جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی های هوشمند کوچک

    بررسی گوشی های هوشمند کوچک

    یافتن بهترین گوشی های هوشمند کوچک به طور فزاینده ای دشوارتر است، اگرچه هنوز تعدادی وجود دارد. اما نمایشگرهای تلفن های هوشمند همچنان بزرگتر می شوند. این برای افرادی که صفحه نمایش بزرگ را دوست دارند خوب است، اما برخی از افراد ترجیح می دهند که بتوانند به راحتی از یک دست برای نگه داشتن گوشی استفاده کنند.

    اگر به دنبال امکانات خوب در بسته های جمع و جور هستید، بهتر است سری اپل را بررسی کنید. سازنده آیفون همچنان در بازار گوشی های کوچک با تعدادی انتخاب خوب ، از جمله iPhone ۱۳ mini و iPhone SE ، تسلط دارد. تلفن های گوگل در سال گذشته سعی کردند این بخش را با گوشی های هوشمند کوچک و مقرون به صرفه زنده نگه دارند، اگرچه به نظر می رسد که این شرکت با پیکسل های ۲۰۲۱ خود از آن فاصله می گیرد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    بررسی گوشی های هوشمند کوچک

    بهترین گوشی های اندرویدی کوچک

    مزیت قابل توجه برای انتخاب یک گوشی کوچک این است که آنها معمولاً کمتر از نسخه های Plus- ، Max- یا Ultra از همان دستگاه هزینه دارند، بنابراین با پرداخت هزینه بیشتر برای گوشی که به راحتی نیازهای شما را برآورده می کند، جریمه نمی شوید.

    از همه بهتر ، روزهای محدودیت اتصال ۵G به تلفن های بزرگتر به لطف ورود iPhone ۱۳ mini و Pixel ۵ به پایان می رسد. بازار امیدوار است که در آینده فراتر از iPhone ۱۳ mini جدید ، تلفن های جمع و جور بیشتری را مشاهده کنیم.

    بهترین گوشی های هوشمند کوچک

    دوستداران گوشی های هوشمند کوچک که همچنین علاقه مند به یکی از بهترین آیفون ها بودند، تا همین اواخر گزینه های منطقی زیادی نداشتند. خوشبختانه شما دو انتخاب دارید و در حال حاضر انتخاب iPhone ۱۳ mini مطلوب است، تلفن ۵G مجهز به پردازنده برتر اپل می باشد. دوربین ها ارتقا یافتند و فضای ذخیره سازی اولیه به ۱۲۸ گیگابایت افزایش یافت.

    اگر قیمت اولیه iPhone ۶ mini هنوز زیاد است ، همیشه می توانید iPhone SE را انتخاب کنید. این مدل ۴.۷ اینچی آیفون ۸ را با سیلیکون A۱۳ Bionic اپل با قیمت پایین تر است. اگر به دنبال یک گوشی کوچک با سیستم عامل اندروید هستید، نمی توانید بهتر از Asus Zenfone ۸ عمل کنید.

    این گوشی های هوشمند کوچک دارای مشخصات درجه یک است و یک تلفن عالی است. همچنین Google Pixel ۴a وجود دارد که دارای صفحه نمایش OLED به اندازه صفحه نمایش iPhone ۱۱ Pro متوقف شده و تنها ۳۴۹ دلار است. البته ممکن است به Pixel ۵a جدید فکر کنید، اما متأسفانه این گوشی بسیار بزرگتر از ۴a است.

    همچنین می توانید Galaxy S۱۰e قدیمی تر که دارای صفحه ای با اندازه مشابه است، اما از پردازنده سریعتر ، طراحی کمی برتر نسبت به پیشنهاد گوگل و افزودن یک دوربین فوق عریض برای مناظر خیره کننده ، بهره می برد. با این حال ، گوشی های اندرویدی قدیمی می شوند.

    سرانجام ، صفحه نمایش ۶ اینچی گوگل پیکسل ۵ دارای صفحه نمایش کمی بزرگتر از پیکسل ۴ ۵.۸ اینچی است که جایگزین آن می شود، اما این پنل را در داخل یک شاسی با حاشیه های کوچکتر تعبیه کرده است و آن را به یکی از جذاب ترین گوشی های رده بالای سال تبدیل کرده است. این گوشی های هوشمند کوچک ، بسیار مقرون به صرفه است.

    در اینجا نگاهی دقیق به برخی از بهترین تلفن های کوچک فعلی با صفحه نمایش در اندازه یا کمتر از ۶ اینچ می اندازیم. برای همه گوشی های مورد علاقه خود صرف نظر از اندازه ، مطمئن شوید که لیست بهترین تلفن های موجود را در حال حاضر بررسی می کنید.

    بررسی گوشی های هوشمند کوچک

    تلفن های همراه کوچک

    ۱. آیفون ۱۳ مینی

    اپل میراث گوشی های کوچک تعیین شده توسط iPhone ۱۲ mini را با iPhone ۱۳ mini ادامه داد. این گوشی کوچک به لطف تراشه جدید A۱۵ Bionic بسیار قدرتمند است. هیچ چیز نمی تواند از عهده آن برآید، در حالی که به راحتی در جیب قرار می گیرد یا با یک دست استفاده می شود. صفحه نمایش ۵.۴ اینچی OLED همچنان واضح است و دارای رنگ ها و زاویه دید عالی است.

    امسال ، اپل طراحی یکسان را حفظ کرد، اما عمر باتری را بهبود بخشید. در آزمایش باتری ، iPhone ۱۳ mini بیش از ۱.۵ ساعت بیشتر از مدل قبلی خود دوام آورد. دوربین ها نیز ارتقا یافتند. هر دو دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض دارای سنسورهای بزرگتری هستند که نور بیشتری را وارد می کنند. ultrawide هم اکنون دارای فوکوس خودکار است. اما امسال نیز حالت سینمایی و سبک های عکاسی جدید است.

    حالت اول به شما امکان می دهد فیلم های عمودی را با تمرکز تغییرپذیر برای آن ظاهر هنری ضبط کنید. سبک های عکاسی اساساً فیلترهای زمان واقعی هستند که می توانید آنها را در حالی که دوربین را هدف قرار می دهید، آزمایش کنید و به شما امکان می دهد عکس های متناسب با سلیقه شخصی خود بگیرید.

    آیفون ۱۳ مینی یکی از گوشی های هوشمند کوچک است  و برای افرادی که می خواهند یک گوشی کوچک با سخت افزار قدرتمند و قابلیت های خلاقانه عالی داشته باشند بسیار مناسب است.

    بررسی گوشی های هوشمند کوچک

    ۲. iPhone SE (۲۰۲۰)

    آنها دیگر فقط گوشی های کوچک سریع و ممتاز مانند iPhone SE جدید نمی سازند. این گوشی کوچک ۴.۷ اینچی دارای پردازنده A۱۳ Bionic است. با این وجود که آیفون های جدیدتر از A۱۴ مجهز هستند ، هنوز هم بسیار سریع است.

    iPhone SE همچنین تجملات بیشتری را که کمتر در گوشی های هوشمند کوچک و ارزان قیمت مشاهده می کنید به ارمغان می آورد، مانند شارژ بی سیم ، مقاومت در برابر آب IP۶۷ و طراحی فلزی و شیشه ای ممتاز که عالی است. در حالی که اکثر سازندگان گوشی های پرچمدار از توسعه گوشی های رده بالا با نمایشگرهای کوچکتر از حدود ۵.۵ اینچ خودداری کرده اند، iPhone SE به بهترین شکل ممکن از گذشته عبور می کند. ممکن است در آیفون های گران قیمت ، ظاهری درخشان نداشته باشد یا دوربینی مجهز به حالت شب وجود نداشته باشد ، اما SE تقریباً همه چیز را بی عیب و نقص کنترل می کند. شما می توانید به آسانی برای گوشی های جذاب خود، سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه از روبان مارکت را تهیه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن