جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی و مقایسه گلکسی S8 و S20

    بررسی و مقایسه گلکسی S8 و S20

    در اینجا جدیدترین گلکسی اس ۲۰ سامسونگ را با گلکسی اس ۸ قدیمی‌تر مقایسه می‌کنیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا باید آن را ارتقا دهند یا خیر. در مقایسه گلکسی و S۲۰ ، باید گفت که سامسونگ به تازگی یک گلکسی اس ۲۰ بزرگتر، بهتر و سریعتر منتشر کرده است که در سه اندازه عرضه می شود. گزینه های زیادی از نظر اندازه صفحه نمایش، قیمت یا مشخصات در اختیار شما قرار می دهد. گفته می شود، همه آنها بسیار بزرگتر از گلکسی اس ۸ و حتی گلکسی اس ۸ پلاس هستند.

    در واقع، امسال همه تولیدات این برند، بزرگتر و بهتر از نسخه های قبلی است. خواه این چهار دوربین شگفت‌انگیز در پشت، عمر باتری با دوام و موارد دیگر باشد. این مقایسه شامل تمام زمینه‌هایی است که بهبود یافته‌اند و چیزهای جدید است، بنابراین می‌دانید هنگام تعویض گلکسی S۲۰ چه انتظاری از آن دارید.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    مقایسه گلکسی S8 و S20

    مقایسه گلکسی و S۲۰

    همانطور که در بالا گفتیم، امسال سامسونگ به خریداران سه مدل مختلف برای انتخاب می دهد. در مقایسه گلکسی و S۲۰ کوچکترین گلکسی اس ۲۰ ۶.۲ اینچی، گلکسی اس ۲۰ پلاس ۶.۷ اینچی و گلکسی اس ۲۰ اولترا ۵G بزرگ ۶.۹ اینچی. هر سه مدل دارای ۵G هستند و همگی بزرگتر از گلکسی اس ۸ شما هستند.

    پس از مشاهده لیست مشخصات، S۲۰ به معنای واقعی کلمه یک ارتقاء بزرگ در هر بخش است. سامسونگ یک صفحه نمایش بزرگتر با نرخ تازه سازی بالا، داخلی های جدیدتر اضافه کرد، یک دسته دوربین و یک باتری بزرگ را داخل آن قرار داده است. همه چیز در مورد این گوشی نسبت به گلکسی اس ۸ یک ارتقاء بزرگ خواهد بود. مهم ترین تغییرات مربوط به صفحه نمایش، دوربین ها، سپس عمر باتری و سرعت شارژ است.

    طراحی گلکسی اس ۲۰ در مقابل گلکسی اس ۸

    در مقایسه گلکسی و S۲۰ هر کسی که گلکسی اس ۸ داشته باشد، احتمالاً می‌داند که سامسونگ هر سال صفحه‌های نمایش را بزرگ‌تر و بهتر کرده است. در واقع، صفحه نمایش «کوچک» ۵.۸ اینچی شما دیگر اصلاً یک گزینه نیست. صفحه نمایش گلکسی اس ۲۰ سامسونگ به طور قابل توجهی بزرگتر از گلکسی اس ۸ است.

    با این حال، اندازه کلی گلکسی S۲۰، از نظر فیزیکی، آنقدر که احتمالا فکر می کنید بزرگ نیست. گلکسی S۲۰ به لطف حاشیه‌های کوچک‌تر اطراف صفحه‌نمایش، دوربین داخل صفحه‌نمایش و یک بلندگوی تقریباً نامرئی، گلکسی اس ۲۰ تنها یک مو بزرگ‌تر از گلکسی اس ۸ قدیمی شماست.

    سپس، یکی دیگر از تغییرات بزرگ، فناوری جدید صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی سامسونگ است. به دنبال روندی با نرخ به‌روزرسانی بالاتر، مانند آنچه که در سال ۲۰۱۹ در وان پلاس و گوگل مشاهده کردیم، گلکسی اس ۲۰ دارای نرخ رفرش بالای ۱۲۰ هرتز است که نسبت به گلکسی اس ۸ ۶۰ هرتز افزایش یافته است.

    در نتیجه در مقایسه گلکسی و S۲۰ ، صفحه نمایش همه چیز را در هر ثانیه ۱۲۰ بار به‌جای ۶۰ بار در گوشی‌های قدیمی‌تر مانند گلکسی اس ۸ تازه‌سازی می‌کند. این باعث می شود همه چیز سریع، صاف، روان و بهتر به نظر برسد.

    مقایسه گلکسی S8 و S20

    مشخصات Galaxy S۲۰ vs Galaxy S۸

    نکته دیگری که متوجه خواهید شد بریدگی دوربین در وسط بالای صفحه است. این یک دایره کوچک است که به‌جای اضافه کردن یک بریدگی مانند اپل و گوگل یا داشتن یک قاب بزرگ در بالای صفحه نمایش مانند S۸، برای دوربین جلو به طور فیزیکی از صفحه بریده شده است. این اجازه می دهد تا صفحه نمایش بزرگتری داشته باشید که تا بالای دستگاه کشیده شود بدون اینکه گوشی را برای نگه داشتن آن بیش از حد بزرگ کند.

    برخی آن را دوست دارند، اما اکثر افرادی که گلکسی اس ۱۰ را خریداری کردند، به سرعت به بریدگی سوراخ در داخل نمایشگر عادت کردند. ضمن آنکه اعلان‌ها در اطراف بریدگی دوربین کار می‌کنند، بنابراین نگران آن نباشید.

    دوربین ها در مقایسه گلکسی S۸ و S۲۰

    در مقایسه گلکسی و S۲۰ ،صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر و طراحی‌های فانتزی خوب هستند، اما احتمالاً از دوربین‌های جدید و چشمگیر سامسونگ که با گلکسی S۲۰ ارائه می‌کند، بیشترین استفاده را خواهید برد. هنگامی که این دو گوشی را با هم مقایسه می کنید، دوربین ها بزرگترین ارتقاء تک یا چندگانه هستند. اگرچه اعداد مگاپیکسلی برای دوربین اصلی یکسان است، سنسورهای گلکسی S۲۰ بزرگتر و بسیار بهبود یافته است.

    بعلاوه، این گوشی دارای چند سنسور دوربین دیگر است که به شما کمک می کند هر لحظه را ثبت کنید. گلکسی اس ۲۰: ۱۲ مگاپیکسل اصلی، ۶۴ مگاپیکسل ۳-۳۰x تله، لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، ToF بزرگتر و بهتر است.

    دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی هنوز عالی است و در واقع تعداد زیادی ارتقاء دریافت کرد، اما سپس چند دوربین دیگر اضافه کردند که کارهای شگفت انگیزی انجام می دهند. اگر می‌خواهید برای گرفتن یک عکس خاص بزرگ‌نمایی کنید یا بزرگنمایی کنید و دید وسیعی داشته باشید، اکنون می‌توانید با این گوشی به آن دست یابید.

    گلکسی اس ۲۰ دارای سنسور اختصاصی زوم تله فوتو است و با بزرگنمایی خودکار است و برنامه دوربین به آن تغییر می کند. سپس دوربین دیگری که مخصوص عکسبرداری و فیلمبرداری با زاویه دید عریض است. به این ترتیب یک دوربین هر سه کار را با نتایج متوسط ​​انجام نمی دهد. هر کدام لنز مخصوص به خود را دارند و عکس ها یا فیلم های شگفت انگیزی می گیرند.

    لنز تله فوتو ۳ برابر اپتیکال و ۳۰ برابر زوم دیجیتال است که عالی عمل می کند. می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای بسیار تاثیرگذاری را از این گوشی جدید دریافت کنید. علاوه بر این، لنز تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی بزرگ‌تر می‌تواند ویدیو را با کیفیت ۸k ضبط کند، در صورتی که بخواهید این کار را انجام دهید.

    مقایسه گلکسی S8 و S20

    عمر باتری و شارژ گلکسی اس ۲۰ در مقابل گلکسی اس ۸

    افرادی که هنوز از گلکسی اس ۸ قدیمی استفاده می‌کنند احتمالاً متوجه می‌شوند که باتری مانند گذشته دوام نمی‌آورد. این چیزی است که به عنوان تخریب باتری شناخته می شود و در طول زمان برای همه تلفن ها اتفاق می افتد. پس از شارژ مجدد کافی سلول ها شروع به تخریب می کنند. بنابراین، شما احتمالاً وقتی متوجه می شوید که باتری گلکسی S۲۰ چقدر بزرگتر است، احتمالا هیجان زده شده اید.

    واضح است که یک صفحه نمایش بزرگتر با نرخ به روز رسانی بالا و سرعت ۵G سریع باتری S۲۰ را سریعتر تخلیه می کند، اما به همین دلیل است که باتری بزرگی دارد. در مقایسه گلکسی و S۲۰ ، باید گفت که Galaxy S۲۰ جدید تقریباً دو برابر سریعتر از Galaxy S۸ با آن شارژر ۲۵ واتی شارژ می شود. بیشتر از تلفن قدیمی شما دوام می آورد، در حالی که بیشتر از همیشه کار می کند.

    در نظر داشته باشید که می توانید برای تهیه و سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه ، با کارشناسان روبان مارکت تماس گرفته و قاب دلخواه خود را سفارش دهید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن