جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی بهترین گوشی های هوشمند موتورولا

    بررسی بهترین گوشی های هوشمند موتورولا

    بهترین گوشی های هوشمند موتورولا در کنار گوشی های نوکیا و برخی از گوشی های ال جی، بخش مهمی از بازار گوشی های هوشمند مقرون به صرفه هستند. اگر شما به دنبال یک گوشی با کیفیت خوب هستید که از بین نرود، موتورولا سازنده ای است که باید به آن توجه کنید.

    این بدان معنا نیست که موتورولا نمی تواند گوشی های رده بالا ارائه کند. موتورولا اج و موتورولا اج پلاس با عملکرد بالاتر، دارای ویژگی های برتر همراه با نمایشگرهای تیز و اتصال ۵G هستند. همچنین Motorola Edge ۲۰  جدیدترین پرچمدار موتورولا وجود دارد که انتظار می رود به زودی در مناطق بیشتری در دسترس قرار گیرد و عملکرد و دوربین های بهتری نسبت به قبل ارائه می دهد.

    به طور کلی ، موتورولا به رده متوسط ​​و محدوده بودجه پایبند است و کار خوبی را در این زمینه انجام می دهد. محدوده Moto G برای ارائه ارزش عالی با سری Motorola One همچنین ویژگی های دوربین برجسته و موارد دیگر را ارائه می دهد. جدیدترین محصول اضافه شده ،Moto G۹ Plus است که یک گوشی ۵G فوق العاده مقرون به صرفه است.

     << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    بهترین گوشی های هوشمند موتورولا

    برترین تلفن های موتورولا ۲۰۲۱

    ۱. Motorola Edge Plus

    Motorola Edge Plus را می توان هیجان انگیزترین گوشی های هوشمند موتورولا در چند سال اخیر دانست، زیرا اولین پرچمدار واقعی این شرکت در سال های اخیر است. این بدان معناست که با Samsung Galaxy S۲۰ و iPhone ۱۱ Pro در مقایسه است و مطمئناً دارای مشخصات قابل رقابت است ، با چیپست رده بالا Snapdragon ۸۶۵ ، ۱۲ گیگابایت رم عظیم و باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی همراه است.

    صفحه نمایش آن نیز کاملاً چشمگیر است، زیرا صفحه نمایش ۶.۷ اینچی ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ OLED با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و پشتیبانی از HDR۱۰+ است، همچنین یک صفحه نمایش مناسب است که از طرفین به شدت خم شده است و ظاهری خیره کننده به آن می بخشد.

    همچنین یک دوربین چهار لنز عقب با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل ، دوربین تله ۸ مگاپیکسلی (با زوم اپتیکال ۳x) ، دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسل و سنسور عمق دریافت می کنید. با پشتیبانی از هر دو شبکه زیر  ۶mmWave ۵G ، می تواند بیشترین استفاده را از جدیدترین فناوری تلفن همراه داشته باشد.

    ۲. Motorola Edge

    Motorola Edge از گوشی های هوشمند موتورولا و جایگزین ارزان تری برای Motorola Edge Plus است، اما اگرچه به خوبی مدل های سری خود نیست، اما هنوز هم چیزهای زیادی برای آن در نظر گرفته است. این شامل یک باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است که در بررسی نشان داده است که حتی با استفاده بسیار سنگین ، یک روز به راحتی دوام می آورد.

    همچنین دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی ۱۰۸۰ * ۲۳۴۰ OLED با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز ، پشتیبانی از HDR۱۰ و منحنی های مناسب است که باعث می شود گوشی ظاهر زیبا و راحتی در دست داشته باشد.

    در حالی که شما در اینجا از قدرت بالایی برخوردار نیستید، Motorola Edge عملکرد بسیار مناسبی را از چیپست میان رده متوسط ​​Snapdragon ۷۶۵G و ۶ گیگابایت رم ارائه می دهد. به طوری که تقریباً همه بازی ها را به خوبی مدیریت خواهید کرد. در میان گوشی های هوشمند موتورولا ، موتورولا اج با داشتن یک دوربین چهار لنز (شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسل همراه با سنسور تله فوتو ، سنسور فوق عریض و عمق) ، یک اسکنر اثر انگشت روی صفحه و فقط یک قیمت میان رده ، برتری زیادی نسبت به بسیاری دیگر دارد.

    بهترین گوشی های هوشمند موتورولا

    ۳. Motorola One Zoom

    لنوو در سال ۲۰۱۹ ، وقت زیادی را صرف عرضه بسیاری از گوشی های موتورولا وان کرد و ویژگی بارز این سری Motorola One Zoom است. Motorola One Zoom دارای چهار دوربین عظیم است که برای یک گوشی مقرون به صرفه مانند این بسیار مناسب است. این دستگاه ها شامل سنسور عمق ، لنز تله فوتو و یک زاویه دید گسترده و همچنین سنسور اصلی هستند.

    فراتر از آن ، یک باتری مناسب و یک صفحه نمایش زیبا وجود دارد. با این حال، باید برای پایین نگه داشتن قیمت کارهایی ، مانند قدرت پردازش متوسط ​​و طراحی انجام شود. موتورولا یک قهرمان بودجه و میان رده است و در میان گوشی های هوشمند موتورولا برتری های خود را دارد.

    ۴. Moto G ۵G Plus

    Moto G ۵G Plus یکی از ارزان ترین تلفن های ۵G است که می توانید خریداری کنید و این به تنهایی برای جذابیت آن کافی خواهد بود، اما موتورولا به این کار بسنده نکرده است، زیرا این تلفن همچنین دارای مجموعه ای از مشخصات و ویژگی های مناسب است. باتری بزرگ و طولانی مدت آن ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت دوام داشته و علاوه بر عملکرد خوب از چیپست Snapdragon ۷۶۵G دارای حداکثر ۶ گیگابایت رم است.

    Moto G ۵G Plus همچنین دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۵۲۰ و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است که باعث می شود بزرگتر از بسیاری از گوشی ها با این قیمت باشد. همچنین یک دوربین چهار لنز وجود دارد که توسط یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی هدایت می شود.

    خرید قاب گوشی موتورولا

    ۵. Motorola One Hyper

    Motorola One Hyper با طراحی تمام صفحه و دوربین پاپ آپ به طیف وسیع گوشی های هوشمند موتورولا می افزاید. با توجه به دو دوربین اصلی ، هیچ دوربین تله وجود ندارد، اما سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی این ویژگی را با جزئیات شگفت انگیز در عکس ها جبران می کند. پردازنده اسنپدراگون ۶۷۵ به معنای عملکرد مناسب میان رده نسبت به قیمت و عمر باتری آن است.

    متأسفانه هنگام تلاش برای نمایش بسیاری از بازی ها ، صفحه نمایش با مشکل مواجه می شود و در بسیاری از موارد عملکرد را به طور اشتباه انجام می دهد. این بدان معناست که اگر شما یک گیمر موبایل هستید، باید از آن اجتناب کنید. می توانید پس از خرید این گوشی های هوشمند موتورولا از سایت های معتبر، برای خرید و سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه خود در روبان مارکت جستجو کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن