جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی و مقایسه Poco X3 و Poco X3 Pro

    بررسی و مقایسه Poco X3 و Poco X3 Pro

    پوکو X۳ Pro را همراه با گوشی جدید سری F، Poco F۳، در سطح بین المللی عرضه کرده است. در حالی که Poco F۳ یک دستگاه پرچمدار با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ است، X۳ Pro بیشتر یک دستگاه پرچمدار اقتصادی است که هدف آن ارائه عملکرد به بخش میان رده است. همانطور که از نامش پیداست، این گوشی یک نسخه حرفه ای از Poco X۳ است که سال گذشته عرضه شد. اگر از قبل یک Poco X۳ دارید و به فکر ارتقاء به Poco X۳ Pro هستید، در اینجا یک مقایسه Poco X۳ و Poco X۳ Pro وجود دارد. توجه داشته باشید که دستگاهی که در اینجا مقایسه می شود، نوع جهانی Poco X۳ Pro است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    مقایسه Poco X3 و Poco X3 Pro

    نمایشگر Poco X۳ Pro در مقابل Poco X۳

    Poco X۳ Pro دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی FHD+ با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز است. این همان صفحه نمایشی است که در Poco X۳ معمولی نیز مشاهده می کنید. حتی موقعیت ماژول دوربین تراز وسط یکسان است. با این حال، Poco X۳ Pro به جای گوریلا گلس ۵ توسط گوریلا گلس ۶ محافظت می شود.

    طراحی در مقایسه Poco X۳ و Poco X۳ Pro

    در مقایسه Poco X۳ و Poco X۳ Pro ، هر دو Poco X۳ و X۳ Pro ظاهر یکسانی با بدنه دستگاه ها دارند. شما همچنان همان جلوی شیشه‌ای، قاب پلاستیکی و بدنه پلاستیکی پشتی را با رنگ دوگانه عمودی و یک ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ در بالا دارید. ماژول دوربین همچنین شکل "X" را برای چهار سنسور و فلاش حفظ می کند. همچنین ، محل قرارگیری دکمه های مختلف از جمله حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور ثابت باقی می ماند. هر دو گوشی دارای یک تنظیم بلندگوی استریو هستند.

    عملکرد Poco X۳ Pro در مقابل Poco X۳

    در مقایسه Poco X۳ و Poco X۳ Pro در حالی که این دو گوشی از بیرون یکسان هستند، چیزی که در زیر بدنه وجود دارد چیزی است که واقعاً دو تلفن پوکو را متمایز می کند. Poco X۳ Pro دارای چیپست ۷ نانومتری Qualcomm Snapdragon ۸۶۰ است که نسخه به روز شده تراشه Snapdragon ۸۵۵ است. این تراشه پشتیبانی از ۵G را ارائه نمی دهد، اما باید عملکرد و سرعت در سطح پرچمدار را ارائه دهد، که با توجه به اینکه Poco X۳ Pro یک دستگاه میان رده بالاست، عالی است.

    در همین حال، Poco X۳ دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon ۷۳۲G است که یک پردازنده کاملاً میان رده بدون قدرت پرچمدار یا قابلیت ۵G است. در حالی که Snapdragon ۷۳۲G یک پردازنده خوب در کلاس خود است، ۸۶۰ جدید در Pro یک تراشه بسیار سریعتر است که علاوه بر زمان بوت سریعتر، زمان بارگذاری برنامه و غیره، عملکرد دوربین بیشتری را نیز ارائه می دهد.

    مقایسه Poco X3 و Poco X3 Pro

    دوربین های Poco X۳ Pro و Poco X۳

    در مقایسه Poco X۳ و Poco X۳ Proمی توان گفت که Poco X۳ Pro در واقع دارای یک ماژول دوربین کمی کاهش یافته در پشت نسبت به Poco X۳ قدیمی است. X۳ Pro جدید دارای یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، همراه با یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور عمق و ماکرو ۲ مگاپیکسلی است.

    در همین حال، Poco X۳ دارای یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی همراه با یک سنسور فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دو سنسور عمق و دوربین ۲ مگاپیکسلی بود. در حالی که نوع Pro همان تنظیمات را حفظ می کند، سنسورهای اصلی و فوق عریض نمی توانند عکس هایی با وضوح بالا مانند Poco X۳ اصلی بگیرند. در جلو، هر دو گوشی دارای سنسور دوربین ۲۰ مگاپیکسلی مشابهی هستند.

    نرم افزار مقایسه Poco X۳ و Poco X۳ Pro

    در مقایسه Poco X۳ و Poco X۳ Pro ، لازم است اشاره کنیم که هر دو گوشی Poco X۳ Pro و Vanilla X۳ مبتنی بر MIUI ۱۲ هستند. با این حال، Poco X۳ همچنان روی اندروید ۱۰ با ب‌روزرسانی اندروید ۱۱ در دست ساخت است. پوکو ایکس ۳ پرو با اندروید ۱۱ عرضه می شود.

    به همین دلیل، می‌توان انتظار داشت که Poco X۳ Pro در هنگام عرضه اندروید ۱۲ به‌روزرسانی اضافی اندروید دریافت کند، در حالی که در مورد Poco X۳ نمی‌توان چنین گفت. دستگاه‌های Redmi و Poco یک به‌روزرسانی اصلی اندروید را دریافت می‌کنند و تنها به‌روزرسانی‌های MIUI و وصله امنیتی را دریافت می‌کنند. از این رو X۳ Pro باید از نظر نرم‌افزار کمی مقاوم‌تر باشد.

    مقایسه Poco X3 و Poco X3 Pro

    باتری و شارژ

    در بررسی مقایسه Poco X۳ و Poco X۳ Pro ، باید اضافه کنیم که گوشی هوشمند Poco X۳ دارای یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است در حالی که Poco X۳ Pro جدید دارای باتری کمی کوچکتر ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی است. این گوشی ها دارای شارژ سریع با توان ۳۳ وات هستند.

    از آنجایی که باتری Poco X۳ بزرگتر است، احتمالاً در مقایسه با Poco X۳ Pro، زمان روشن شدن صفحه نمایش را در گوشی، کمی بیشتر خواهید دید که از طرف دیگر، برای شارژ کامل زمان کمتری نیاز دارد. در صورتی که از میان گوشی های هوشمند موفق به انتخاب محصول مورد نیاز خود شدید، می توانید برای سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه از روبان مارکت ، با کارشناسان آن همراه بوده و طرح دلخواه خود را برای ایشان ارسال کنید تا قاب گوشی شما را مطابق با سفارش داده شده، چاپ کرده و تحویل نمایند.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن