جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی و مقایسه سامسونگ M21 و M31

    بررسی و مقایسه سامسونگ M21 و M31

    باید گفت که در مقایسه میان دو گوشی هوشمند  Galaxy M۳۱ و  Samsung Galaxy M۲۱ یک نبرد بسیار نزدیک وجود دارد. آن ها دو گوشی هوشمند میان رده با قیمت های مشابه هستند. در این جا به مقایسه M۲۱ و M۳۱ خواهیم پرداخت.

    سامسونگ گلکسی M۱۲ با نمایشگر ۹۰ هرتزی و دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد. این گوشی به عنوان جانشین گلکسی M۲۰s در بخش میان رده عرضه شده است که در حال حاضر با تعداد زیادی گوشی هوشمند از برندهای مختلف، از جمله سامسونگ گلکسی M۳۱، بسیار نزدیک است.

     << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    بررسی و مقایسه سامسونگ M21 و M31

    سامسونگ گلکسی M۲۱

    این می تواند انتخاب گوشی های هوشمند میان رده را برای افراد بسیار سخت کند. به علاوه، سامسونگ گلکسی M۳۱ می تواند با گلکسی M۲۱ رقابت کند، زیرا قیمت این دو گوشی تقریبا یکسان است. اگر مطمئن نیستید که کدام یک از این دو گوشی انتخاب بهتری است، می توانید مقاله مقایسه M۲۱ و M۳۱ را بررسی کنید تا تصمیم خود را بگیرید.

    در اینجا، مقایسه ای سریع بین Samsung Galaxy M۲۱ و Samsung Galaxy M۳۱ از نظر قیمت، مشخصات و ویژگی ها انجام خواهیم داد. سامسونگ گلکسی M۲۱ با دو نوع حافظه عرضه شده است که شامل ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی می باشد.

    این در حالی است که Samsung Galaxy M۳۱ در دو پیکربندی حافظه موجود است که شامل ۶ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است. اگر قیمت نگرانی اصلی شماست، بدون شک سامسونگ گلکسی M۲۱ بهترین انتخاب است.

    نمایشگر در مقایسه M۲۱ و M۳۱

    در مقایسه M۲۱ و M۳۱ در مورد صفحه نمایش ، باید گفت که گلکسی M۲۱ دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED است که دارای طراحی Infinity-U، وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۴۰۳ پیکسل در اینچ است. Samsung Galaxy M۳۱ دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Super AMOLED با Infinity-U با نرخ تازه سازی استاندارد ۶۰ هرتز است. هر دو گلکسی M۲۱ و گلکسی M۳۱ از نظر صفحه نمایش فناوری نمایش مشابهی را ارائه می دهند، بنابراین واقعاً نمی توان برتری یکی را انتخاب نمود.

    پردازنده Galaxy M۳۱ vs Galaxy M۲۱

    Samsung Galaxy M۲۱ از همان چیپست هشت هسته ای Exynos ۹۶۱۱ که در Samsung Galaxy M۳۱ استفاده شده است، قدرت پردازش را دریافت می کند. Exynos ۹۶۱۱ SoC دارای چهار هسته Cortex-A۷۳، چهار هسته Cortex-A۵۳ و یک پردازنده گرافیکی Mali-G۷۲ MP۳ است.

    در مقایسه M۲۱ و  M۳۱از نظر نرم افزاری، هر دو گوشی جدیدترین اندروید ۱۰ را با One UI ۲ نصب شده در بالا دارند. وقتی در مورد پردازنده یا نرم افزار صحبت می شود، تفاوتی وجود ندارد.

    بررسی و مقایسه سامسونگ M21 و M31

    دوربین گلکسی M۳۱ در مقابل گلکسی M۲۱

    سامسونگ گلکسی M۲۱ دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پشت است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین عکاسی فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی است. در قسمت جلویی این گوشی هوشمند یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی دارد.

    سامسونگ گلکسی M۳۱ دارای یک دوربین چهارگانه در پشت است که شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو اختصاصی ۵ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی است. برای سلفی، به یک واحد ۳۲ مگاپیکسلی در جلو مجهز شده است.

    از نظر عملکرد دوربیندر مقایسه M۲۱ و  M۳۱ ، مشخصات روی کاغذ چندان مهم نیستند، با این حال، سامسونگ گلکسی M۳۱ به لطف سنسور دوربین اضافه شده در پشت و دوربین سلفی با وضوح بالاتر، انعطاف پذیرتر است.

    باتری در مقایسه M۲۱ و M۳۱

    M۲۱ مجهز به باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد که دارای امکان شارژ سریع نیز می باشد. جالب اینجاست که سامسونگ گلکسی M۳۱ باتری یکسانی دارد  و از همان فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می کند. ادعا شده است که هر دو گوشی به شما ۲ روز استفاده راحت را می دهند.

    هر دو گلکسی M۳۱ و گلکسی M۲۱ نسبت به قیمت خود مشخصات و ویژگی های بسیار خوبی ارائه می دهند و تفاوت های زیادی وجود ندارد که بتوان به آنها توجه کرد. اگر دوربین اولویت اصلی شماست، Samsung Galaxy M۳۱ گزینه بهتری است. با این حالدر مقایسه M۲۱ و   M۳۱، اگر اولویت شما قیمت است، گزینه گلکسی M۲۱ خواهد بود.

    سامسونگ M۳۱

    گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M۳۱ با سایز ۶.۴ اینچ، ۱۰۰.۵ سانتی متر مربع ، صفحه نمایش لمسی خازنی Super AMOLED، با ۱۶ میلیون رنگ و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل، نسبت ۱۹.۵:۹ طراحی شده است. گلکسی M۳۱ با پردازنده هشت هسته ای و ۱۰ نانومتری می باشد که دارای ۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است که می توان حافظه خارجی microSDXC را افزایش داد.

    در مقایسه M۲۱ و  M۳۱ باید گفت که این دستگاه شیک دارای دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسل، ۵ مگاپیکسل، دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در قسمت جلویی است.

    بررسی و مقایسه سامسونگ M21 و M31

    سامسونگ گلکسی M۲۱

    گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M۲۱ نیز با ۶.۴ اینچ، ۱۰۰.۵ سانتی متر مربع ، صفحه نمایش لمسی خازنی Super AMOLED، با ۱۶ میلیون رنگ و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل عرضه می شود. گلکسی M۲۱ مجهز به یک پردازنده دو هسته ای ۲.۳ گیگاهرتز و یک پردازنده هشت هسته ای است که هر دو بر روی چیپست Exynos ۹۶۱۱ ۱۰ نانومتر قرار دارند.

    در مقایسه M۲۱ و  M۳۱ لازم است اشاره شود که سامسونگ گلکسی M۲۱ دارای حافظه داخلی ۶۴/۱۲۸ گیگابایتی است که می تواند فایل ها و داده های زیادی را از کاربر نگهداری کند. یک اسلات حافظه قابل ارتقاء وجود دارد که می تواند با کمک کارت microSD تا microSDXC را نگه دارد.

    در صورتی که گوشی هوشمند مورد نظر خود را تهیه کردید، می توانید برای تهیه و سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه خود نیز اقدام کنید. در دسته بندی های متنوع روبان مارکت ، به راحتی می توانید طراحی های خلاقانه و منحصر به فرد را یافته و یا نقش دلخواه خود را به کارشناسان روبان مارکت تحویل نمایید تا آن را با بهترین کیفیت روی قاب گوشی به چاپ رسانیده و تحویل نمایند.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن