جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی برترین تلفن های هوشمند میان رده

    آیا به دنبال صرفه جویی در هزینه در تلفن هوشمند خود هستید؟ بنابراین برترین مدل ها را فراموش کرده و این گزینه برترین تلفن های هوشمند میان رده عالی را بررسی کنید. گوشی های هوشمند درجه یک امروزه بدون شک مطلوب هستند. فقط به مجموعه Galaxy S21 سامسونگ یا جدیدترین سری iPhone اپل نگاه کنید. اما همه ما بودجه زیادی برای آنها نداریم. خبر خوب این است که نیازی به پرداخت هزینه های سنگین برای تلفن هوشمندی نیست که عملکرد عالی را با طراحی فوق العاده ترکیب کند.

    در واقع ، نه تنها جدیدترین گوشی های میان رده به مانند مدل های اصلی خود ظاهری زیبا دارند، بلکه می توانند در زمینه های کلیدی از آنها برتر عمل کنند. بنابراین، حتی اگر قصد دارید از گوشی هایی با رده بالا استفاده کنید، به شما توصیه می شود قبل از خرید، مدل های میان رده را بررسی کنید. در اینجا راهنمای بهترین تلفن های هوشمند میان رده در سال 2021 است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    تلفن هوشمند میان رده چیست؟

    وقتی از تلفن های هوشمند میان رده صحبت می کنیم، عموما منظور گوشی هایی است که هزینه خرید آنها بین 300 تا 500 پوند است. این درست است که جدیدترین و بزرگترین تلفن های هوشمند همچنان گران تر می شوند. هواوی اخیرا اعلام کرد که یک تلفن تاشو 2000 پوند هزینه دارد. اما گروه قیمتی که باید روی آن تمرکز کنیم، مهم است. زیرا در آنجا بهترین تعادل قیمت و ویژگی ها را پیدا خواهید کرد.

    البته اولویت های هر کس متفاوت است. بنابراین ایده خوبی است که تعیین کنید که شما چه چیزی نیاز دارید. آیا عمر طولانی باتری در بالای لیست خواسته های شما قرار دارد؟ یا علاقه بیشتری به گرفتن عکس هایی با کیفیت بهتر دارید؟ در همه موارد به شما پیشنهاد می کنیم به مشخصات داخلی گوشی نگاهی بیندازید.

    شما نیاز به پردازنده ای دارید که به اندازه کافی قدرتمند باشد و بتواند با همه برنامه هایی که قرار است استفاده کنید، همگام باشد. در حین کار، بررسی کنید که فضای داخلی زیادی نیز وجود دارد. اگر می توان این کارت را با کارت microSD گسترش داد، می تواند یک امتیاز بزرگ باشد. صفحه نمایش تلفن نیز بسیار مهم است. از این گذشته، این همان چیزی است که شما به آن نگاه می کنید. شما می توانید تعداد زیادی گوشی میان رده با صفحه نمایش زیبا داشته باشید.

    آیا آیفون های میان رده در بازار وجود دارد؟

    به نظر می رسد در میان برترین تلفن های هوشمند میان رده ، اپل در حال حاضر بر سطح بالای بازار گوشی های هوشمند تمرکز کرده است. متأسفانه مدلهای میان رده مانند iPhone SE دیگر ساخته نمی شوند. آیفون ارزان فعلی 11 است که امید است اپل چیزی در برنامه خود داشته باشد ، اما در حال حاضر، اگر به دنبال یک گوشی جدید با قیمت مناسب هستید، Android بهترین گزینه شما است.

    اگر به iOS عادت کرده اید، می توانید از سیستم اندروید نیز بهره مند شوید. زیرا این دو سیستم عامل این روزها تفاوت چندانی ندارند. احتمالاً بزرگترین مشکل در ایجاد تغییر این است که نمی توانید برنامه ها و لوازم جانبی iOS خود را با خود بیاورید.

    برترین تلفن های هوشمند میان رده ای

    1. Xiaomi Poco F3 بهترین تلفن هوشمند میان رده

    Xiaomi Poco F3 یک گوشی مناسب برای خریدارانی است که از نظر اقتصادی به دنبال یک گوشی میان رده هستند. ممکن است این نام تجاری هنوز در بسیاری از کشورها ناشناخته باشد ، اما Poco F3 از نظر قیمت فوق العاده خوب است و حتی از گوشی هایی که دو برابر و در برخی موارد سه برابر قیمت دارند، بهتر عمل می کند.

    Poco F3 مجهز به بهترین ویژگی ها می باشد که از جمله صفحه نمایش AMOLED Full HD ، چیپست سریع Qualcomm Snapdragon 870 ، سنسور دوربین 48 مگاپیکسلی بزرگ و باتری بزرگی است که آن را کارآمد می کند. البته قیمت مناسب آن جذابیت اصلی آن است، اما از آنجایی که مشخصات بسیار کمی وجود دارد ، Xiaomi Poco F3 می تواند یکی از انتخاب ها از میان برترین تلفن های هوشمند میان رده شما باشد.

    2. OnePlus 8T یک تلفن استثنایی با قیمت فوق العاده

    در طول این سال ها، وان پلاس به درستی به دلیل داشتن گوشی های پرچم دار با قیمت مناسب، شهرت ویژه ای کسب کرده است. گوشی هوشمند میان رده این غول تلفن های هوشمند چینی ، OnePlus 8T است که بدون شک بهترین پیشنهاد آن است.

    در واقع ، می توان گفت یکی از برترین تلفن های هوشمند میان رده است که تا به حال به بازار راهی شده است. این تا حدودی به دلیل شارژ فوق سریع 65 وات است، اما صفحه نمایش 120Hz نرم و روان را از OnePlus 8 Pro و همچنین پردازنده قوی Qualcomm Snapdragon 865 به ارث برده است. عمر باتری 26 ساعته آن نیز به همان اندازه چشمگیر است.

    3. iPhone SE (2020) بهترین آیفون اپل

    iPhone SE (2020) با ارزش ترین تلفن هوشمند اپل است. ممکن است اپل ترجیح دهد مشتریان، بیشتر برای آیفون 12 هزینه کنند، اما قیمت پایین تر iPhone SE آن را به یک پیشنهاد ارزشمندتر تبدیل می کند. این گوشی ، از پردازنده سریع مشابه iPhone 11 - A13 Bionic استفاده می کند و دوربین آن نیز به خوبی به کار خود ادامه می دهد.

    البته عمر باتری آن نسبت به استانداردهای مدرن بسیار کوتاه است، اما این چیزی نیست که شارژ سریع 18 واتی آن را برطرف نکند. اگر طرفدار آن دسته از گوشی های با صفحه نمایش بزرگ نیستید، آیفون SE یک انتخاب عالی است-صفحه نمایش کوچک 4.7 اینچی برای استفاده یک دست مناسب است.

    4. Samsung Galaxy A52 5G با ارزش ترین گوشی سامسونگ

    از برترین تلفن های هوشمند میان رده دیگر، می توان به سری گوشی های گلکسی سامسونگ با خطوط S و Note اشاره کرد. سری A سامسونگ یک پیشنهاد بسیار متفاوت است و ویژگی های شاخصی را بدون قیمت بالا ارائه می دهد Galaxy A52 5G گوشی هوشمند مقرون به صرفه ای است که نه تنها خوب به نظر می رسد، بلکه دارای صفحه نمایش عالی برای اکثر کاربران است.

    همچنین با توجه به قیمت، عکس های فوق العاده ای می گیرد و اگر عمر باتری در بالای خرید گوشی های هوشمند شما قرار دارد، Galaxy A52 5G عمر باتری بیش از 18 ساعت دوام را دارد. اگر از طرفداران سامسونگ هستید یا به سادگی یک تلفن هوشمند قابل اعتماد و در عین حال چشمگیر می خواهید که هزینه زیادی نداشته باشد، ممکن است Galaxy A52 5G تلفن مناسب شما در میان برترین تلفن های هوشمند میان رده باشد.

    5. Xiaomi Poco X3 NFC

    ارزان ترین گوشی موجود در این لیست، Xiaomi Poco X3 NFC است. گوشی هوشمند خوش قیمت شیائومی با مشخصات کلاس مناسب و با هزینه بسیار کاهش یافته، نسبت به بقیه برتری دارد. این گوشی با عملکرد شگفت انگیز از چیپست Qualcomm Snapdragon 732G ، به همراه یک آرایه نمونه دوربین چهارگانه که شامل سنسور 64 مگاپیکسلی است، همراه می باشد.

    صفحه نمایش فول اچ دی Poco X3 NFC با رزولوشن 120 هرتز نیز یک ویژگی برجسته است که امکان پیمایش نرم و بازی های موبایل با نرخ فریم بالا را فراهم می کند. اگر بودجه خرید شما نمی تواند به سایر گزینه های موجود در این لیست برسد، بدون شک Xiaomi Poco X3 NFC باید در بالای لیست خرید برترین تلفن های هوشمند میان رده شما قرار گیرد. می توانید پس از انتخاب گوشی مناسب خود، برای خرید و سفارش قاب با طرح دلخواه ، به روبان مارکت مراجعه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن