قاب عروسکی و فانتزی ، قاب عاشقانه ، قاب خلاقانه ، قاب طرح کارتونی و... در این فروشگاه قابل مشاهده است. اما چنانچه نتوانستید قاب دلخواه خود را بیابید فقط کافیست عکس مورد نظر خود را برای ما ارسال نمایید تا در زمانی کوتاه بر روی قاب با بهترین کیفیت به چاپ برسانیم.


    شاید بخواهید برای آی پد فرزندان خود قابی مناسب تهیه کنید تا ضمن حفاظت از دستگاه آی پد ، بتواند زیبایی بیشتری را به دستگاه هدیه کند. در چنین شرایطی می توانید قاب ژله ای یا سیلیکونی تهیه کرده و طرح دلخواه خود را سفارش دهید . این احتمال وجود دارد که با انتخاب طرح های شخصیت های کارتونی بتوانید آن ها را شاد نمایید. از آنجایی که کودکان بنا به مقتضای سنی که دارند توجه خاصی به مراقبت از گوشی و یا آی پد نشان نمی دهند ، انتخاب یک قاب مناسب می تواند خیال شما را از سلامت دستگاه ، راحت کند.


    این یک حقیقت است که لوازم جانب گوشی امروزه بسیار ضروری بوده و البته هزینه هایی را به کاربران تحمیل می نماید. اما نکته ی مهم ان است که قاب گوشی یکی از مهم ترین و ضروری ترین لوازمی است که پس از خرید گوشی موبایل نیاز است به تهیه ی آن فکر شود. شاید بتوان از برخی لوازم جانبی صرف نظر کرد اما فقدان قاب گوشی باعث می شود صدمات زیادی به ظاهر گوشی و سیستم داخلی آن وارد شود و به طبع هزینه ای سنگین را به مالک گوشی همراه تحمیل نماید.


    در عصر جدید و با پیشرفت هر روزه ی تکنولوژی در صنعت ، حضور گوشی های هوشمند با قابلیت های بالاتری را شاهد هستیم که دارای حساسیت و ظرافت خاصی نیز هستند. این خود نکته ی مهمی است که ضرورت وجود قاب گوشی را تاکید می نماید. به همین دلیل است که مهم ترین وظیفه ی قاب گوشی می بایست حفاظت از گوشی موبایل باشد و زیبایی ظاهری می تواند در اولویت دوم قرار گیرد ، هر چند که گروه زیادی این گونه به موضوع نگاه نمی کنند و با آن موافق نیستند.


    همه ی این دلایل باعث شده است که در تمامی فروشگاه های فروش موبایل و لوازم جانبی گوشی ، تنوع گسترده ای از قاب و گاردهای گوشی را شاهد باشیم. به طوری که توانسته است پاسخ گوی هر نوع سلیقه و انتظاری باشد. حتی ظهور فناوری چاپ عکس بر روی قاب گوشی نیز ، توانست این بازار متنوع را گسترده تر نماید.

    منبع : گوگل

    قاب هواوی

    قاب سامسونگ 

    قاب آیفون

    قاب گوشی

    قاب دخترانه

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن