جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی آیفون ایکس اس iPhone Xs

    یکی از مزایای عالی در گوشی موبایل آیفون ایکس اس iPhone XS ، استفاده از دوربین دوتایی برای این مدل است که کمک می کند عکس های بهتری نسبت به آیفون ایکس X  هم در محیط های تاریک و هم در محیط هایی با نور زیاد داشته باشید. پردازنده این گوشی نسبت به آیفون X سریع تر عمل می نماید. هم چنین عملکرد شناسایی چهره این مدل نیز دقیق تر و با سرعت بهتری صورت می پذیرد. از طرفی طول عمر باتری نسبت به مدل های قبلی بیشتر بوده و به تدریج افزایش می یابد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    در این مدل از آیفون ، با وجود برچسب قیمت معتبری که دارد ، وجود آیتم هایی مانند افزایش حجم ذخیره سازی ، شارژرهای سریع USB-C و دانگل هدفون باعث می شود که هزینه بیشتری را پرداخت نمایید که البته تمامی این موارد برای گوشی ضروری است.

    در سال 2018 سه مدل از آیفون از قبیل آیفون XS و XS Max به همراه آیفون XR راهی بازار شد. با نگاهی دقیق تر به این مدل های خواهید دید که چندان تفاوتی بین آنها نیست. تمامی آنها دارای همان پردازنده سیگنال تصویر و سنسور دوربین هستند با این تفاوت که کمی ارتقاء یافته و به روز و جدیدتر ارائه شده اند. در مدل آیفون XS نیز ، مدل کاملا متفاوتی از آیفون نیست. تنها نسبت به مدل های پیشین ، پیشرفته تر است.

     آیفون ایکس اس iPhone Xs

    بررسی سری X

    طراحی منحصر به فرد آیفون X در سال 2017 انجام شد. در سال 2019 در تنوع مدل های آیفون X رنج قیمت ها از 749 دلار تا 1500 دلار را نشان می دهد ، این درحالی است که به همراه گوشی حافظه هم خرید نمایید. با بررسی آیفون مدل XS به این نتیجه خواهید رسید که این مدل از آیفون تولید یک نسخه متوسط نسبت به مدل آیفون X است. در مقایسه با مدل آیفون XR (که بیش از یک ماه بعد تولید و وارد بازار شد) این  برداشت قوت بیشتری خواهد گرفت.

    در حال حاضر آیفون XR  از میان مدل های آیفون X ، از نظر اقتصادی مناسب تر است که تقریبا 749 دلار می باشد. در تمامی مدل های آیفون X ، در مدل XS  به جای دکمه صفحه اصلی ، Face ID و دوربین جلو گوشی قرار گرفته است. در بالای صفحه نیز شکافی وجود دارد. این مدل گوشی دارای سرعت بهتری است و  از باتری مرغوب تری نسبت به آیفون X 2017 برخوردار است ،  این مدل یک دوربین عقب نیز دارد که مجهز به حالت پرتره بوده و به کمک نرم افزار مخصوص خود ، عمق جلوه ها را شبیه سازی می کند. از طرفی دارای یک صفحه نمایش LCD با وضوح پایین به جای OLED می باشد. اما توجه داشته باشید که در یک گوشی آیفون وجود نمایشگر HDR OLED نکته دارای اهمیت بوده و بسیار ضروری به نظر می رسد.

     آیفون ایکس اس iPhone Xs

    طراحی مناسب iPhone XS

    در ابتدا وجود صفحه iPhone OLED OLED در گوشی های آیفون مناسب  به نظر می رسید ، اما XS OLED توانست سطح بهتری را به نمایش بگذارد. هنگام تماشای Blade Runner 2049 و سایر فیلم های HDR ، متوجه پیشرفت های جانبی در آیفون XS در مقابل X می شوید. صفحه نمایش جدید کاملاً روشن تر و واضح تر از مدل آیفون X است که در گذشته بسیار طرفدار داشت.

    این نمایشگر نسبت به ال سی دی که وضوح پایین تری دارد و دارای کنتراست پایینی است ، عالی به نظر می رسد. با این حال ، در استفاده عادی روزمره ، استفاده از  OLED به جای LCD گاهی دشوار است. ممکن است که صفحه نمایش XR خوب باشد اما بسیاری از افراد نمایشگرهای بی نقص و عالی و درجه یک در مدل های XS یا XS Max را درخواست می کنند.

    از مزیت های دوربین آیفون  XS  وجود دوربین عقب دوگانه است. لنزهای تله فوتو در XS و XS Max دارای بزرگ نمایی نوری دو برابری هستند و دقیقاً مانند دوربین های آیفون 7 پلاس و 8 پلاس ، در حالت عکاسی تله فوتو کار می کنند. این بزرگ نمایی می تواند بسیار مفید باشد و در بسیاری از مواقع عکس های بزرگ نزدیک را برایتان فراهم می کند. این امکان در گوشی آیفون مدل XS چندان ضروری به نظر نمی رسد اما اگر تمایل دارید دوربین و عکس های مناسب و واضح و درخشانی داشته باشید و قیمت این دوربین حرفه ای چندان برایتان مهم نیست ، مدل XS گزینه بسیار مناسبی است. در آخرین مدلهای iPhone  عملکرد دوربین Smart HDR ارتقاء یافته است.

    خرید قاب گوشی iPhone Xs

    دوربین iPhone XS

    اگر مشخصات دوربین را در مدل های  iPhone X 2017 و iPhone XS جدید مقایسه کنید ، تصور  می کنید تقریباً هیچ چیز تغییر نکرده است. همان دوربین های دوگانه ، همان تنظیمات دیافراگم ، همان رتبه بندی های مگاپیکسلی ، همان بزرگنمایی نوری  دو برابر. اما کمپانی اپل ، کارهای زیادی را انجام داده است تا بتواند حرف های تازه ای برای بازار بزرگ دیجیتال داشته باشد. آیفون XR ، XS و XS Max دارای سنسور تصویر کاملاً جدید هستند که در واقع کیفیت تصاویر را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. می توانید از هر یک از این تلفن ها استفاده کرده و عکس های گام به گام مشابه بگیرید.

    سنسور بهتر و پردازنده تصویر جدید در تراشه A12 Bionic با هم ترکیب شده اند تا اپل را "HDR هوشمند" بنامند. در عمل ، این بدان معناست که عکس های گرفته شده  در شرایط کم نور و کنتراست شدید بهتر به نظر می رسند و این باعث می شود عکس های بهتری در اوقات شب ، در یک نوار تاریک یا حتی در تابش نور خورشید گرفته شود. این نکته را نیز بهتر است بدانید که به گفته کمپانی اپل، سنسور بزرگتر اجازه می دهد تا نور بیشتری وارد کرده و به طبع می تواند تمرکز سریع تر و کامل تری را ایجاد نماید.

    در نظر داشته باشید می توانید برای تهیه قاب گوشی با روبان مارکت در ارتباط بوده و قاب طرح دلخواه خود را تهیه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن