جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Galaxy A40 Samsung

    Galaxy A40 Samsung ممکن است یکی از ارزان ترین محصولات سری A  در سال 2019 باشد، اما طراحی آن در مقایسه با انواع رده بالاتر مانند گلکسی A50 یا گلکسی A70 مناسب است. شما یک تمام صفحه با یک بریدگی کوچک دارید که دوربین سلفی را در خود نگه می دارد و در قسمت پشتی آن یک سنسور اثر انگشت به شکل بیضی شکل، تنظیم دوربین دوگانه در بالا سمت چپ و مارک سامسونگ را مشاهده خواهید کرد.

    قسمت پشت آن، پلاستیکی است که حالتی شیشه ای به شما می دهد. مواد صاف آن را نسبتاً لغزنده نشان می دهد، بنابراین بهتر است همراه آن  از قاب محافظ استفاده کنید.

    گوشی هوشمند Galaxy A40 Samsung

    عملکرد نرم افزار Galaxy A40

    Galaxy A40 Samsung دارای یک چیپ ست Exynos 7885 است که یکی از عرضه های میان رده سامسونگ، با دو هسته Cortex-A73 و شش هسته Cortex-A53 ، همراه با پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP2 است.

    وقتی بین برنامه ها جابجا می شوید یا در حال مرور هستید، گاهی اوقات تأخیر رخ می دهد و 6 گیگابایت RAM به جای 4 گیگابایت ممکن است باعث بهتر شدن اوضاع شود. وقتی نوبت به بازی می رسد، می توانید عناوینی مانند PUBG را با تنظیمات متوسط ​​تا پایین بازی کنید تا نرخ فریم مناسبی داشته باشید. به طور کلی، می توان با عملکرد Galaxy A40 رضایت خوبی داشت.

    عمر باتری A40

    گلکسی A40 به یک باتری متوسط ​​3100 میلی آمپری مجهز شده است. این برای استفاده روزمره ​​کافی است، اما اگر  به شبکه های اجتماعی و بازی تا پایان روز علاقه مندید، احتمالا برای شما کافی نخواهند شد. استفاده از Galaxy A40 Samsung شارژ سریع استاندارد 15 وات را تعبیه کرده است.

    گوشی هوشمند Galaxy A40 Samsung

    طراحی و نمایش

    از میان مجموعه جدید سری A سامسونگ ، Galaxy A40 برای نگه داشتن در یک دست آسانترین مدل است زیرا کوتاهترین و باریکترین مدل در این سری است. ابعاد آن 144.3 * 69.0 * 7.9 میلی متر است و به راحتی می توانید تلفن را در یک دست نگه داشته و کار کنید.

    این طراحی نسبتاً خوب به نظر می رسد، اما Galaxy A40 Samsung با برخورداری از قاب سبک آن، احساس ارزان تری را نشان می دهد زیرا این یک ترکیب از شیشه و پلاستیک است و کاملاً شیشه ای نیست. این گوشی هنوز هم به نظر کاربردی است و در سه رنگ آبی، صورتی و سفید موجود است.

    در قسمت پشت گوشی، یک اسکنر اثر انگشت متمرکز وجود دارد که دسترسی آسان به آنرا پیدا خواهید کرد، در حالی که کلیدهای روشن و خاموش در سمت راست A40 قرار دارند. در این تلفن یک جک هدفون 3.5 میلی متری، پورت USB-C و بلندگوی تک را دارید.

    سامسونگ گلکسی A40 دارای صفحه نمایش 5.9 اینچی Full HD + (1080 * 2220) با صفحه Super AMOLED با ایجاد تصاویر دیدنی است.

    دوربین، باتری Galaxy A40

    Galaxy A40 Samsung مجهز به دو دوربین عقب، یک سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی (f / 1.7) و یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی (f / 2.2) برای تاری تصویر پس زمینه برای جلوه ای پرتره فانتزی است. در همین حال  در قسمت جلویی یک اسکنر 25 مگاپیکسلی (f / 2.0) قرار دارد.

    در مورد دوربین های اگرچه استفاده از این برنامه آسان است و کیفیت عکس نیز قابل قبول است، اما سریع ترین دوربین نیست و بعید است چیز خاصی را ارائه دهد. همچنین دارای یک باتری 3100 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 15 وات وجود دارد.

    گوشی هوشمند Galaxy A40 Samsung

    خرید Samsung Galaxy A40

    همچنین 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. به علاوه این امکان را دارید که با کارت microSD تا 512 گیگابایت آن را افزایش دهید.Samsung Galaxy A40 با توجه به روند عالی گوشی های هوشمند در حال رشد در طیرسال های اخیر، یک گوشی جمع و جور است.

    شاید خرید Samsung Galaxy A40 یکی از انتخاب های مناسب در میان گوشی های هوشمند هم رده آن باشد که ارزش پرداخت هزینه آن را داشته باشد. این گوشی با برخورداری از صفحه نمایش بدون حاشیه زیبا به نظر می رسد و طراحی آن می تواند به راحتی با تلفنی که دو برابر قیمت دارد، رقابت کند.

    شما می توانید با خرید یکی از گوشی های کاربردی و زیبای سامسونگ، بر اساس میزان کاربری و نیازهای خود، یک گوشی همراه مناسب را تهیه کنید و برای محافظت از آن می توانید در سایت روبان مارکت، از سری قاب های گوشی متناسب با سلیقه و علاقه مندی خود، طرح و نقشی را برگزینید.

    در دسته بندی های روبان مارکت، شما طرح خلاقانه ، طرح دخترانه ، طرح فوتبالی ، طرح فیلم و سریال ، طرح کارتونی و بسیاری دیگر از طرح های جذاب و دوست داشتنی را بر روی قاب های گوشی انتخاب نمایید. همچنین این امکان را دارید تا با ارسال طرح دلخواه خود به سایت روبان مارکت، آن را بر روی قاب گوشی خود به صورت چاپ سفارشی داشته باشید.

    در این مجموعه از پیشرفته ترین دستگاه های چاپ استفاده شده و چاپ تصاویر بر روی قاب با بهترین مواد صورت می گیرد تا ماندگاری و درخشندگی بسیار بالایی را به نمایش بگذارد. شما می توانید برای سفارش طرح دلخواه خود بر روی قاب گوشی، ماگ و یا تابلو ، با کارشناسان روبان مارکت در ارتباط باشید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن