جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    برترین گوشی های هوشمند از نظر پردازنده

    آیا به دنبال رتبه بندی پردازنده های تلفن همراه هستید؟ پردازنده تلفن هوشمند بدون شک یکی از مهمترین اجزای آن است. عملکرد پردازنده به طور مستقیم بر سرعت گوشی ، عملکرد بازی ، تجربه کاربر و کارایی باتری تأثیر می گذارد. یک تلفن همراه با پردازنده سریع همه برنامه های مورد علاقه شما را در یک چشم بر هم زدن باز می کند و کار شما در کوتاه ترین زمان انجام می شود. در این جا برترین پردازنده گوشی های هوشمند را لیست کرده ایم تا بتواند به انتخاب شما در این زمینه کمک کند.

    در نظر داشته باشید که یک تلفن با پردازنده ضعیف، تجربه کاربری بدی را در پی خواهد داشت و ممکن است مشکلاتی مانند داغ شدن بیش از حد، تأخیر و عمر ضعیف باتری را ایجاد کند. همچنین نقش مهمی در عملکرد بازی ایفا می کند زیرا GPU نیز در خود تراشه یکپارچه شده است.

     << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    برترین گوشی های هوشمند از نظر پردازنده

    بهترین لیست پردازنده های تلفن همراه

    تراشه A۱۴ Bionic آیفون ۱۲ در این رقابت ها برنده می شود. زیرا دارای بالاترین عملکرد CPU (در کارهای تک هسته ای و چند هسته ای) و سریعترین پردازنده گرافیکی است. این تراشه همچنین کارآمدترین تراشه است. زیرا اولین محصول اصلی است که در فرایند ۵ نانومتری TSMC ساخته شده است.

    Kirin ۹۰۰۰ همچنین در پردازش ۵ نانومتری TSMC ساخته شده است در حالی که Snapdragon ۸۸۸ و Exynos ۱۰۸۰ با استفاده از فرایند ۵ نانومتری سامسونگ تولید می شوند. انتخاب برترین پردازنده گوشی های هوشمند ، باعث می شود تلفن شما سریع یا کند به نظر برسد، بنابراین پیدا کردن یکی از آنها مهم است.

    برای افزایش سرعت، پردازنده های تلفن همراه یا CPU کاری را انجام می دهند که می خواهید تلفن هوشمند شما انجام دهد. مانند رایانه ، سرعت یا کندی عملکرد تلفن شما را تحت تأثیر قرار می دهد. آن را به عنوان مغز دستگاه خود که همه برنامه ها را فعال می کند و عملکردها را انجام می دهد تصور کنید.

    پردازنده شما چه ویژگی هایی دارد؟

    کاربر باید هسته ، معماری ، سرعت ساعت و اندازه قالب را بررسی کند. برای سرعت ساعت GigaHertz ، که در آن هر دستورالعمل به تعداد چرخه ثابت نیاز دارد، سرعت ساعت تعیین می کند که چند دستور در ثانیه توسط ریزپردازنده می تواند اجرا کند.

    برای انتخاب برترین پردازنده گوشی های هوشمند ، باید دید که هنگامی که هسته ها از محرک ها دستور می گیرند، این دستورالعمل ها را محاسبه و برآورده می کند. داشتن چندین هسته به این معنی است که می تواند به تنهایی یا با هم برای انجام عملیات موازی اقداماتی را انجام دهد.

    هسته های کم مصرف به محرک هایی پاسخ می دهند که می توانند کارهای ساده را انجام دهند و کمترین تأثیر را روی باتری داشته باشند. اندازه قالب قطعات فیزیکی تشکیل دهنده CPU است. اندازه کوچکتر قالب ، گرمای کمتری تولید می کند و در نتیجه انرژی کمتری هدر می رود.

    برترین گوشی های هوشمند از نظر پردازنده

    تراشه بیونیک a۱۳ اپل

    تراشه بیونیک A۱۳ یک CPU و GPU سفارشی طراحی شده توسط اپل است. این پردازنده ای را معرفی می کند که مسئول تسریع شتاب یادگیری ماشین است. اپل یکی از اولین کسانی است که از نسل دوم فرآیند ۷ نانومتری TSMC استفاده کرده است که در ساده ترین مفهوم به معنی ترانزیستورهای کوچکتر و محکم است که قدرت کمتری نشت می کندکه در سرعتهای بالاتر ساعت ، قدرت مشابهی را به خود اختصاص داده و حداکثر کارایی و کارایی را فراهم می کند.

    نسخه های قبلی A۱۳ Bionic Chip مانند A۱۱ که آیفون ۸ و آیفون X را تغذیه می کند و همچنین A۱۲ ، تغذیه کننده آیفون XR نیز به همان خوبی هستند. A۱۲ به عنوان برترین پردازنده گوشی های هوشمند با ۶ CPU و ۴ GPU اصلی معرفی شده است. A۱۱ ، با هسته پردازنده مشابه A۱۲ ، دارای هسته های مناسبی است که به برنامه ها و وظایف خاصی اختصاص داده شده است تا بهره وری به حداکثر برسد.

    همانطور که در مورد اپل با این ویژگی ها انتظار می رفت، این نوار را برای سیستم تلفن هوشمند روی تراشه تنظیم می کند. اگرچه در مورد عملکرد گرافیکی صحبت می شود، برخی از دستگاه های Android هنوز اپل را شکست می دهند.

    گذشته از قدرتمندترین پردازنده، آیفون ۱۱ پرو به دلیل داشتن سه لنز فوق عریض و پویا قادر است عکس هایی با کیفیت عکاسی را حتی در نور کم ثبت کند. ۱۰.۵ ساعت باتری و قابلیت شارژ رعد و برق را حمل می کند. اگرچه کمی سنگین تر و ضخیم تر از اکثر آیفون ها است ، اما طراحی جمع و جور آن را جبران می کند.

    این محصول با مشخصات فنی RAM ۴ گیگابایت ، فضای ذخیره سازی ۶۴/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت، باتری ۳،۰۴۶ میلی آمپر ساعت، صفحه نمایش ۵.۸۵ اینچی OLED عرضه شده است که می توانید در لیست برترین پردازنده گوشی های هوشمند قرار گیرد.

    آیفون ۸ (تراشه بیونیک اپل a۱۱)

    آیفون ۸ ، البته به دلیل عرضه جدیدترین پرچمداران آیفون، اکنون قیمت کاهش یافته ای دارد. هنوز در راه اندازی مجدد iOS ۱۳ گنجانده شده است، بنابراین می توانید که از ویژگی های iPhone با قیمت بسیار مناسب تر لذت ببرید. مشخصات فنی این محصول نیز RAM ۲ گیگابایت، فضای ذخیره سازی ۶۴/۲۵۶ گیگابایت، باتری ۱۸۲۱ میلی آمپر ساعت، صفحه نمایش ۴.۷ اینچ می باشد که از جمله بهترین ها در گوشی هایی با پردازنده قوی است.

    برترین گوشی های هوشمند از نظر پردازنده

    iPhone XR (تراشه بیونیک Apple a۱۲)

    آیفون XR که در سپتامبر ۲۰۱۸ معرفی شد، سیستم ناوبری مبتنی بر کشیدن را تطبیق می دهد و دکمه خانه را کنار می گذارد. ترکیبی متعادل از کیفیت عملکرد و قیمت مقرون به صرفه را به ارمغان می آورد. مشخصات فنی این محصول نیز، RAM ۳ گیگابایت، فضای ذخیره سازی ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت، باتری ۲۹۴۲ میلی آمپر ساعت، صفحه نمایش ۶.۱ اینچ می باشد.

    می توانید از میان برترین پردازنده گوشی های هوشمند ، کالای مورد نظر خود را خرید کرده و سپس برای تهیه و سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه ، از طریق سایت روبان مارکت اقدام نمایید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن