جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Note 10 Lite

    Xiaomi Mi Note 10 Lite با وجودی که نسخه لایت است، اما به نظر نمی رسد که طراحی آن در مقایسه با Mi Note 10 و Mi Note 10 Pro کاهش یافته باشد. این دستگاه ظاهر عالی را حفظ کرده و باعث می شود در نگاه اول با یک دستگاه برتر آن اشتباه گرفته شود.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    شاید یکی از ویژگی های غافلگیرکننده ای که در طراحی مشاهده می شود این باشد که دستگاه دارای صفحه نمایش لبه خمیده است زیرا معمولاً در نسخه lite دیده نمی شود. ضمن آنکه طراحی دوربین عقب چهارگانه در نسخه lite با دو نسخه دیگر Mi Note 10 کمی متفاوت است

    ضمن آنکه بلندگو ، جک USB-C و هدفون 3.5 میلی متری در پایین قرار گرفته و نمای جانبی سینی سیم کارت و همچنین دکمه های تنظیم صدا به خوبی طراحی و تعبیه شده است. اما فقط نمایشگر لبه منحنی نیست که تنها چنین احساسی را در ما ایجاد می کند.

    همچنین Corning Gorilla Glass 5 برای پنل پشتی استفاده شده است که ظاهری براق به Xiaomi Mi Note 10 Lite می دهد. هر چقدر زیبا باشد، لکه های اثر انگشت را نیز در سراسر دستگاه را به خود جلب می کند اما نمی توان برای آن ها کاری کرد.

    گوشی هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Note 10 Lite

    ویژگی ها Mi Note 10 Lite

    در اینجا مشخصات فنی Xiaomi Mi Note 10 Lite وجود دارد. در این گوشی هوشمند شیائومی، چیپست کوالکام اسنپدراگون 730G است و حافظه آن 8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی است. این محصول را در وزن 240 گرم طراحی و تولید کرده اند که دارای وزنی مناسب هنگام استفاده است.

    ضمن آن که ابعاد آن نیز 157.8 * 74.2 * 9.7 میلی متر می باشد. صفحه نمایش 6.47 اینچیAMOLED 1080*2340 پیکسل دارد که نسبت صفحه به بدنه 87.8 درصد می باشد. همچنین دارای دوربین اصلی و پشتی 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور فوق تصویری 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور عمقی 5 مگاپیکسلی می باشد و دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی دارد/

    این گوشی هوشمند شیائومی، از ویژگی های حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش پشتیبانی می کند. و دارای سیستم عامل MIUI 11 مبتنی بر اندروید 10 خارج از جعبه است. این را نیز باید افزود که Xiaomi Mi Note 10 Lite باتری 5260 میلی آمپر ساعت دارد که می توان از قابلیت شارژ سریع 30 وات آن نیز بهره برد.

    از آنجا که طراحی Mi Note 10 Lite تفاوت چندانی با دو نسخه دیگر Mi Note 10 ندارد، مشخصات فنی نیز مشابه هستند و تنها چیزی که تغییر کرده است تنظیمات دوربین است. با استفاده از آن، شما همچنان به سایر ویژگی ها مانند چیپ ست Snapdragon 730G ، صفحه نمایش 6.47 اینچی AMOLED و باتری عظیم 5260 میلی آمپری دسترسی خواهید داشت که ارزش آن را دارد که این گوشی هوشمند شیائومی را تهیه کنید.

    گوشی هوشمند شیائومی Xiaomi Mi Note 10 Lite

    عملکرد مناسب شیائومی Mi Note 10 Lite

    عملکرد Mi Note 10 Lite بسیار چشمگیر است. با این حال انتظار سطح بالایی از عملکرد را نداشته باشید. زیرا این فقط یک دستگاه میان رده است. علی رغم امتیازات، واقعاً عملکرد خوبی دارد. زیرا این گوشی هوشمند، در وهله اول برای بازی های موبایل طراحی نشده است.

    هنوز می توانید از آن برای کارهای شبکه های اجتماعی و برخی از بازی های موبایل استفاده کنید، تنظیمات گرافیکی در Call of Duty Mobile و PUBG Mobile حتی می توانند برای برخورد با فریم های نسبتاً بالا تنظیم شوند، که گزینه ای خوب است.

    باتری گوشی Xiaomi Mi Note 10 Lite فوق العاده بادوام است اما به میزان استفاده از تلفن شما بستگی دارد. با استفاده از 5260 میلی آمپر ساعت، می توانید Mi Note 10 Lite را برای تقریباً 2 روز اگر بازی نمی کنید، قبل از اینکه دوباره شارژ کنید، استفاده کنید. و اگر در شارژ کردن عجله داشتید، پشتیبانی از شارژ سریع 30 وات به این معنی است که باتری گوشی در مدت زمان 1 ساعت و 15 دقیقه قابل شارژ است.

    با رفتن به عملکرد دوربین، از کیفیت عکس کاملا راضی خواهید بود. به لطف ترکیب لنز (فوق تصویری، ماکرو ، عمیق) می توانید به راحتی چندین عکس خوب را بگیرید. علاوه بر این، عملکرد HDR در بیشتر شرایط کاملاً قابل تحسین است، بنابراین اکثر کاربران معمولی مشکلی نخواهند داشت.

    خرید قاب گوشی Xiaomi Mi Note 10 Lite

    یک رقیب قدرتمند تلفن میان رده

    در مجموع ، Xiaomi Mi Note 10 Lite رقیب قدرتمند میان رده تلفن است. فقط با RM1479 دلایل زیادی برای پسندیدن این تلفن وجود دارد. طراحی زیبا و شیک، عملکرد مناسب، عمر باتری عالی و دوربین بسیار خوب حتی اگر سنسور 108MP نداشته باشد، آن را به گزینه ای مناسب هنگام خرید گوشی هوشمند، تبدیل می کند.

    با وجود این ، Mi Note 10 Lite رقبای زیادی دارد. Huawei nova 7 SE با RM1499 و vivo V19 با RM1699 وجود دارد اما این دو گوشی کاملاً با Mi Note 10 Lite مقایسه نمی شوند. زیرا یکی فاقد GMS است و دیگری دارای مشخصات فنی پایین تر با قیمت کمی بالاتر می باشد.

    شما می توانید پس از انتخاب گوشی هوشمند مورد نظر خود، برای آن قاب گوشی مناسبی را تهیه کنید. بنابراین به دسته بندی های سایت روبان مارکت وارد شده و طرح دلخواه خود را انتخاب نمایید. طرح های این دسته بندی از قبیل طرح خلاقانه ، طرح دخترانه ، طرح فوتبالی ، طرح مفهومی ، طرح کارتونی ، طرح اسکلت و دیگر طرح های جذاب را در روبان مارکت خواهید یافت.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن