جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی و مقایسه هوآوی P20 و P20 Pro

    بررسی و مقایسه هوآوی P20 و P20 Pro

    هر روزه جدیدترین مدل های گوشی هوآوی به بازار وارد می شوند. اگر تصمیم ندارید گلکسی اس ۹ سامسونگ را تهیه کنید، این گوشی های هوآوی می تواند گزینه ای مناسب باشد. اما برای آن که بتوانید بین آن ها انتخاب مناسبی داشته باشید، در این جا مقایسه هوآوی P۲۰ و P۲۰ Pro را قرار می دهیم و همه ویژگی‌های کلیدی آنها از جمله صفحه نمایش، طراحی، قدرت، دوربین و باتری را با هم مقایسه می نماییم.

     << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    مقایسه هوآوی P20 و P20 Pro

    طراحی Huawei P۲۰ vs Huawei P۲۰ Pro

    تفاوت زیادی بین طراحی هواوی P۲۰ و Huawei P۲۰ Pro وجود ندارد. هر دو دارای پشت شیشه ای و قاب فلزی هستند و هر دو در رنگ های مختلفی از جمله مشکی، آبی نیمه شب، طلایی صورتی و گرگ و میش عرضه می شوند، اگرچه P۲۰ استاندارد علاوه بر این در رنگ طلایی عرضه می شود. تفاوت اصلی قابل مشاهده بین آنها دوربین است که در Huawei P۲۰ Pro یک لنز سه گانه و در P۲۰ استاندارد فقط یک لنز دوگانه است.

    Huawei P۲۰ Pro دارای گواهی IP۶۷ است، به این معنی که ضد گرد و غبار و مقاوم در برابر آب تا عمق ۱ متر تا ۳۰ دقیقه است، در حالی که Huawei P۲۰ استاندارد چنین گواهی‌نامه‌ای ندارد. با این حال در مقایسه هوآوی P۲۰ و P۲۰ Pro ، باید گفت که P۲۰ استاندارد با ضخامت ۷.۶۵ میلی متر کمی باریک تر است، در حالی که Huawei P۲۰ Pro ۷.۸ میلی متر است.

    شما همچنین یک پورت هدفون با P۲۰ دریافت می کنید، که با P۲۰ Pro ندارید. همچنین شایان ذکر است که اگر طرح‌های رنگی طلایی صورتی یا گرگ و میش را انتخاب کنید، هر دو مدل با رنگین‌کمان مانند Gradient Finish عرضه می‌شوند.

    نمایشگر هواوی P۲۰ و P۲۰ Pro

    در حالی که Huawei P۲۰ و Huawei P۲۰ Pro دارای صفحه نمایش ۲۲۴۰ x ۱۰۸۰ Full HD + با نسبت تصویر ۱۸.۷:۹ فوق العاده، حاشیه حداقل و بریدگی در بالا هستند، تفاوت های قابل توجهی بین آنها وجود دارد. به عنوان مثال، در حالی که Huawei P۲۰  ۵.۸ اینچی است، Huawei P۲۰ Pro دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی است و در حالی که P۲۰ از LCD استفاده می کند، P۲۰ Pro دارای صفحه نمایش OLED است که تمایل به ارائه کنتراست بهتر دارد.

    در مقایسه هوآوی P۲۰ و P۲۰ Pro ،  صفحه نمایش P۲۰ Pro احتمالاً بهتر خواهد بود. در نظر داشته باشید که اندازه اضافی در مدل Pro به این معنی است که تراکم پیکسلی کمتری نسبت به صفحه نمایش دارد.

    قدرت عملکرد در مقایسه هوآوی P۲۰ و P۲۰ Pro

    هر دو گوشی هواوی پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو دارای چیپست Kirin ۹۷۰ هستند. این همان چیپست هشت هسته ای است که در سال ۲۰۱۷ هوآوی میت ۱۰ پرو بود، بنابراین سطح بالایی دارد، اما به اندازه اسنپدراگون ۸۴۵ جدید نیست که در بسیاری از پرچمداران اندرویدی ۲۰۱۸ استفاده می شود.

    این گوشی با ۴ گیگابایت رم در مورد هواوی P۲۰ و ۶ گیگابایت با هواوی P۲۰ Pro جفت شده است که به ترتیب مشخصات بالایی را ارائه می دهد. هر دو گوشی دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت microSD هستند. ضمن آنکه در مقایسه هوآوی P۲۰ و P۲۰ Pro ، سیستم عامل بدون تعجب در هر دو یکسان است، یعنی اندروید اوریو که با رابط کاربری EMUI ۸.۱ هوآوی پوشانده شده است.

    این دو گوشی همچنین دارای یک NPU (واحد پردازش عصبی) هستند که انواع مهارت های هوش مصنوعی مانند سازماندهی عکس و برچسب گذاری را تقویت می کند.

    مقایسه هوآوی P20 و P20 Pro

    دوربین و باتری هواوی پی ۲۰ در مقابل هواوی پی ۲۰ پرو

    مانند بسیاری از گوشی‌های اخیر، به نظر می‌رسد که دوربین در پرچم‌داران جدید برند هوآوی، بخش بزرگی از تمرکز هواوی است و این دو گوشی دوربین‌های یکسانی ندارند. با Huawei P۲۰ یک دوربین لایکا با لنز دوگانه در پشت دارید که از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی f/۱.۸ RGB و یک سنسور تک رنگ ۲۰ مگاپیکسلی f/۱.۶ تشکیل شده است و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ۶۱ درصد پیکسل‌های بزرگ‌تری نسبت به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی قبلی هواوی وجود دارد.

    با مقایسه هوآوی P۲۰ و P۲۰ Pro در همین حال، Huawei P۲۰ Pro دارای سه سنسور در پشت است. این اولین دوربین سه لنز لایکا در جهان است و از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی f/۱.۸ RGB، یک سنسور ۴۰ مگاپیکسلی f/۱.۶ تک رنگ و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی تله فوتو تشکیل شده است.

    هوآوی ادعا می کند که اولین سیستم لنز زوم لایکا در جهان است که زوم هیبریدی ۵ برابری را ارائه می دهد. این دوربین همچنین دارای پیکسل های بزرگ و بالاترین ISO در یک گوشی با ۵۱۲۰۰ است. در قسمت جلویی هر دو گوشی دارای دوربین ۲۴ مگاپیکسلی هستند و هر دو از فیلمبرداری اسلوموشن ۹۶۰ فریم بر ثانیه با وضوح ۷۲۰p پشتیبانی می کنند.

    هر دو گوشی همچنین دارای مهارت‌های دوربین هوش مصنوعی هستند، با هوش مصنوعی به طور خودکار حالت‌ها را با توجه به چیزی که عکاسی می‌کنید تغییر می‌دهد و حتی به ترکیب عکس‌ها کمک می‌کند. همچنین لرزشگیر تصویر هوش مصنوعی برای جبران لرزش دوربین وجود دارد. بنابراین بسیاری از موارد مشابه با دوربین این دو گوشی وجود دارد، اما با P۲۰ Pro شما بیشتر به دست می آورید، با این لنز اضافی.

    باتری در مقایسه هوآوی P۲۰ و P۲۰ Pro

    در مورد باتری، یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری در هواوی پی ۲۰ و یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری در هواوی پی ۲۰ پرو وجود دارد. هر دوی آن‌ها اندازه‌های نسبتاً بزرگی دارند، مخصوصاً Pro بزرگ‌تر از بسیاری از رقبا است. اگرچه صفحه‌نمایش بزرگ‌تری نسبت به P۲۰ استاندارد وجود دارد که می‌توان از آن استفاده کرد. در مقایسه هوآوی P۲۰ و P۲۰ Pro باید گفت که هر دو گوشی از فناوری Super Charge هواوی پشتیبانی می‌کنند، بنابراین باید بتوانید به سرعت آن‌ها را شارژ کنید.

    مقایسه هوآوی P20 و P20 Pro

    تفاوت هوآوی P۲۰ و P۲۰ Pro

    تفاوت های زیادی بین Huawei P۲۰ و Huawei P۲۰ Pro وجود دارد و به نظر می رسد که اکثر آنها همانطور که انتظار دارید به نفع P۲۰ Pro هستند، اما نه همه آنها و مدل استاندارد هنوز مجموعه ای قوی از مشخصات و مشخصات دارد.

    تفاوت های اصلی شامل صفحه نمایش است که در Pro بزرگتر است و به جای LCD از OLED استفاده می کند، رم که با P۲۰ Pro ۵۰٪ بیشتر از آن بهره می برید، دوربین که دارای یک لنز اضافی و ویژگی های اضافی در Pro است، و باتری که در Pro بزرگتر است.

    در بیان مقایسه هوآوی P۲۰ و P۲۰ Pro ، می توان گفت که P۲۰ Pro همچنین از مقاومت در برابر آب بهره می‌برد، چیزی که Huawei P۲۰ استاندارد از آن بهره نمی‌برد، اما صفحه نمایش پرو دارای تراکم پیکسلی کمتری است و گوشی فاقد پورت هدفون است که ممکن است برای سوق دادن برخی از خریداران به سمت مدل استاندارد کافی باشد، به خصوص هواوی P۲۰ که ارزان تر خواهد بود. شما می توانید برای تهیه و سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه ، با کارشناسان روبان مارکت در ارتباط باشید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن