جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند 2017 Samsung Galaxy A7

    اگر می خواهید یک تلفن میان رده مناسب و با صفحه نمایش عالی داشته باشید، Samsung Galaxy A7 می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد. این دستگاه با برخورداری از عمر مناسب باتری و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، به عنوان یک دستگاه کارآمد بوده و با استفاده از کیفیت ساخت خوب می تواند دارای ماندگاری و دوام مناسبی نیز باشد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    سامسونگ گلکسی A7 یک گوشی شیک است که عملکرد خوبی دارد. مشخصات سخت افزاری درجه یک نیستند اما آن ها یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ می باشند. می توان گفت که طراحی A7 خوب به نظر می رسد و دلایل زیادی وجود دارد که می توان آن را انتخاب نمود.

    بسیاری از کاربران تمایل دارند که تلفن هایشان از نظر اندازه جمع و جور و از لحاظ ظاهری براق و زیبا باشند، در حالی که مشتاق نمایشگری به اندازه کافی بزرگ برای تماشای فیلم ها هستند و در دست گرفتن آن راحت باشد. باید اشاره کنیم که این گوشی تقریباً خیلی راحت است و می توان با یک دست آن را کنترل کرد. با این وجود، نمایشگر درخشان Full HD A7 باعث می شود محتوای آن در زیر نور شدید خورشید زنده باشد.

    گوشی هوشمند  Samsung Galaxy A7

    طول عمر باتری Galaxy A7

    Galaxy A7Samsung از یک باتری مناسب 3600 میلی آمپر ساعت بهره می برد و دارای گزینه های مفید برای صرفه جویی در مصرف انرژی است. یکی از ویژگی هایی که Galaxy A7 را نسبت به رقبا متمایز می کند، امتیاز IP68 در برابر گرد و غبار و آب است. این بدان معناست که دستگاه در برابر ضربات خارجی و نفوذ آب در حداکثر 1.5 متر تا 30 دقیقه محافظت می شود.

    با استفاده از حالت متوسط و حداکثر صرفه جویی در مصرف انرژی که با کاهش سرعت پردازنده و جلوگیری از داده پس زمینه ، می توانید عملکرد دستگاه را کاهش دهید ، می توانید عمر باتری را بیشتر کنید. به نظر من این قابلیت بسیار مفید است.

    طراحی A7

    این گوشی سری Galaxy A از ساختاری محکم فلزی و شیشه ای خمیده برخوردار است و شباهت زیادی به Galaxy S7 دارد. این دستگاه با 186 گرم کمی سنگین تر از مدل های پیشین این سری است. این تلفن با نمایشگر 5.7 اینچی و ابعاد 156.8 * 77.6 * 7.9 میلی متر ، دارای اندازه ای مناسب بود و نگه داشتن آن احساس لذت بخشی می دهد.

    در این مدل صفحه نمایش مناسب و بدون حاشیه  باعث تغییر مناسبی در گوشی در مقایسه با مدل قبلی شده است. این گوشی دارای شیاری نازک و حاشیه های باریک است. باید متذکر شویم که استفاده از این گوشی با صفحه نمایش بزرگ، نیاز به محافظت بیشتر در برابر هر گونه آسیب مانند خراش یا افتادن دارد.

    دکمه های سخت افزاری نسخه Galaxy A7Samsung دست نخورده باقی می مانند. جک هدفون در پایین و شکاف هیبریدی دو سیم کارته در بالا قرار دارد. بلندگو تغییر مکان داده و در کنار دکمه پاور به صورت جانبی قرار گرفته است.

    ویژگی AOD در گلکسی A7

    Always On Display (AOD) ویژگی جدیدی است که در گوشی های هوشمند سری A سامسونگ یافت می شود. این ویژگی برای همراهی با اعلان ها بدون باز کردن قفل دستگاه مفید است. AOD تاریخ، زمان و درصد باتری را نمایش می دهد. می توانید آن را پیکربندی کنید تا دو منطقه زمانی مختلف نشان داده شود تا ظاهر و حالت و محتوای نمایش داده شده در صفحه تغییر کند.

    گوشی هوشمند  Samsung Galaxy A7

    صفحه نمایش

    Galaxy A7Samsung از صفحه نمایش 5.7 اینچی Super AMOLED Full HD با تراکم پیکسلی 386 ppi بهره می برد. خواهید دید که رنگ ها بسیار زیبا ظاهر می شوند و صفحه نمایش دارای زاویه دید خوبی است. حالت Adaptive Display به طور پیش فرض فعال است.

    می توانید برای بهینه سازی دامنه رنگ، اشباع و وضوح صفحه نمایش خود، آن را به حالت AMOLED cinema ، AMOLED photo یا Basic تغییر دهید. این صفحه نمایش حتی در نور روز و در زیر نور مستقیم خورشید نیز روشن است.

    عملکرد سخت افزاری Galaxy A7

    Galaxy A7 یک محصول از سامسونگ است که دارای پشتیبانی از کارت micro-SD ، 32 گیگابایت حافظه داخلی است. با این حال، با 3 گیگابایت رم و میان رده سامسونگ Exynos 7880 SoC ، Galaxy A7 هیچ مقایسه ای با OnePlus 3T که دارای رده بالای اسنپدراگون 821 و 6 گیگابایت است، ندارد.

    Galaxy A7Samsung قادر است چندین زبانه باز شده در Chrome و چند پنجره برنامه و بازی در پس زمینه را کنترل کند، بدون اینکه مشکل گرمایشی زیادی داشته باشد. بنابراین اگر چند برنامه را همزمان استفاده نکرده و مدام مشغول بازی های حرفه ای در آن نباشید،  A7 بدون هیچ مشکلی به راحتی نیازهای شما را برآورده می کند.

    نرم افزار در گلکسی A7

    در گوشی همراه Galaxy A7، سامسونگ شروع به ارائه به روزرسانی Nougat کرده است. A7 دارای دو مرورگر خود سامسونگ و Google Chrome است. این تلفن همچنین برنامه های Microsoft را همراهی می کند. بنابراین مجموعه برنامه های مایکروسافت، سامسونگ و گوگل اکوسیستم برنامه را ایجاد می کند.

    گوشی هوشمند  Samsung Galaxy A7

    دوربین  Galaxy A7

    Galaxy A7Samsung با یک دوربین 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.9 ، فوکوس خودکار و یک فلاش LED در پشت و یک دوربین 16 مگاپیکسلی f / 1.9 در جلو ارائه می شود. برای کسانی که به دنبال به روز رسانی Galaxy A7 هستند، می توان گفت که عملکرد جدید دوربین A7 می تواند احساس خوبی به شما بدهد. در نور روز، دوربین با تصاویر واضح و زنده با سطح جزئیات خاص، عملکرد کافی را دارد.

    شما می توانید پس از خرید این گوشی زیبا و کارآمد سامسونگ، برای خرید قاب گوشی در جهت محافظت بیشتر از گوشی هوشمند خود از روبان مارکت اقدام کنید. باید متذکر شویم که در روبان مارکت، قاب های گوشی در کنار آن که دارای کیفیت ساخت بالایی هستند، با توجه به مرغوبیت زیاد چاپ طرح های متنوع موجود، می تواند پاسخگوی تمامی سلایق باشند. در دسته بندی های متفاوت روبان مارکت جستجو کرده و مطابق با نظر خود، قاب گوشی مناسبی را انتخاب نمایید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن