جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی و مقایسه Note 11 و Note 11 Pro

    بررسی و مقایسه Note 11 و Note 11 Pro

    گوشی‌های هوشمند Redmi Note ۱۱، Redmi Note ۱۱ Pro از جمله محصولات شیائومی هستند که امروز به مقایسه Note ۱۱ و Note ۱۱ Pro خواهیم پرداخت. Redmi Note ۱۱ Pro+ پریمیوم‌ترین مدل این سری است و از پردازنده MediaTek Dimensity ۹۲۰ SoC پشتیبانی می‌کند.

    این گوشی دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است که دارای شارژ سریع ۱۲۰ واتی است. از طرف دیگر، Note ۱۱ Pro دارای باتری ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می کند. Note ۱۱ ۵G معقول‌ترین قیمت در بین محصولات هم رده خود را دارد و از پردازنده MediaTek Dimensity ۸۱۰ SoC پشتیبانی می نماید. Redmi Note ۱۱ ۵G دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    مقایسه Note 11 و Note 11 Pro

    مشخصات در مقایسه Note ۱۱ و Note ۱۱ Pro

    Redmi Note ۱۱ Pro و Redmi Note ۱۱ Pro+ دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی ۳۶۰ هرتز و طراحی سوراخ دار هستند.در مقایسه Note ۱۱ و Note ۱۱ Pro ، Redmi Note ۱۱ ۵G دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی فول اچ دی با نرخ رفرش ۹۰ هرتز است. این مدل از تراشه مدیاتک Dimensity ۸۱۰ تامین می شود، در حالی که هر دو مدل Pro از SoC مدیاتک Dimensity ۹۲۰ پشتیبانی می کنند. هر سه گوشی دارای حداکثر ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هستند.

    تنظیمات دوربین

    در مورد اپتیک، Redmi Note ۱۱ Pro و Redmi Note ۱۱ Pro+ دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی هستند که شامل یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با ISO دوگانه و دیافراگم f/۱.۸۹ است. هر دو ردمی نوت ۱۱ پرو و ​​۱۱ پرو پلاس از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید ۱۲۰ درجه استفاده می کنند که مخصوصا برای عکس هایی مانند مناظر شهری یا معماری مفید است. در نهایت یک لنز تله ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز وجود دارد.

    مقایسه Note ۱۱ و Note ۱۱ Pro باید گفت که Redmi Note ۱۱ ۵G دارای دوربین دوگانه پشتی با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور ثانویه ۸ مگاپیکسلی است. در جلو، این گوشی دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی سلفی است.

    مقایسه Note 11 و Note 11 Pro

    باتری در Note ۱۱ و Note ۱۱ Pro

    در مورد باتری، Redmi Note ۱۱ Pro+ دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می کند. Redmi Note ۱۱ Pro یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی دارد و Redmi Note ۱۱ ۵G نیز دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است اما با شارژ ۳۳ واتی عرضه می شود..

    ساختار فنی ردمی ها

    Redmi Note ۱۱ ۵Gدر مقایسه Note ۱۱ و Note ۱۱ Pro دارای دو بلندگوی استریو، موتور خطی محور X، بلستر مادون قرمز، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و ضد پاشش سطح IP۵۳ است. Redmi Note ۱۱ Pro و Pro+ دارای دو بلندگوی استریوی متقارن با تنظیم JBL هستند. هر دو دستگاه با دو بلندگوی فوق خطی ۱۱۱۵ با حداکثر دامنه ۰.۶۵ میلی متر طراحی شده اند.

    این دو گوشی از صدای Hi-Res Audio و Dolby Atmos نیز پشتیبانی می کنند. گزینه های اتصال در هر دو مدل پرو شامل NFC، GPS، Wi-Fi ۶، بلوتوث نسخه ۵.۲، پورت USB Type-C، جک ۳.۵ میلی متری صدا و موارد دیگر است. این تلفن ها همچنین دارای استاندارد IP۵۳ هستند و دارای سیستم خنک کننده مایع VC هستند.

    مقایسه Note 11 و Note 11 Pro

    مقایسه Note ۱۱ و Note ۱۱ Pro

    با نگاهی به مشخصات این دستگاه ها، ردمی نوت ۱۱ به وضوح سطح ابتدایی است. با این حال، Redmi Note ۱۱ Pro و Note ۱۱ Pro+ گوشی‌های هوشمند میان رده با برخی ویژگی‌های پرچمدار هستند.  از مقایسه Note ۱۱ و Note ۱۱ Pro و مشخصات رسمی این دستگاه ها، Redmi Note ۱۱ Pro و Note ۱۱ Pro+ تنها در شارژ و عمر باتری با هم تفاوت دارند. Redmi Note ۱۱ Pro با یک باتری داخلی ۵۱۶۰ میلی آمپری با ظرفیت بالا عرضه می شود که از شارژ فوق العاده سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می کند. با این حال، Redmi Note ۱۱ Pro+ از یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده می کند که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می کند.

    در مورد سایر تنظیمات سخت افزاری، هیچ تفاوتی بین این دو وجود ندارد. این تلفن های هوشمند دارای ویژگی هایی مانند بلندگوهای دوگانه استریو متقارن JBL، خنک کننده مایع VC و صفحه نمایش AMOLED ۱۲۰ هرتزی هستند. این دستگاه ها نیز از همان Dimensity ۹۲۰ SoC استفاده می کنند.

    آنها اولین گوشی های هوشمند در جهان هستند که از این پردازنده استفاده می کنند. این تراشه از فرآیند ۶ نانومتری TSMC استفاده می کند و نسخه بالاتری از Dimensity ۹۰۰ است. موقعیت این تراشه برای یافتن تعادل بین عملکرد و مصرف انرژی است. از نظر معماری، قسمت CPU از ۲ هسته بزرگ A۷۸ و ۶ هسته کوچک A۵۵ تشکیل شده است. پردازنده گرافیکی باند پایه Mali-G۶۸ و M۷۰ ۵G را ادغام می کند.

    طبق گفته Redmi، عملکرد بازی این تراشه ۹ درصد بیشتر از Dimensity ۹۰۰ است. امتیاز AnTuTu این پردازنده بیش از ۵۰۰۰۰۰ امتیاز است و بازی های محبوب MOBA با سرعت ۹۰ فریم بر ثانیه اجرا می شوند. همچنین سنسور اثر انگشت نصب شده در کنار این گوشی ها همراه با جک ۳.۵ میلی متری صدا می باشد.

    شما می توانید از میان این گوشی های میان رده با قیمت مناسب، محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. همچنین برای محافظت بیشتر و زیباسازی آن نیز می توانید در دسته بندی های روبان مارکت وارد شده و متناسب با سلیقه خود، یکی از آن ها را انتخاب نمایید. ضمن آنکه می توانید بر اساس طرح و سفارش خود، قاب گوشی سفارشی را در روبان مارکت، تهیه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن