جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی برترین گوشی های هوشمند از نظر صفحه نمایش

    بررسی برترین گوشی های هوشمند از نظر صفحه نمایش

    اگر اندازه صفحه نمایش در اولویت خرید گوشی های هوشمند برای شما قرار دارد، خوب است که یکی از بهترین گوشی ها از نظر صفحه نمایش را بررسی کرده و خریداری کنید. تقریباً همه گوشی های رده بالا دارای یک گزینه فوق العاده بزرگ هستند، از مدل های آیفون ۱۲ اپل گرفته تا وان پلاس ۹ پرو و ​​سری گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ. هر سه گوشی در کل مجموعه Galaxy S۲۱ دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی یا بیشتر هستند.

     << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    برترین گوشی های هوشمند از نظر صفحه نمایش

    بهترین گوشی ها با صفحه نمایش بزرگ کدامند؟

    بزرگترین آیفونی که اپل تا به حال ساخته است، بهترین گوشی با صفحه نمایش بزرگ موجود است. آیفون ۱۲ پرو مکس دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی است که از بهترین پردازنده A۱۴ Bionic در کلاس خود استفاده می کند. Samsung Galaxy S۲۱ Ultra یکی از بهترین گوشی های اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ است که به دلیل صفحه نمایش ۶.۸ اینچی بسیار شاداب و پویای آن، یکی از بهترین گوشی های موجود است.

    اگر هزینه برای شما واقعاً موردی نداشته باشد، در میان بهترین گوشی ها از نظر صفحه نمایش ، هیچ گوشی بزرگتری از Galaxy Z Fold ۳ وجود ندارد که یک صفحه نمایش بزرگ ۷.۶ اینچی دارد. این تلفن به روز شده نه تنها دوام بیشتری دارد، بلکه پشتیبانی از S Pen را نیز اضافه می کند.

    بهترین گوشی ها با صفحه نمایش بزرگ

    در این جا لیستی از بهترین گوشی ها با صفحه نمایش های بزرگ و قابل توجه آورده شده است.

    1. iPhone ۱۲ Pro Max Top Pick

    صفحه نمایش iPhone ۱۲ Pro Max دارای ابعاد ۶.۷ اینچ است که به شما امکان می دهد انواع کارها را انجام دهید.  بهترین عنوان گوشی بزرگ به iPhone ۱۲ Pro Max تعلق می گیرد. البته بزرگترین صفحه نمایش را ندارد ، اما صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED آن روشن ، رنگارنگ و فوق العاده همه جانبه است.

    به علاوه، اپل ویژگی های زیادی در این دستگاه دارد، از جمله پردازنده فوق سریع A۱۴ Bionic ، شبکه ۵G و بهترین دوربین هایی که تا به حال عرضه شده است. آیفون ۱۲ پرو مکس، پیکسل ۵ را در مقایسه های مختلف در کنار هم بهتر نشان داد، حتی اگر همیشه در نور کم بهترین نیست. با وزن ۸ اونس ، آیفون ۱۲ پرو مکس قطعا یک گوشی بزرگ است، اما صفحه نمایش سرامیکی آن به محافظت از صفحه نمایش آن در برابر افتادن کمک می کند. این از بهترین گوشی ها از نظر صفحه نمایش است که در بازار می توان یافت.

    2. Samsung Galaxy S۲۱ Ultra

    تنها چیزی که بزرگتر از صفحه نمایش Galaxy S۲۱ Ultra است تعداد ویژگی های ممتازی است که سامسونگ توانسته در پرچمدار امسال قرار دهد. مانند Galaxy S۲۰ Ultra قبل از آن، صفحه نمایش S۲۱ Ultra نرخ تازه سازی تا ۱۲۰ هرتز را ارائه می دهد. اما برای لذت بردن از این ویژگی، نیازی به کاهش وضوح پنل OLED ندارید و نرخ بازخوانی به طور خودکار بر اساس کاری که انجام می دهید تنظیم می شود.

    این اولین پرچمدار Galaxy S است که از قلم S فوق العاده سامسونگ پشتیبانی می کند. این یکی از اولین گوشی هایی است که پردازنده جدید Snapdragon ۸۸۸ کوالکام را ارائه می دهد. دو لنز تله فوتو مجموعه ای فوق العاده از دوربین ها را برجسته می کند که ثابت می کند Galaxy S۲۱ Ultra دارای چیزی بیشتر از یک نمایشگر بزرگ است و این گوشی هوشمند را ازبهترین گوشی ها از نظر صفحه نمایش می کند.

    برترین گوشی های هوشمند از نظر صفحه نمایش

    3. سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا

    هنوز یک گوشی قدرتمند با صفحه نمایش بزرگ است. یکی از بهترین گوشی های بزرگی که می توانید خرید کنید Galaxy Note ۲۰ Ultra است.  با یک صفحه بزرگ ۶.۹ اینچی با نرخ تازه سازی پویا ۱۲۰ هرتز شروع می شود و پیمایش و گیم پلی فوق العاده صاف را هنگامی که می خواهید ارائه می دهد.

    با این حال، پنل نوت ۲۰ به اندازه ای هوشمند است که می تواند بر اساس آنچه برای صرفه جویی در مصرف باتری نمایش داده می شود، چیزها را شماره گیری کند. قلم S نیز این بار تعدادی ارتقاء می یابد ، از زمان پاسخگویی سریعتر ۹ میلی ثانیه و حرکات هوایی جدید گرفته تا توانایی همگام سازی خط شما با ضبط صدا.

    سامسونگ با استفاده از گلکسی نوت ۲۰ اولترا در دوربین ها پیشرفت چشمگیری داشت. شما یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی برای ضبط یک تن از جزئیات و یک سنسور فوکوس خودکار لیزری برای از بین بردن تار شدن عملاً دریافت می کنید.

    4. OnePlus ۹ Pro

    این از بهترین گوشی ها از نظر صفحه نمایش است. پنل ۶.۷ اینچی AMOLED در OnePlus ۹ Pro یکی از ویژگی هایی است که واقعاً در این گوشی پرچمدار و برجسته است. مانند سری Galaxy S۲۱ ، OnePlus جدیدترین گوشی خود را با صفحه نمایشی تازه و مجهز کرده است، بنابراین اگر کاری را انجام می دهید که از نرخ بالاتری سود می برد ، نرخ تازه سازی افزایش می یابد. اما OnePlus ۹ Pro محدوده وسیع تری نسبت به Galaxy S۲۱ ارائه می دهد و به عنوان فعالیت شما بین ۱Hz تا ۱۲۰Hz فرار می کند.

    5. Samsung Galaxy Z Fold ۳

    اگر به دنبال تلفن های بزرگی هستید ، چرا تلفنی را انتخاب نکنید که وقتی آن را باز می کنید حتی بزرگتر می شود؟ این ایده Samsung Galaxy Z Fold ۳ است که دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی است اما می تواند باز شود و صفحه نمایش ۷.۶ اینچی به اندازه تبلت را نشان دهد.

    حتی بهتر ، Galaxy Z Fold ۳ از دوام بیشتری نسبت به قبل برخوردار است، به دلیل داشتن مقاومت IPX۸ در برابر آب و شیشه و آلومینیوم قوی تر برای صفحه نمایش و بدنه آن است. با برنامه های بیشتر بهینه شده برای صفحه نمایش Galaxy Z Fold ’۳ ، باید بتوانید از ویژگی هایی مانند چند وظیفه ای تا حد بیشتری لذت ببرید. در حالی که Galaxy Z Fold ۳ برای همه مناسب نیست، اما برای طرفداران تلفن های بزرگ که به ابزار بهره وری موبایل نیاز دارند، انتخاب بسیار خوبی است که آن رااز بهترین گوشی ها از نظر صفحه نمایش می کند.

    برترین گوشی های هوشمند از نظر صفحه نمایش

    6. آیفون ۱۲

    آیفون ۱۲ جدید ممکن است به اندازه iPhone ۱۲ Pro Max بزرگ نباشد ، اما با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی که از فناوری OLED استفاده می کند، اندازه آن شبیه به iPhone ۱۱ خروجی است. تفاوت با پنل دستگاه جدید بسیار بیشتر است وضوح و رنگ های غنی تر که بسیار بهتر از کیفیت تصاویر بصری در iPhone ۱۱ است. اما تفاوت ها فراتر از صفحه نمایش است. آیفون ۱۲ از ۵G در همه اشکال آن پشتیبانی می کند، مهم نیست که آن را در چه شبکه ای استفاده می کنید.

    می توانید به راحتی از میان بهترین گوشی ها از نظر صفحه نمایش انتخاب کرده و برای محافظت بیشتر از آن و زیباتر شدن آن از سفارش قاب گوشی با طراح دلخواه در روبان مارکت استفاده کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن