جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی و مقایسه honor 9x vs honor 9x lite

    بررسی و مقایسه honor 9x vs honor 9x lite

    گوشی های هوشمند مقرون به صرفه همه جا هستند. حتی در یک نسل و محدوده، مدل های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. نمونه آن گوشی های میان رده سری Honor ۹X است. بالاترین مدل Pro وجود دارد، سپس Honor ۹X استاندارد و ارزانتر Honor ۹X Lite وجود دارد. پس چه تفاوتی در مقایسه honor ۹x vs honor ۹x lite وجود دارد؟

    هنگام انتخاب بین آنر ۹ ایکس و آنر ۹ ایکس لایت، بررسی بالاترین و سریع ترین مدل نیست. نگاهی به مشخصات مهم و دسترسی به خدمات آن ها خواهد بود.

      << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    مقایسه honor 9x vs honor 9x lite

    Honor ۹X Lite

    بیایید با ارزان‌ترین گوشی از میان سه گوشی، یعنی Honor ۹X Lite شروع کنیم. Lite که خیلی دیرتر از Honor ۹X و Honor ۹X Pro عرضه شد، با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Full HD کمی کوچکتر عرضه می شود. اما تفاوت بزرگ‌تر این است که یک بریدگی بزرگ شبیه آیفون دارد، بنابراین دوربین جلوی پاپ‌آپ در اینجا وجود ندارد. این همچنین آن را کمی کوتاه تر و باریک تر می کند.

    در مقایسه honor ۹x vs honor ۹x lite ، تفاوت های دیگر در جنس مورد استفاده برای قاب است، پلی کربنات به جای پشت شیشه ای و فریم آلومینیومی تعبیه شده است. سپس ظرفیت باتری وجود دارد. آنر ۹ ایکس لایت در مقایسه با باتری‌های ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که در مدل‌های بالاتر یافت می‌شود، باتری کمی با ظرفیت ۳۷۵۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. این گوشی همچنین به درگاه قدیمی micro USB ۲.۰ متصل است.

    دوربین ها در مقایسه honor ۹x vs honor ۹x lite

    دوربین جلویی در ناچ از سنسور ۸ مگاپیکسلی با لنز زاویه باز استفاده می کند در حالی که دوربین های پاپ آپ از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با لنز زاویه باز استفاده می کنند. در مورد دوربین اصلی عقب، این دوربین دوگانه با سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی عریض و ۲ مگاپیکسلی عمق دارد. Honor ۹X و Honor ۹X Pro دارای تنظیمات تیراندازی سه گانه هستند.

    ظرفیت های سری ایکس

    مقایسه honor ۹x vs honor ۹x lite ، شباهت ها در Honor ۹X Lite به Honor ۹X نزدیک‌تر است. زیرا هر دو دارای تراشه یکسانی هستند، Kirin ۷۱۰ و حافظه و گزینه ذخیره‌سازی می باشند. ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه رام را دارند.

    برای اتصال، WiFi دو باند، بلوتوث ۴.۲ و پشتیبانی از دو سیم کارت نانو با سومین اسلات اختصاصی برای کارت توسعه microSDXC است اما فاقد NFC است. حسگر اثرانگشت پشتی، باز کردن قفل گوشی را آسان می‌کند و پشتیبانی از خدمات Google Mobile به این معنی است که می‌توانید به فروشگاه Google Play دسترسی داشته باشید.

    آنر ۹ ایکس

    اما مورد بعدی Honor ۹X است. در مقایسه honor ۹x vs honor ۹x lite ، تفاوت ها در این است که اکنون با یک گزینه حافظه بزرگتر ۶ گیگابایتی در بالای حافظه رم ۴ گیگابایتی و دو گزینه ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می شود. اگرچه، نگاهی به وب سایت Honor فقط گزینه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت رام را نشان می دهد.

    Honor ۹X دارای یک تیرانداز اصلی سه گانه است. سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با لنز واید، سنسور ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است. دوربین اصلی همچنین از تثبیت‌کننده ویدیو با هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند، اما به سطح حرفه‌ای ارائه شده توسط gyro-EIS در Honor ۹X Pro نزدیک نیست. در مورد دوربین سلفی عریض ۱۶ مگاپیکسلی، این دوربین در مسیرهای مکانیکی قرار دارد که به دوربین اجازه می‌دهد در صورت نیاز کمتر از یک ثانیه بالا بیاید.

    مقایسه honor 9x vs honor 9x lite

    آنر ۹ ایکس مشکی در مقایسه honor ۹x vs honor ۹x lite

    این اجازه می دهد تا از یک نمایشگر نمای کامل کمی بزرگتر در جلو استفاده شود. صفحه نمایش ۶.۵۹ اینچی فول اچ دی ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل فاقد سوراخ سوزن، برش قرص یا بریدگی برای نمایش کامل بدون وقفه است. همین صفحه نمایش در Honor ۹X Pro نیز وجود دارد.

    در مقایسه honor ۹x vs honor ۹x lite با توجه به اینکه Honor ۹X دارای تراشه مشابه با Honor ۹X lite است، باتری بزرگتر ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی زمان پخش بیشتری را برای آن به ارمغان می آورد و پورت USB Type-C شارژ کردن آن را با یک کانکتور برگشت پذیر آسان تر می کند.

    Honor ۹X همچنین از یک اسکنر اثر انگشت معمولی در پشت استفاده می کند و مانند ۹X Pro نصب نشده است. یک نقطه ضعف کوچک در این گوشی این است که تنها دو اسلات کارت برای نانوسیم و نانو سیم کارت یا کارت میکرو اس دی و حداکثر ۵۱۲ مگابایت وجود دارد.

    در نهایت، از نظر اندازه، این گوشی کمی بزرگتر از Honor ۹X Lite با ابعاد ۱۶۳.۵*۸.۸*۷۷.۳ میلی متر است و وزن آن کمی بیشتر و ۱۹۶.۸ گرم است و شیشه در جلو و عقب آن را با فریم فلزی ساندویچ می کند.

    مقایسه honor 9x vs honor 9x lite

    آنر ۹ ایکس پرو

    سریع‌ترین گوشی از میان این سه گوشی، آنر، حافظه ۶ یا ۸ گیگابایت، فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت را به حداکثر می‌رساند و از پردازنده هشت هسته‌ای Kirin ۸۱۰ ۷ نانومتری قوی‌تر استفاده می‌کند، اما یک مصالحه وجود دارد. Honor ۹X Pro از فروشگاه Google Play پشتیبانی نمی کند.

    این می تواند برای برخی شروع کننده نباشد، اما اگر بتوانید با آن زندگی کنید، دوربین اصلی با gyro-EIS برای ضبط ویدیوی پایدارتر ارائه می شود و یک حسگر اثرانگشت جانبی روی دکمه پاور تعبیه شده است. جدای از آن، سایر ویژگی ها را با Honor ۹X به اشتراک می گذارد.

    در مقایسه honor ۹x vs honor ۹x lite ، رنگ مشکی در این سه گوشی مشترک است. اما گزینه رنگ دوم منحصر به هر گوشی است. Honor ۹X Lite نیز در رنگ سبز زمردی در دسترس است در حالی که Honor ۹X در رنگ آبی یاقوتی موجود است. در نهایت، Honor ۹X Pro در رنگ بنفش موجود است.

    شما می توانید از میان گوشی های برتر هوآوی انتخاب کرده و برای آن ها از روبان مارکت، سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه را تهیه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن