جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    برترین گوشی های هوشمند ال جی

    برترین گوشی های هوشمند ال جی

    با وجودی که امروزه ال جی از فعالیت در زمینه تلفن های هوشمند دست کشیده است، اما هنوز تعدادی گوشی عالی LG وجود دارد. ضمن آنکه این برند در حال به روز رسانی بسیاری از مدل های برترین گوشی های هوشمند ال جی است. در هر صورت، وقتی صحبت از بهترین گوشی های LG می شود، هیچ چیز نمی تواند LG V۶۰ ThinQ را شکست دهد. ضمن آنکه، بسیاری دیگر از دستگاههای LG با کیفیت خوب نیز وجود دارند.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    برترین گوشی های هوشمند ال جی

    راهنمای خرید تلفن های هوشمند ال جی

    ۱. LG V۶۰ ThinQ ۵G

    LG V۶۰ مدتی است که بهترین گوشی LG است. این گوشی هوشمند، صفحه نمایش بزرگ و درخشان دارد که بسیار عالی به نظر می رسد، اگرچه فقط دارای نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز است که برای اکثر گوشی ها طبیعی است، اما پرچمداران مشخصات مشابه مانند OnePlus ۸ Pro و Samsung Galaxy S۲۰ دارای ۱۲۰ هرتز هستند و ظاهر آنها را روان تر می کند.

    V۶۰ با دوام واقعی باتری دو روزه، عملکرد فوق العاده از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ و سازگاری ۵G داشته و از نظر عمر باتری برتری دارد. بیشتر خریدها نیز دارای قاب Dual Screen هستند. این یکی از برترین گوشی های هوشمند ال جی است که حجیم است، اما صفحه دوم را اضافه می کند تا بتوانید دو برنامه را در کنار هم اجرا کنید یا از آن به عنوان پد بازی به سبک Nintendo ۳DS استفاده کنید.

    LG V۶۰ دارای وزن ۲۱۸ گرم و ابعاد ۱۶۹.۳*۸.۹*۷۷.۶ میلی متر است که با اندازه صفحه نمایش ۶.۸ اینچ و وضوح ۱۰۸۰*۲۴۶۰ و پردازنده Snapdragon ۸۶۵ RAM و حافظه ۱۲۸ گیگابایت همراه بوده و دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است.

    ۲. LG G۷ ThinQ

    LG G۷ ThinQ جدیدترین گوشی در یکی از دو خط تلفن پرچمدار ال جی است. اگرچه LG V۴۰ موفقیت شده است زیرا قیمت پایین G۷ و مشخصات رده بالا به آن کمک می کند تا برنده شود. این گوشی به عنوان برترین گوشی های هوشمند ال جی است که دارای یک چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۴۵ است و تقریباً به همان اندازه قدرت لازم را دارد.

    با نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED با وضوح بالا ، قطعاً بسیار زیباست و درخشندگی بیشتری دارد و به دیده شدن در زیر نور مستقیم خورشید کمک می کند. همه چیز توسط یک شیشه جلو و عقب با صفحه نمایش بریدگی گرد شده است. به طور کلی، طراحی مناسب است.

    در حالی که ویژگی های هوش مصنوعی ال جی از لحاظ تئوری دقیق است، اما واقعاً انعطاف پذیری مناسبی در آن ارائه شده است که توسط دوربین زاویه باز در پشت می باشد و به دستگاه کمک می کند تا برجسته شود. اگر می خواهید موسیقی یا پادکست را مستقیماً از تلفن هوشمند خود گوش دهید، از نظر رسانه ای، LG G۷ دارای بلندگوهای فوق العاده قدرتمندی است.

    این محصول دارای وزن ۱۶۲ گرم بوده و ابعاد ۱۵۳.۲*۷.۹*۷۱.۹ میلی متر یم باشد و صفحه نمایش ۶.۱ اینچ و وضوح تصویر ۳۱۲۰*۱۴۴۰ و پردازنده Snapdragon ۸۴۵RAM همراره با حافظه ذخیره سازی ۶۴/۱۲۸ گیگابایت دارد و باتری آن نیز۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد که به دوربین عقب دوگانه ۱۶ مگاپیکسل مجهز شده است.

    برترین گوشی های هوشمند ال جی

    ۳. LG V۴۰ ThinQ

    LG V۴۰ ThinQ برای G۷ همان چیزی است که Samsung Galaxy Note ۹ برای Galaxy S۹ است. یک مدل مشابه و در عین حال بزرگتر و کمی بالاتر در میان برترین گوشی های هوشمند ال جی است. V۴۰ دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی OLED است که هم وضوح دارد و هم آماده نمایش محتوای HDR۱۰ است. علاوه بر این ، این تلفن دارای یک سیستم همه کاره پنج دوربین است که دارای سه دوربین در عقب و دو دوربین در جلو است ، حتی ضبط فیلم HDR۱۰ را نیز اضافه می کند.

    جای تعجب نیست که LG V۴۰ از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ نیز استفاده می کند، اما به طور پیش فرض ۶ گیگابایت رم دارد. صفحه نمایش ناچ یکی دیگر از ویژگی هایی است که با LG G۷ به اشتراک می گذارد. افراد علاقه مند به  موسیقی می توانند از ۳۲ بیتی Quad DAC ساخته شده و پشتیبانی از صدای فراگیر DTS: X لذت ببرند. همچنیندرجه IP۶۸ این گوشی در برابر آب و گرد و غبار به همراه مقاومت در برابر ضربه اطمینان بخش است.

    ۴. LG Velvet

    LG Velvet می پذیرد که طراحی آن کمی کهنه شده است و بنابراین این شرکت دستگاه جذابی با لبه های خمیده ارائه کرده است که باعث می شود باریک تر به نظر برسد. این گوشی دارای Snapdragon ۷۶۵ استاین گوشی به عنوان یکی از برترین گوشی های هوشمند ال جی با عملکرد خوب، جلد نرم افزاری بهبود یافته و جک هدفون چیزهای زیادی برای ارائه دارد، هرچند فاقد Quad DAC سایر گوشی های LG است بنابراین کیفیت صدا آنقدرها هم خوب نیست.

    دوربین ها از جنبه های منفی این گوشی هستند و نتایج قابل توجهی از همه لنزها آن را نشان می دهد. سنسور اصلی تقریباً آن را کنار هم نگه می دارد اما بزرگنمایی دیجیتال عالی نیست و فوق عریض آنطور که از LG انتظار می رود، خوب نیست.

    این محصول با وزن ۱۸۰ گرم و ابعاد ۱۶۷.۲*۷.۹*۷۴.۱ میلی متر و سیستم عامل اندروید ۱۰ و اندازه صفحه نمایش ۶.۸ اینچ و وضوح تصویر ۱۰۸۰*۲۴۶۰ می باشد که با پردازنده Snapdragon ۷۶۵ و حافظه ۱۲۸ گیگابایت همراه بوده و باتری آن نیز ۴،۳۰۰mAh می باشد.

    برترین گوشی های هوشمند ال جی

    ۵. LG Wing ۵G

    LG Wing ۵G صفحه نمایش جلویی دارد که به صورت افقی و رو به بالا می چرخد ​​تا یک صفحه نمایش کوچکتر در زیر آن نمایان شود. این بدان معناست که امکان استفاده روی صفحه نمایش بیشتری دارید.

    نرم افزار چند صفحه ای همراه آن بسیار اساسی است، اما مطمئناً پتانسیل مناسب آن نیز وجود دارد. در جاهای دیگر، سخت افزار مناسبی قرار داده است تا بتواند با آنچه که از آن انتظار دارید، کنار بیاید. البته هیچ دوربین تله فوتو وجود ندارد.

    این محصول با وزن ۲۶۰ گرم و ابعاد ۱۶۹*۱۰.۹*۷۴.۵ میلی متر همراه است که سیستم عامل Android ۱۰ و اندازه صفحه نمایش ۶.۸ اینچ دارد و وضوح تصویر ۱۰۸۰*۲۴۶۰ بوده و پردازندهSnapdragon ۷۶۵ GRAM وحافظه ۱۲۸ گیگابایت/۲۵۶ گیگابایت دارد و باتر: ۴۰۰۰ میلی آمپر است. توجه داشته باشید که می توانید برای این گوشی های جذاب و کارآمد، سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه را در روبان داشته باشید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن