جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند شیائومی Xiaomi Mi 11

    بررسی گوشی هوشمند شیائومی Xiaomi Mi 11

    هرگز رقابت شیائومی با سامسونگ به این شدت نبوده است. همان سال که این شرکت مشخصات گوشی های پرچمدار خود را نسبت به نسل های قبلی کاهش می دهد، گوشی شیائومی همراه می شود و همه مشخصات مشابه را به Xiaomi Mi ۱۱ تبدیل می کند.

    در راه اندازی شیائومی Mi ۱۱ ، این شرکت اعلام کرد که اخیراً سومین فروشنده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان شده است. سامسونگ هنوز رتبه یک را دارد و بسیار جلوتر از اپل است، اما رشدشیائومی به سرعت در حال افزایش است.

    Xiaomi Mi ۱۱ تلفن پرچمدار ۲۰۲۱ شیائومی است. این عضو اصلی خانواده ای است که توسط بودجه مقرون به صرفه Xiaomi Mi ۱۱ ۵G ، میان رده Xiaomi ۱۱T و ۱۱T Pro که هر دو شش ماه پس از Mi ۱۱ عرضه شدند، تکمیل شد.  Mi ۱۱ هر چند در بالای جدول قرار دارد ، اما این گوشی ارتقاء زیادی را نسبت به مدل قبلی خود ، Mi ۱۰ به ارمغان می آورد، یک گام بزرگ که کاهش Samsung Galaxy S۲۱ نسبت به S۲۰ است.

    این ارتقاء بیشتر در نظر گرفتن صفحه نمایش گوشی نمایان می شود. Xiaomi Mi ۱۱دارای رزولوشن ۲.۵K ، نسبت به ۲K Mi ۱۰ و Galaxy S۲۱ است ، اما پیشرفت های فراوان دیگری مانند وضوح خودکار و افزایش نرخ فریم ، حالت HDR صفحه نمایش ، و روشنایی و حالت های مختلف خواندن وجود دارد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    بررسی گوشی هوشمند شیائومی Xiaomi Mi 11

    ویژگی های Xiaomi Mi ۱۱

    راه های بسیار دیگری نیز وجود دارد که گوشی قبلی خود را پشت سر می گذارد و همچنین رقابت را پیش می گیرد. این دستگاه دارای بلندگوهایی است که توسط Harman Kardon تنظیم شده است، یک پردازنده سریعتر که در صدر نمودارهای معیار ما قرار دارد، حالت های فیلمبرداری جدید که بازی با آنها سرگرم کننده است و سرعت شارژ فوق سریع دارد.

    یکی از ویژگی های برجسته جدید شیائومی می ۱۱ باید عکسبرداری ۵ مگاپیکسلی telemacro آن باشد تا بتوان از سوژه ها از نمای نزدیک عکس گرفت. استفاده از آن آسان است، عکس های فوق العاده می گیرد و حالت های مشابه را در دستگاه های دیگر ضرب می کند.

    عمر باتری شیائومی می ۱۱

    عمر باتری Xiaomi Mi ۱۱ به هیچ وجه کافی نیست. اگر می خواهید از تمام ویژگی های منحصر به فردی که برای آن هزینه پرداخته اید لذت ببرید، توجه داشته باشید که باید این کالا را بیش از یک بار در روز شارژ کنید. در بررسی Xiaomi Mi ۱۰ Pro از اسکنر اثر انگشت آهسته یاد می شود و این مشکل در اینجا نیز وجود دارد. علاوه بر این، سنسور گاهی اوقات اثر را بر نمی دارد و گاهی اوقات استفاده از آن را ناامید کننده می کند.

    بنابراین Xiaomi Mi ۱۱ یک تلفن هوشمند عالی است، اما مطمئناً یک گوشی بی عیب و نقص نیست. برای بسیاری از مردم، به لطف دوربین ها ، صفحه نمایش و عملکرد آن، می تواند بهترین انتخاب در بازار باشد، اما این دو مشکل ، که هر روز که از این تلفن استفاده می کنید خود را آشکار می کند، مواردی است که باید در نظر بگیرید.

    بررسی گوشی هوشمند شیائومی Xiaomi Mi 11

    طراحی  Xiaomi Mi ۱۱

    Xiaomi Mi ۱۱ بزرگترین گوشی هوشمند شرکت نیست. Mi ۱۰T این برتری را به خود اختصاص می دهد. اما هنوز هم نسبتاً بزرگ است و ابعاد آن ۱۶۴.۳ * ۷۴.۶ * ۸.۱ میلی متر است. در وزن ۱۹۶ گرم ، وزن نسبتاً مناسبی برای یک گوشی در اندازه خود دارد.

    Mi ۱۱ باریک و بلند است، اما از این نظر کاملاً یک گوشی Sony Xperia نیست. به همین دلیل ، با وجود اندازه ، نگه داشتن و استفاده از یک دست نسبتاً راحت است، اگرچه افرادی که ارقام کوچکتری دارند ممکن است برای رسیدن به قسمت بالای صفحه باز هم کشش داشته باشند.

    در پایین گوشی یک درگاه USB-C وجود دارد. جک هدفون ۳.۵ میلی متری برای طرفداران صدای سیمی وجود ندارد. یک دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در لبه سمت راست و یک بلستر IR در بالا قرار دارد. این ابزار اخیر برای ارسال سیگنالهای مادون قرمز استفاده می شود و بیشترین کاربرد را با برنامه Mi Remote دارد که تلفن هوشمند شما را به ریموت تلویزیون ersatz یا AC یا جعبه هوشمند تبدیل می کند.

    Mi ۱۱ دارای یک شیشه جلو و عقب و قاب آلومینیومی است. شیشه Gorilla Glass Victus نام دارد و شرکت سازنده آن و بیشتر بدنه های گوشی شیشه ای می گوید این محافظ فوق العاده است. از آنجا که اکثر گوشی های شیشه ای می توانند شکننده باشند، این استحکام قابل قبول است و در آزمایش تلفن بدون خط و خش باقی مانده است.

    دوربین شیائومی می ۱۱

    دوربین عقب گوشی طرحی را ارائه می دهد که قبلاً ندیده اید. این پلکانی است و هر لنز به میزان متفاوتی بیرون می آید. مطمئناً جدید است و می تواند Mi ۱۱ را از دیگران متمایز کند. مگر اینکه شیائومی تصمیم بگیرد از این طرح برای بقیه تلفن های هوشمند ۲۰۲۱ خود استفاده کند. حتی بیرون زده ترین لنزها از گوشی فاصله نمی گیرند، حداقل در مقایسه با پرچمداران قبلی شیائومی این گونه است.

    بررسی گوشی هوشمند شیائومی Xiaomi Mi 11

    صفحه نمایش

    Xiaomi Mi ۱۱ با صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی ، بزرگترین پرچمدار این شرکت از نظر اندازه صفحه نمایش است و تقریباً همه رقبای خود را از بین می برد. صفحه نمایش در لبه های خود خمیده است، هر چند چندان زیاد نیست و توسط یک سوراخ کوچک برای دوربین سلفی در گوشه بالا سمت چپ شکسته شده است.

    از نظر وضوح ، صفحه نمایش Mi ۱۱ ۱۴۴۰ x ۳۲۰۰ است که وضوح بیشتری نسبت به سایر پرچمداران با قیمت مشابه دارد. این یک پنل AMOLED است ، بنابراین رنگ ها بسیار پر جنب و جوش هستند و همچنین از HDR۱۰+ پشتیبانی می کند.

    صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است که بسیاری از پرچمداران در حال حاضر از آن استفاده می کنند، اگرچه شیائومی دارای یک تلفن ۱۴۴ هرتز نیز در بازار است. این بدان معناست که تصویر ۱۲۰ بار در ثانیه به روز می شود ، دو برابر استاندارد ۶۰Hz است و در واقع این باعث می شود تصاویر متحرک هموارتر به نظر برسند. هرچند همه به این ویژگی اهمیت نمی دهند و در صورت تمایل می توانید نرخ تازه سازی را به ۶۰ هرتز کاهش دهید و این باعث کاهش عمر باتری می شود.

    می توانید پس از خرید این گوشی هوشمند، سفارش قاب گوشی با طرح دلخواه را نیز از روبان مارکت تهیه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن