جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند شیائومی Xiaomi Mi 9 SE

    Xiaomi Mi 9 SE  یک گوشی میان رده عالی است که ترکیبی از طراحی زیبا و صفحه نمایش AMOLED مناسب  و عملکرد بی نظیر می باشد.  این گوشی دارای عملکردی سریع و طراحی زیبایی است که از دوربین های خوبی بهره می برد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    شیائومی تاکنون محصولات موفقی داشته است و پرچمدار آن، Xiaomi Mi 9 ، است که بسیاری از کاربران را تحت تأثیر قرار داده و عملکرد بازی این شرکت، پیشرفت چشمگیری نسبت به نسخه اصلی داشته است. اکنون، این گوشی Mi 9 SE ، یک گزینه کوچک تر برای Mi 9 است که با یک دوربین تقریباً یکسان همراه با مشخصات مناسب و برچسب قیمت پایین تر در بازار میان رده قرار گرفته است.

    این گوشی شیائومی، چیپست اسنپدراگون 712 را با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت یا 128 گیگابایت حافظه داخلی ترکیب می کند و در حالی که پردازنده میان رده Mi 9 SE ممکن است برخی از گیمرها را راضی نکند، تنظیمات ذخیره سازی و RAM بسیار خوب به نظر می رسند.

    سیستم دوربین تلفن نیز خوب است. این یک لنز سه گانه با یک سنسور اصلی 48MP دارد که همان سنسور موجود در OnePlus 7 Pro بسیار گران قیمت است. Xiaomi Mi 9 SE یکی از گوشی های هوشمند مناسب برای کسانی است که کارآیی مناسب را با قیمتی مقرون به صرفه می خواهند.

    گوشی هوشمند شیائومی Xiaomi Mi 9 SE

    طراحی شیائومی Mi 9 SE

    این گوشی هوشمند دارای طراحی باریک و سبک است و یک قاب فلزی و یک پشت شیشه ای دارد که صفحه شارپ، روشن و پر جنب و جوش به نظر می رسد. شما می توانید Mi 9 SE را در رنگ های آبی، خاکستری و بنفش تحویل بگیرید. در هر سه رنگ، یک پوشش عالی، با طراحی زیبا ارائه می دهد.

    این گوشی 7.5 میلی متر بسیار سبک است و فقط 155 گرم وزن دارد. با وجود صفحه نمایش بزرگتر ، از iPhone XS نازک و سبک تر است. تمام دکمه ها در سمت راست تلفن قرار دارند، در حالی که یک پورت USB-C و یک بلندگوی مناسب در پایین قرار دارند.

    یک شیار کارت دو سیم کارته در سمت راست قرار دارد و در بالا یک بلستر IR مادون قرمز وجود دارد. پشت تلفن جایی است که یک برجستگی دوربین را مشاهده می کنید، در Xiaomi Mi 9 SE سه دوربین در آن قرار دارد و در زیر آن، یک فلاش قرار گرفته است.

    Mi 9 SE با جلای براق خود ، به راحتی اثر انگشت را به خود جلب می کند، اما این تقریبا تمام چیزی است که ما باید در برابر طراحی آن بگوییم. این یک گوشی فوق العاده قابل کنترل در دست است، نگاه کردن لذت بخش است و می تواند برای هر کاربر گوشی هوشمندی ، قابل کنترل بوده و بسیار مناسب باشد.

    گوشی هوشمند شیائومی Xiaomi Mi 9 SE

    عمر باتری گوشی هوشمند Xiaomi Mi 9 SE

    در Xiaomi Mi 9 SE ، باتری 3،070mAh قرار گرفته است کهیک روز استفاده منظم را دوام می آورد. در کمتر از 80 دقیقه شارژ می شود.

    در تنظیمات، میزبان بهینه سازی باتری نیز وجود دارد، بنابراین می توانید فرآیندهای اضافه را خاموش کرده و مصرف باتری را برای برنامه هایی که اغلب از آنها استفاده نمی کنید، محدود کنید. شیائومی همچنین Mi 9 SE را با شارژ سریع 18 وات بارگذاری کرده و در کمتر از یک ساعت و بیست دقیقه نیرو می گیرد.

    دوربین  Mi 9 SE

    Xiaomi Mi 9 SE دارای یک آرایه دوربین سه گانه در پشت است که متشکل از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی  و یک دوربین فوق العاده گسترده 13 مگاپیکسلی است که هیچکدام از آنها تثبیت کننده تصویر نوری OIS ندارند و فقط دوربین های اصلی و تله فوتو دارای فوکوس خودکار هستند.

    تصاویر گرفته شده از Mi 9 SE با توجه به قیمت آن چشمگیر است. در نور خوب، هر سه حسگر کار خوبی انجام می دهند و جزئیات زیادی را به دست می آورند. سنسور اصلی با وجود وضوح 48 مگاپیکسلی، تصاویر 12 مگاپیکسلی را به دست می آورد و تصاویری با اندازه کوچکتر تولید می کند. البته جزئیات قوی است و در حالی که به طور پیش فرض کنتراست کمی زیاد است، در تنظیمات می توانید آن را به همراه اشباع و وضوح دوباره تنظیم کنید.

    با توجه به کمبود OIS ، دوربین بزرگنمایی فقط در نور خوب می درخشد، مگر اینکه Mi 9 SE را روی سه پایه یا سطح ثابت نگه دارید و به حالت Pro یا Night بروید و نوردهی طولانی تری را تجربه کنید.

    خرید قاب Xiaomi Mi 9 SE

    رابط کاربری شیائومی

    Xiaomi Mi 9 SE که از اندروید 9 استفاده می کند، از دیدگاه آینده نگری در موقعیت خوبی قرار دارد و به این معنی است که تلفن به بسیاری از برنامه های موجود در فروشگاه Google Play دسترسی دارد. همچنین مانند آیفون ها و دستگاه های هواوی، Xiaomi به طور پیش فرض، بسته های برنامه را در Mi 9 SE بارگذاری نمی کند، بنابراین کاربران را مجبور شوند، برنامه ها را در پوشه ها سازماندهی کنند.

    این گوشی هوشمند شیائومی دارای صفحه عالی برای فیلم ها و بازی ها بوده و با برخوداری از بلندگوی مونو و بدون درگاه هدفون می توان کارآیی لازم را داشته باشد. همچنین چیپ ست میان رده است اما هنوز بازی ها را به خوبی مدیریت می کند.

    Xiaomi Mi 9 SE با صفحه نمایش HDR Super AMOLED با رزولوشن + Full HD و تراکم پیکسلی 432 پیکسل در هر اینچ ، یک گوشی خارق العاده برای تماشای انواع محتوا است. این فوق العاده روشن است، اما در عین حال رنگ های تیره را به خوبی نشان می دهد. بنابراین گرچه کاملاً یک صفحه نمایش شاخص نیست، اما کاربردی است.

    کیفیت صدا از بلندگو نیز مناسب است، با حجم و طنین گسترده پخش را انجام می دهد. ضمن آنکه یک اسکنر اثر انگشت روی صفحه را قفل می کند که دارای عملکردی مناسب است. این گوشی بدون شارژ بی سیم یا شیار کارت microSD می باشد. برای خرید قاب گوشی از روبان مارکت در طرح دلخواه ، می توانید با کارشناسان روبان مارکت در ارتباط باشید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن