جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی بهترین گوشی های هوشمند هواوی 2021

    این بسیار عالی است که هر نوع گوشی هوشمندی را که انتظار داشته باشید، می توانید در قیمت های متفاوت در برند هوآوی خرید کنید. در این جا بهترین گوشی های هوشمند هووآی را که دارای قیمت هایی بسیار مناسب در مقایسه با دیگر محصولات مشابه هستند، آورده ایم. می توانید از میان تنوع بالای این محصولات در سایت های داخلی و خارجی به صورت آنلاین خرید کنید.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    ضمن آنکه این امکان برای شما وجود دارد که برای گوشی هوشمند خود از سایت روبان مارکت، قاب گوشی مناسبی را تهیه کنید. در این سایت شما انواع قاب های گوشی با طرح های مختلفی را مشاهده خواهید کرد که هر یک دارای زیبایی بی نظیر و ماندگاری قابل توجهی است. ضمن آن که می توانید از طرح دلخواه استفاده کرده و تصویر مورد نظر خود را برای روبان مارکت ارسال کنید تا بر روی قاب گوشی شما با کیفیتی عالی به چاپ برسانند.

    بهترین گوشی های هوشمند هواوی 2021

    بهترین گوشی هوآوی

    لازم به ذکر است که هواوی به سرعت به یکی از بزرگترین عرضه کنندگان موبایل در جهان تبدیل شده است. Huawei در سال 2019 در لیست نهادهای ایالات متحده قرار گرفت و تجارت بین Huawei و هر شرکت آمریکایی را ممنوع کرد. این باعث شد که گوگل تجارت خود با هواوی را متوقف کند.

    خبر خوب این است که تمام تلفن های Huawei که در اصل با Google Play Services ارائه می شدند همچنان به بروزرسانی های امنیتی، برنامه ها و سرویس های Google دسترسی خواهند داشت. این شامل همه موارد تا محدوده Mate 30 است که در انتهای سال 2019 وارد شد.

    Huawei P30 Pro 

    Huawei P30 Pro  یکی از بهترین گوشی های هوشمند هووآی است که طرفداران زیادی را در خود جای داده است. این طراحی هنوز هم از نوع برتر است، صفحه نمایش برجسته است و دوربین ها واقعاً از بهترین دوربین های دیده شده روی تلفن هستند. قیمت های این گوشی از اوایل سال 2019 به بازار عرضه شده اند و در مقایسه با بسیاری از پرچمداران رقیب ارزش بالایی دارند.

    توجه داشته باشید که P30 قبل از قرار گرفتن هواوی در لیست تجارت بلاک ایالات متحده اعلام شد و گوگل تصمیم خود را برای جلب پشتیبانی اعلام کرد. با این وجود همچنان به دسترسی کامل به برنامه ها، سرویس ها و به روزرسانی های امنیتی Google دسترسی دارد.

    Huawei Mate 20 Pro

    Huawei Mate 20 Pro گوشی بسیار خوبی است و حتی در قیمت های تخفیف دار فعلی نیز بهتر است.  دوربین این گوشی برای بسیاری از افراد برجسته خواهد بود، اما در واقع یک صفحه نمایش فوق العاده با صفحه نمایش با کیفیت بالا، شارژ سریع، شارژ بی سیم و عمر باتری عالی استو از بهترین گوشی های هوشمند هووآی منظور می شود.

    بهترین گوشی های هوشمند هواوی 2021

    Huawei P30

    مزیت هواوی در P30 تماما در مورد دوربین آن است و انصافاً باید گفت که این شرکت محصول خوبی را تحویل داده است. مدل Pro ممکن است یک قدم جلوتر باشد، اما این نسخه هنوز هم مناسب بسیاری از تلفن های پیشرفته موجود در بازار است.

    نور کم و عکس های از راه دور جایی است که هواوی واقعاً خوب عمل کرده است، با ترکیبی از سه لنز عالی و برخی از ترفندهای نرم افزاری همراه است که حتی تلفن های Pixel گوگل در گذشته برای برآورده کردن آنها تلاش نکرده اند. P30 همچنین با صفحه نمایش بزرگ و بریدگی کوچک، برخی زیبایی های ظاهری و بدنه بسیار نازک، خیره کننده به نظر می رسد. به علاوه، حتی یک جک هدفون نیز وجود دارد.

    Huawei Mate 20 Pro  

    بزرگترین و بهترین گوشی های هوشمند هووآی که می توانید بخرید Huawei Mate 20 Pro است که دارای ویژگی ها و عملکردی مناسب است. شما از همان نمایشگر، مقاومت در برابر آب و شارژ بی سیم بهره می برید، اما یک جک هدفون، حسگر اثر انگشت فیزیکی به دست می آورید و باتری آن بسیار بزرگتر است.

    اگر فیلم ها یا بازی های زیادی را هنگام حرکت تماشا می کنید، این گوشی هوآوی گزینه ای مناسب است. صفحه نمایش در 7.2 اینچ، برای اکثر افراد بسیار بزرگ است اما ظاهری زیبا و کاربرپسند دارد.

    Huawei P40 Pro

    یکی از بهترین گوشی های هوشمند Huawei P40 Pro  می باشد که در هر زمینه ای عالی است، عملکرد عالی را با آخرین فن آوری های شبکه 5G و WiFi 6 ، عمر باتری عالی و شارژ سریع، تنظیم دوربین فوق العاده در جلو و عقب در خود دارد که می توان آن را به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند هووآی نامید.

    Huawei Mate 40 Pro

    Mate 40 Pro از سخت افزار خارق العاده ای برخوردار است و عکس ها و فیلم های خارق العاده ای می گیرد. به طور بالقوه بهترین ها در این گوشی اجرا شده است. همچنین دارای یک طراحی چشم نواز و عملکرد عالی است. وضعیت برنامه ها در این گوشی به خوبی به کار گرفته شده اند.

    Huawei Nova 5T

    در حالی که برخی از تولیدکنندگان به دنبال یک ویژگی اصلی هستند تا در میان دیگر رقبا متمایز شوند، این گوشی هوآوی  5T بی سر و صدا با تسلط بر اصول یک تلفن هوشمند، خود را در اولویت قرار می دهد.

    البته در اینجا برخی از ویژگی های برتر را نداریم. شارژ بی سیم  فضای ذخیره سازی قابل ارتقا ، یک صفحه نمایش OLED . اما قابل توجه است که وقتی به طور منظم از تلفن استفاده می کنید، عملکرد مناسبی را در یک گوشی با قیمت مقرون به صرفه دریافت خواهید کرد. این یکی از بهترین گوشی های هوشمند هووآی در سطح میان رده است که سرویس های گوگل در آن قابل دریافت است.

     Huawei P40

    P40 یکی از گوشی های هوشمند هوآوی است که برخی از ویژگی های پیشرفته نسخه Pro و Pro + را از دست داده است، اما از نظر عکاسی و عملکرد خام می تواند بیشتر گزینه های محصولات برتر سال 2020 را به خود اختصاص دهد.

    این گوشی همچنین از یک اسمارت فون زیبا با پوشش شیشه ای مات منحصر به فرد در قسمت عقب برخوردار است که براقیت لمس را ایجاد می کند، به علاوه یک صفحه نمایش OLED با وضوح 6.1 اینچ برای لذت بردن از آن نیز وجود دارد. البته مسئله اصلی کمبود سرویس های Google Play است. هواوی رقبای خود را زیر پا گذاشته و صرفه جویی قابل توجهی در سخت افزار سطح پرچمدار ارائه می دهد.

    خرید قاب گوشی هواوی

    Huawei P40 Pro Plus

    P40 Pro + یک تلفن خارق العاده و بهترین گوشی های هوشمند هووآی است که دارای بهترین دوربین ها  در مقایسه با هر گوشی دیگری است. این گوشی با داشتن ساختاری مناسب و زیبا و کیفیت عملکرد و سرعت بی نظیر خود، می تواند گزینه ای مناسب در میان محصولات مشابه باشد.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن