جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی و مقایسه iPhone 8 و iPhone 12

    بررسی و مقایسه iPhone 8 و iPhone 12

    در بیان مقایسه iPhone ۸ و iPhone ۱۲ باید اشاره کنیم که از میان چهار مدل آیفون که اپل در اکتبر گذشته معرفی کرد، آیفون ۱۲ برای اکثر افراد مناسب‌تر است و همچنین یکی از گوشی‌های دارای بالاترین امتیاز تا کنون است. به هر حال، آیفون ۱۲ دارای مجموعه ای از ویژگی های جدید مهم از جمله ۵G، صفحه نمایش سخت شده با سرامیک و شارژ MagSafe است.

    در حالی که این به‌روزرسانی‌ها افزوده‌های خوبی در آیفون ۱۲ هستند، اما همه آن‌ها حداقل در حال حاضر بر زندگی روزمره‌تان تأثیر چندانی نمی‌گذارند.

     << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    مقایسه iPhone 8 و iPhone 12

    دوربین آیفون ۸ در مقابل آیفون ۱۲

    سیستم‌های دوربین آیفون ۸ و آیفون ۱۲ یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های این دو دستگاه هستند که در مقایسه iPhone ۸ و iPhone ۱۲ بررسی می شود و این چیزی است که به‌طور محسوسی بر تجربه و تصمیم خرید شما تأثیر می‌گذارد. طی تقریبا چهار سالی که اپل آیفون ۸ را معرفی کرد، این شرکت گام‌های چشمگیری در بهبود فناوری دوربین برداشته است.

    با آیفون ۱۲، دستاوردهای بزرگی در کیفیت تصویر و انعطاف‌پذیری بیشتر در مورد انواع عکس‌هایی که می‌توانید بگیرید، خواهید دید. به عنوان مثال، آیفون ۸ تنها یک دوربین دارد. نه حالت پرتره دارد و نه دوربین دوم فوق عریض که برای ثبت مناظر وسیع است. هر دوی این موارد در هر چهار مدل آیفون ۱۲ یافت می شود.

    همراه با نرم افزار قدرتمند عکاسی محاسباتی اپل، مانند ویژگی چشمگیر اپل در نور کم به نام Night Mode، آیفون ۱۲ بدون توجه به ساعتی از روز ، بهترین عکس های گوشی هوشمند را می گیرد. اگر می‌خواهید حتی ارتقاء دوربین بیشتری داشته باشید، آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس دارای لنز سوم تله فوتو و همچنین لیدار هستند.

    مقایسه iPhone 8 و iPhone 12

    قابلیت های به روز شده در مقایسه iPhone ۸ و iPhone ۱۲

    در مقایسه iPhone ۸ و iPhone ۱۲ باید گفت که مدل های آیفون ۱۲ اولین آیفون هایی هستند که نسل بعدی اتصال سلولی ۵G را ارائه می دهند. اپراتورها ادعا کرده اند که سرعت ۵G تقریباً دو برابر سریعتر از ۴G است و اپل زمان قابل توجهی را در رویداد راه اندازی خود صرف افزایش فناوری جدید کرده است.

    نمایشگرهای متفاوت

    نمایشگرهای آیفون ۱۲ و آیفون ۸ بسیار متفاوت هستند. اندازه، نوع، وضوح و حتی جنس آن ها متفاوت است. خط آیفون ۱۲ یکی از بهترین نمایشگرهایی را دارد که امروزه می توانید روی یک گوشی داشته باشید. هر چهار گوشی از یک پنل OLED درجه یک استفاده می کنند، در حالی که آیفون ۸ دارای صفحه نمایش LCD است. پنل‌های OLED معمولاً کنتراست بهتر و سطح مشکی عمیق‌تری نسبت به نمونه‌های LCD خود دارند.

    در مقایسه iPhone ۸ و  iPhone ۱۲آیفون ۸ دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی و آیفون ۱۲ دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی است. از آنجایی که چندین مدل آیفون ۱۲ وجود دارد، می توانید آیفون ۱۲ مینی کوچکتر ۵.۴ اینچی و آیفون ۱۲ پرو مکس بزرگتر ۶.۷ اینچی را نیز انتخاب کنید.

    شیشه سخت شده سرامیکی آیفون ۱۲ که به نام سپر سرامیکی شناخته می شود، در خط آیفون است که به گفته اپل چهار برابر بیشتر از سقوط محافظت می کند. آیفون ۸ از نوعی شیشه استفاده می کند که به طور خاص توسط Corning برای اپل ساخته شده است، اما گوریلا گلس نیست.

    شارژر در مقایسه iPhone ۸ و iPhone ۱۲

    اپل با اعلام اینکه جعبه آیفون ۱۲ با آداپتور دیواری یا هدفون سیمی عرضه نمی شود، نگرانی برخی از طرفداران آیفون را تایید کرد. استدلال اپل برای پشت سر گذاشتن آداپتور دیواری نیز ممکن است با معرفی MagSafe مرتبط باشد. این یک سیستم شارژ بی سیم اختصاصی در آیفون ۱۲ است که از آهنربا استفاده می کند. علاوه بر پدهای شارژ، لوازم جانبی جذاب دیگر نیز می توانند در پشت دستگاه بچسبند و جداگانه فروخته می شوند. در مورد آیفون ۸، این گوشی دارای کابل و دوشاخه لایتنینگ است و همچنین با استاندارد شارژ بی‌سیم Qi نیز کار می‌کند.

    پردازش و عمر باتری

    در مقایسه iPhone ۸ و  iPhone ۱۲باید اضافه کنیم که با هر آیفون نسل بعدی، پردازنده های نسل بعدی نیز عرضه می شود. هر چهار گوشی آیفون ۱۲ از همان پردازنده A۱۴ Bionic استفاده می کنند که در iPad Air دیده می شود. آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو قدرتمندترین گوشی هایی هستند که تا به حال عرضه شده است. مطمئناً این تراشه از تراشه A۱۱ در آیفون ۸ سریعتر خواهد بود، اما افراد معمولی احتمالاً به سختی متوجه تفاوت خواهند شد.

    اپل اعداد ظرفیت باتری را اعلام نمی کند. اما از نظر عمر باتری، آزمایش‌ها نشان می‌دهد که آیفون ۱۲ هفده ساعت و ۱۴ دقیقه با پخش ویدیوی حلقه‌ای با روشنایی نصف در حالت هواپیما دوام آورد. آیفون ۸ در عین حال سیزده ساعت و نیم دوام آورد.

    مقایسه iPhone 8 و iPhone 12

    طراحی در مقایسه iPhone ۸ و  iPhone ۱۲

    آیفون ۱۲ طراحی اصلاح شده ای دارد که اگرچه یادآور آیفون ۵ است، اما همچنان مدرن و ممتاز است. همچنین یکی از بزرگترین تغییرات طراحی از آیفون X را نشان می دهد. از سوی دیگر، در مقایسه iPhone ۸ و  iPhone ۱۲، آیفون ۸ دارای طراحی قدیمی آیفون با دکمه هوم و حاشیه های ضخیم است. به این ترتیب، شما آن صفحه نمایش گسترده و بدون مانعی را که مشخصه یک گوشی هوشمند مدرن است، دریافت نمی کنید.

    همچنین، آیفون ۱۲ دارای چندین ویژگی است که آیفون ۸ از آن بی بهره است. آیفون ۱۲ دارای گزینه سوم ذخیره سازی (۱۲۸ گیگابایت) است و Wi-Fi ۶ و UWB برای محافظت در آینده تلفن شما قابل توجه هستند. اگرچه این ممکن است در حال حاضر اولویت اصلی نباشد، ویژگی دو سیم کارت در آیفون ۱۲ مفید برای زمانی که در سفر هستید یا اگر یک سیم کارت کاری از کشور دیگری دارید که می‌خواهید آن را ذخیره کرده و برای سفر بعدی خود استفاده کنید، مفید است. آیفون ۸ فقط یک سیم کارت می گیرد.

    در مقایسه iPhone ۸ و  iPhone ۱۲به سادگی می توانید گوشی مورد نظر خود را بیابید. برای این گوشی های هوشمند می توانید سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه را در روبان مارکت تهیه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن