جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی و مقایسه گلکسیA50  و A52

    بررسی و مقایسه گلکسیA50  و A52

    این که می‌خواهید یک گوشی سامسونگ گلکسی داشته باشید، به این معنی نیست که باید هزینه بیشتری را در سری بالاترین گوشی گلکسی سامسونگ خرج کنید. سری گلکسی A سامسونگ شامل گزینه‌هایی در هزینه های مختلف و کیفیت های متفاوت دارد که A۵۲ آخرین رقیب میان‌رده است. قرار است جایگزین A۵۱ شود و ممکن است دارندگان A۵۰ را برای ارتقاء وسوسه کند. در این جا به مقایسه گلکسیA۵۰  و A۵۲ خواهیم پرداخت.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    مقایسه گلکسیA50  و A52

    ویژگی های گلکسیA۵۰  و A۵۲

    A۵۲ دارای نسخه ۴G و مدل ۵G است و تفاوت‌هایی فراتر از پرداخت هزینه برای ارتقاء اتصال است. از منظر قیمت خالص، می‌توانید با انتخاب A۵۰ در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، اما انتظار دارید قیمت A۵۱ نیز پس از عرضه A۵۲ کاهش یابد.

    نمایشگر

    در مقایسه گلکسیA۵۰  و A۵۲با کمال تعجب، تفاوت زیادی در قسمت جلویی نمایشگر بین سامسونگ گلکسی A۵۱ و مدل های جدید A۵۲ وجود ندارد. A۵۰ فقط با صفحه نمایش کمی کوچکتر و وضوح کلی پایین تر، به علاوه برای پیکسل در هر اینچ یک مو کمتر است، اما به اندازه ای نیست که گوشی های جدیدتر پیشروی آشکاری داشته باشند.

    دوربین ها Samsung Galaxy A۵۰ vs A۵۲

    برخلاف بررسی ممتاز نمایشگر، یک برنده واضح از نظر دوربین در بین نسل ها وجود دارد. سامسونگ گلکسی A۵۰ با پیکربندی دوربین سه‌گانه پشتی با وضوح پایین‌تر و دوربین جلوی مشابه با وضوح پایین‌تر عقب مانده است. رزولوشن ویدیو در A۵۰ حداکثر ۱۰۸۰p است، در حالی که A۵۱، A۵۲ ۴G و A۵۲ ۵G همگی می‌توانند تا رزولوشن ۴K ضبط کنند.

    در مقایسه گلکسیA۵۰  و A۵۲، این برای دوربین های جلو و عقب در A۵۱ و A۵۲ ۴G که هر دو دارای مشخصات یکسان هستند، جذاب است. با این وجود، کمی بیشتر برای گوشی A۵۲ ۵G بپردازید و دوربین اصلی پشتی با وضوح بالاتر ۶۴ مگاپیکسل در مقابل ۴۸ مگاپیکسل را دریافت خواهید کرد که مشابه ارتقاء دوربین مدل اولترا در سری گلکسی اس سامسونگ است.

    مقایسه گلکسیA50  و A52

    عملکرد در مقایسه گلکسیA۵۰  و A۵۲

    این منطقه ای است که می توانید با خیال راحت در نظر داشته باشید که هر سال ارتقا می یابد. سامسونگ گلکسی A۵۰ کندترین پردازنده را با Exynos ۹۶۱۰ دارد که با پردازنده Exynos ۹۶۱۱ A۵۱ بهبود یافته است. با توجه به مقایسه‌های تراشه‌ها در NanoReview، A۵۱ نسبت به A۵۰ عملکرد و عمر باتری کمی دارد.

    شکاف عملکردی بین Exynos ۹۶۱۱ A۵۱ و Snapdragon ۷۲۰g A۵۲ ۴G بیشتر قابل توجه است، که با توجه به تمایل سامسونگ به چسبیدن به پردازنده های Exynos خود، یک حرکت شگفت انگیز است. در مقایسه گلکسیA۵۰  و A۵۲ ، باید اشاره کنیم که A۵۲ ۴G دارای برتری ۱۸ درصدی برای عملکرد CPU، ۳۸ درصد برتری برای عملکرد بازی، بهبود ۱۴ درصدی در بازده باتری و در مجموع بیش از ۱۵ درصد برتری است.

    این مزیت همچنین در مورد پردازنده اسنپدراگون ۷۲۰g A۵۲ ۴G زمانی که در کنار CPU اسنپدراگون ۷۵۰G A۵۲ ۵G قرار می گیرد صدق می کند. با توجه به تست‌های NanoReview، شما به دنبال برتری ۱۰ درصدی برای عملکرد CPU، ۱۲ درصد برتری برای عملکرد بازی و ۷ درصد برتری کلی هستید. با این حال، راندمان باتری بین این دو یکسان است.

    در مقایسه گلکسیA۵۰  و A۵۲، علاوه بر این، A۵۰ تنها دارای ۴ گیگابایت حافظه و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است، در مقایسه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی A۵۱. A۵۲ با ۶ گیگابایت در مدل های پایه ۴G و گزینه افزایش رم تا ۸ گیگابایت در هر دو در کنار افزایش حافظه، دوباره در صدر قرار می گیرد.

    شایان ذکر است که گوشی پایه A۵۲ ۴G تنها با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. همه این گوشی ها دارای حافظه قابل ارتقا از طریق اسلات MicroSD تا ۵۱۲ گیگابایت هستند.

    مقایسه گلکسیA50  و A52

    باتری در سامسونگ گلکسی A۵۰ در مقابل A۵۲

    وقتی صحبت از عمر باتری به میان می آید، چند دلیل وجود دارد که چرا سامسونگ گلکسی A۵۲ ۴G و ۵G نسبت به  A۵۰ گزینه های بهتری هستند. برای شروع، هر دو A۵۰ ظرفیت باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارند، در حالی که گوشی های A۵۲ ۴G و ۵G هر دو دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی هستند.

    در مقایسه گلکسیA۵۰  و A۵۲باید اضافه کرد که مهمتر از آن، بهبود ۱۴ درصدی در عمر باتری بین پردازنده A۵۱ و پردازنده A۵۲ به معنای افزایش طول عمر بهتر برای جدیدترین گوشی است. شایان ذکر است که از آنجایی که شبکه های تلفن همراه ۵G هنوز بهینه نشده اند، نتیجه کارایی باتری یکسان بین گوشی های A۵۲ ۴G و ۵G احتمالاً به معنای طول عمر بهتر از A۵۲ ۴G است.

    توجه داشته باشید که برای محافظت از گوشی های ارزشمند خود می توانید برای سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه خود اقدام کنید. در روبان مارکت ، می توانید قاب گوشی با طرح دلخواه و دیگر طرح های جذاب را انتخاب کرده و یا نقش و طرح مورد نظر خود را برای کارشناسان روبان مارکت ارسال کنید تا با استفاده از دستگاه های پیشرفته چاپ، آن ها را روی قاب گوشی مورد نظر شما چاپ نمایند. به دلیل کیفیت بالای رنگ ها، این طرح دلخواه ، دارای دوام و ماندگاری بسیار بالایی خواهد بود.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن