جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی و مقایسه گوشی های A52 و A42

    بررسی و مقایسه گوشی های A52 و A42

    اگر به دنبال گوشی میان رده ای هستید که اتفاقاً به شبکه ۵G نیز متصل شود، سامسونگ گزینه های شما را سه برابر کرده است. این مارک معتبر، یک سری جدید گلکسی A را عرضه کرده است ، در حالی که گلکسی A۵۲ ۵G در شارژ دهی پیشتاز است. در این جا مقایسه A۵۲ و A۴۲ خواهیم داشت.

    همچنین در کنار گلکسی A۵۲، گلکسی A۴۲ و گلکسی A۳۲، هر دو گوشی ۵G ظاهر می شوند. در واقع، هر سه گوشی را در کنار یکدیگر قرار دهید و تشخیص تفاوت میان Galaxy A۵۲ ۵G در مقابل Galaxy A۴۲ ۵G در مقابل Galaxy A۳۲ ۵G مشکل خواهد بود. سامسونگ هر سه گوشی را به نمایشگرهای ۶.۵ اینچی با اندازه یکسان و ویژگی‌های مشابه عرضه کرده است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    مقایسه گوشی های A52 و A42

    بهترین گوشی های ۵G

    اما در مقایسه A۵۲ و A۴۲ تفاوت‌های کافی وجود دارد که می‌تواند تأثیر بگذارد که کدام یک از این تلفن‌های Galaxy A جدید برای شما مناسب است. شبکه های ۵G همچنان در حال پیشرفت هستند، زیرا اپراتورها برای ایجاد پوشش خود و بهبود عملکرد تلاش می کنند. در حال حاضر، سریع‌ترین سرعت‌ها از طریق نصب ۵G مبتنی بر mmWave Verizon در بیش از ۶۰ شهر در سراسر کشور است.

    اگر تلفنی می‌خواهید که با آن ۵G کار کند، باید Galaxy A۴۲ ۵G را انتخاب کنید. این تنها گوشی سه‌گانه جدید سامسونگ است که با شبکه پرسرعت Verizon سازگار است. Verizon همچنین Galaxy A۴۲ ۵G را نیز به فروش می رساند.

    Galaxy A۵۲ ۵G در مقابل Galaxy A۴۲ ۵G

    اما در مقایسه A۵۲ و A۴۲ اگر مشتری Verizon نیستید، می توانید به Galaxy A۵۲ ۵G یا Galaxy A۳۲ ۵G مراجعه کنید. هر دو با شبکه‌های ۵G با باند پایین کار می‌کنند که دسترسی وسیع‌تری نسبت به mmWave دارند، حتی اگر سرعت‌ها کمتر باشد.

    مقایسه گوشی های A52 و A42

    بهترین نمایشگر در مقایسه A۵۲ و A۴۲

    در نگاه اول، نمایشگرهای این گوشی های جدید ممکن است بسیار شبیه به هم به نظر برسند، زیرا همه پنل‌های ۶.۵ اینچی وجود دارند. اما گلکسی A۳۲ ارزان‌تر به جای پنل OLED گران‌تر مورد استفاده در A۴۲ و A۵۲، از صفحه‌نمایش LCD استفاده می‌کند.

    گلکسی A۵۲ ۵G گوشی میان رده جدید سامسونگ است که اگر نمایشگر را بر هر ویژگی دیگری در یک گوشی ارزش قائل باشید، می توانید آن را دریافت کنید. نه تنها رزولوشن بهتری نسبت به دو مدل دیگر که FHD+ در مقایسه با وضوح HD + در A۴۲ و A۳۲ دارد، بلکه در مقایسه A۵۲ و A۴۲ دارای نرخ تازه سازی سریع ۱۲۰ هرتز است. این ویژگی معمولاً در گوشی‌های بسیار گران‌قیمت یافت می‌شود.

    گلکسی A۳۲ نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز را ارائه می‌کند که سریع‌تر از بسیاری از گوشی‌های هوشمند است که نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز معمول‌تر است. عجیب است، حتی اگر گلکسی A۴۲ قیمت بیشتری نسبت به A۳۲ دارد، از نرخ تازه سازی معمولی ۶۰ هرتز استفاده می کند.

    بهترین تنظیمات دوربین

    تجزیه و تحلیل دوربین ها از راه دور دشوار است، زیرا شما واقعاً باید آنها را شخصاً آزمایش کنید تا ببینید که چگونه ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار پس از پردازش برای تولید تصاویر ایجاد می شوند. با این حال، روی کاغذ، به نظر می رسد گلکسی A۵۲ ۵G قدرتمندترین مجموعه دوربین را ارائه می دهد.

    در مقایسه A۵۲ و A۴۲ باید گفت که هر دو از مجموعه لنزهای یکسانی بهره می برند. یک عکاسی با زاویه دید عریض که به عنوان دوربین اصلی عمل می کند، به علاوه یک لنز با زاویه فوق عریض و سنسورهای ماکرو و عمق اختصاصی طراحی شده است. با این حال، Galaxy A۵۲ دارای سنسور با وضوح بالاتر به عنوان دوربین اصلی خود است. از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی تا سنسور ۴۸ مگاپیکسلی در A۳۲ استفاده می کند.

    بهترین عملکرددر مقایسه A۵۲ و A۴۲

    عملکرد گلکسی A۵۲ و گلکسی A۴۲ باید مشابه باشد. هر دو گوشی از یک سیستم روی تراشه Snapdragon ۷۵۰G استفاده می کنند. A۵۲ از رم اضافی بهره می برد که ۶ گیگابایت تا ۴ گیگابایت A۴۲ است. بنابراین باید زمان آسان تری برای جابجایی بین برنامه ها داشته باشد. در مقایسه A۵۲ و A۴۲ ، لازم است که اشاره کنیم گلکسی A۳۲ ۵G از چیپست مدیاتک Dimensity ۷۲۰ استفاده می کند.

    بادوام ترین تلفن

    تنها یکی از گوشی های جدید Galaxy A دارای رتبه IP برای مقاومت در برابر آب است. این گلکسی A۵۲ ۵G است که دارای رتبه IP۶۷ است که می تواند در برابر غوطه ور شدن در عمق ۳ فوتی آب مقاومت کند. A۵۲ همچنین دارای یک بلندگوی استریو است، اگر به دنبال راه هایی هستید که این دستگاه از دو مدل دیگر متمایز است.

    مقایسه گوشی های A52 و A42

    باتری Galaxy A۵۲ ۵G در مقابل Galaxy A۴۲ ۵G

    باید این گوشی‌ها را از طریق تست باتری سفارشی‌ اجرا کرد تا تفاوت‌های Galaxy A۵۲ ۵G در مقابل Galaxy A۴۲ ۵G و Galaxy A۳۲ ۵G تأیید شود، اما به نظر می‌رسد که Galaxy A۴۲ و A۳۲ باید عمر باتری مشابهی داشته باشند. هر دو گوشی دارای بسته برق ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هستند تا کارها را حفظ کنند.

    در مقایسه A۵۲ و A۴۲ نیز، باتری گلکسی A۵۲ ۵G تنها ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است. اما ویژگی های شارژ بهتر این گوشی های جدید را دارد. A۵۲ از شارژ ۲۵ واتی در مقایسه با شارژ ۱۵ واتی برای گوشی های دیگر پشتیبانی می کند.

    روی کاغذ، گلکسی A۵۲ ۵G چشمگیرترین مشخصات مدل های جدید گلکسی A را دارد. با توجه به اینکه بالاترین قیمت را نیز دارد، جای تعجب نیست. گلکسی A۳۲ ۵G برای کاربرانی جذاب خواهد بود که خواهان یک تلفن ۵G ارزان قیمت هستند که در هر صورت با شارژ طولانی مدت دوام می آورد و نمایشگری با طراوت سریع ارائه می دهد. در همین حال، مشتریان با توجه به سازگاری گلکسی A۴۲ ۵G با Verizon ۵G می‌خواهند ظاهری جدی به آن بدهند.

    برای آن که پس از مقایسه A۵۲ و A۴۲ و تهیه گوشی مناسب خود، بتوانید این گوشی های ارزشمند سامسونگ را محافظت کرده و ظاهری زیبا و منحصر به فرد به آن ها بدهید، می توانید از سایت روبان مارکت، برای گوشی خود، قاب گوشی سفارشی با طرح دلخواه را انتخاب کنید. در این سایت، دسته بندی های متنوعی وجود دارد که می تواند هر سلیقه ای را در خصوص قاب های گوشی پوشش دهد.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن