جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    برترین گوشی های هوشمند با امنیت بالا

    برترین گوشی های هوشمند با امنیت بالا

    وقتی صحبت از گوشی های هوشمند به میان می آید، برای علاقه مندان به حریم خصوصی وضعیت مبهم به نظر می رسد. خوشبختانه اگر به دنبال بهترین تلفن برای حفظ حریم خصوصی هستید، گزینه هایی در اختیار دارید. در این جا برترین گوشی های هوشمند با امنیت بالا وجود دارد.

    سالهای اخیر به ما نشان داده است که تلفن های هوشمند ما چقدر می توانند ناامن باشند. اگر استفاده اشتباه ما باعث می شوند تا آنها خطری ایجاد می کنند، زیرا همه داده های محرمانه ما در دستگاه ذخیره می شوند و یک خطر بزرگ برای حفظ حریم خصوصی هستند.

    گوگل و اپل بر همه کارهایی که در تلفن هوشمند خود انجام می دهید نظارت می کنند و سپس تولیدکنندگان نرم افزار تهاجمی خود را به این ترکیب اضافه می کنند. این وضعیت می تواند برای علاقمندان به حریم خصوصی تلخ به نظر برسد.

     << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    برترین گوشی های هوشمند با امنیت بالا

    انتخاب امن ترین تلفن

    قبل از بررسی توصیه ها ، توجه به نکات منحصر به فرد انتخاب برترین گوشی های هوشمند با امنیت بالا مهم است. تجربه گوشی های هوشمند بر اساس جمع آوری داده ها و شخصی سازی است. برنامه های شخص ثالث مانند Google Photos یا Apple Maps و گزینه های شخص ثالث مانند Instagram و WhatsApp بر ثبت اطلاعات شخصی شما تکیه می کنند. با این حال، آنها همچنین به عنوان روشی که ما از تلفن های خود استفاده کرده ایم، جدایی ناپذیر هستند.

    انتخاب یک تلفن هوشمند با تمرکز بر حریم خصوصی به معنای از دست دادن برخی از این ویژگی ها و خدمات است. البته، ممکن است بتوانید با این محدودیت های مبتنی بر برنامه کار کنید. با این حال، این امر در کل سیستم عامل نیز صدق می کند. به طور کلی، برترین گوشی های هوشمند با امنیت بالا و سازگار با حریم خصوصی به دلیل گنجاندن نرم افزارهای رمزگذاری شده ، پلتفرم های اجتماعی کمتر و عدم شخصی سازی، بصری تر و پیچیده تر هستند.

    هرچند این بدان معنا نیست که آنها غیر قابل استفاده هستند. با این حال، شما باید از تفاوت های قابل توجه بین یک iPhone معمولی یا دستگاه Android با یک تلفن هوشمند امن با سیستم عامل متفاوت برای خرید خود آگاه باشید.

    ۱. Purism Librem ۵

    Purism ، یک شرکت فعال در حوزه دیجیتال است که از سال ۲۰۱۴ لپ تاپ ها و رایانه های مبتنی بر Linux مبتنی بر حریم خصوصی تولید می کند. Purism Librem ۵ اولین تلفن هوشمند شرکت است. این دستگاه به عنوان یک پروژه با بودجه عمومی در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد و اولین دسته گوشی ها در اواخر سال ۲۰۱۹ ارسال شد.

    این تلفن از PureOS ، سیستم عامل لینوکس Purism که بر حریم خصوصی متمرکز است، استفاده می کند. به این ترتیب، نرم افزار منبع باز است و همراه با نرم افزار رایگان و منبع باز (FOSS) از پیش نصب شده است. در نتیجه ، دسترسی به فروشگاه Google Play یا سایر فروشگاه های برنامه اصلی اصلی وجود ندارد. مرورگر وب پیش فرض ، Pure Browser ، یک نسخه تغییر یافته Firefox است که DuckDuckGo به عنوان موتور جستجوی پیش فرض است.

    نکته مهم این است که این برترین گوشی های هوشمند با امنیت بالا ، دارای سه کلید قطع کننده سخت افزاری است که می توانند دوربین و میکروفون را کاملاً غیرفعال کرده، برق را از آداپتورهای Wi-Fi و بلوتوث خارج کرده و تمام اتصالات شبکه، از جمله GPS را قطع کنند. در مورد سخت افزار باقی مانده ، Librem ۵ دارای باتری قابل جابجایی ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت ، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق microSD تا ۲ ترابایت قابل افزایش است.

    Purism متعهد شده است که به روزرسانی مداوم Librem ۵ را انجام دهد. این کاملا با گوگل و اپل که معمولاً فقط دو یا سه سال از تلفن پشتیبانی می کنند متضاد است. تلفن از طریق USB-C شارژ می شود و از اتصال بلوتوث بی سیم پشتیبانی می کند. خوشبختانه، یک اتصال ۳.۵ میلی متری برای کسانی که هنوز ترجیح می دهند از ورودی سنتی استفاده کنند ، وجود دارد.

    روی کاغذ ، Librem ۵ یک قاب قانع کننده به عنوان برترین گوشی های هوشمند با امنیت بالا برای حفظ حریم خصوصی است. با این حال ، اگر هدف اصلی شما بهبود حریم خصوصی گوشی های هوشمند است ، Librem ۵ همچنان گزینه خوبی است.

    برترین گوشی های هوشمند با امنیت بالا

    ۲. Fairphone ۳

    Fairphone ۳ یک تلفن هوشمند مبتنی بر اندروید است. پوشش دستگاه معمولاً بر زنجیره تأمین و تعمیرپذیری متمرکز است، هر دو مورد مهم هستند. با این حال ، Fairphone ۳ همچنین یک تلفن هوشمند اندرویدی مناسب برای حفظ حریم خصوصی و از برترین گوشی های هوشمند با امنیت بالا است.

    با توجه به موضع اخلاقی خود ، Fairphone همچنین درک می کند که بسیاری از مردم نمی خواهند تجربه Android مبتنی بر Google داشته باشند. این تلفن با سیستم عامل Fairphone ، نسخه سفارشی اندروید ۹ ، از پیش نصب شده عرضه می شود.

    ۳. Pine۶۴ PinePhone

    Pine۶۴ PinePhone یک جایگزین مبتنی بر لینوکس برای Purism Librem ۵ است. با این حال ، PinePhone به طور خاص برای افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی اقتباس نشده است. در عوض ، قدرت آن از این واقعیت ناشی می شود که تلفن دارای سیستم عامل منبع باز است و تنها به نرم افزار منبع باز متکی است و ازبرترین گوشی های هوشمند با امنیت بالا می باشد.

    PinePhone از سیستم چهار هسته ای Allwinner A۶۴ روی تراشه (SoC) استفاده می کند ، دارای ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی است. منبع تغذیه آن یک باتری قابل جابجایی ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که می توان آن را از طریق USB-C شارژ کرد. کلیدهای حفظ حریم خصوصی برای اتصال به تلفن همراه ، Wi-Fi ، میکروفون ، بلندگو و هر دو دوربین وجود دارد.

    برترین گوشی های هوشمند با امنیت بالا

    ۴. آیفون ۱۱ اپل

    در اقدامی که ممکن است برای برخی افراد بحث برانگیز باشد، انتخاب iPhone ۱۱ برای امن ترین تلفن موجود در حال حاضر است. اگرچه ممکن است بپرسید که آیا اپل واقعاً یک شرکت سازگار با حریم خصوصی است، اما این دستگاه ها خصوصی تر از تلفن های هوشمند Android محسوب می شوند و از برترین گوشی های هوشمند با امنیت بالا است.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن