جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Galaxy Note 10

    Samsung Galaxy Note 10 ساده ترین استفاده سامسونگ از تلفن S Pen toting تاکنون است. اگرچه ممکن است هیچ ویژگی تغییر دهنده ای وجود نداشته باشد تا این گوشی را به عنوان یک خرید ضروری مطرح کند، اما این یک افزودنی خوب به محدوده Note است. این گوشی دارای طراحی زیبا و ضبط فیلم عالی است و نگه داشتن آن آسان تر از مدلهای قبلی است. همچنین فقط یک نمایشگر Full HD دارد و مجهز به عمر متوسط ​​باتری شده است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Galaxy Note 10

    طراحی سامسونگ گلکسی نوت 10

    Samsung Galaxy Note 10 بسیار راحت تر از گلکسی نوت 9 یا گلکسی نوت 10 پلاس در دست قرار می گیرد، اما نگه داشتن آن برای کسانی که دستانی کوچکتر دارند، هنوز هم یک گوشی دشوار است. نوت 10 نه تنها کوچکتر از نوت 9 است بلکه سبک و باریک نیز هست. ابعاد آن 72 * 151 * 7.9 میلی متر است و با 168 گرم یکی از پرچم دار گوشی های سامسونگ به شمار می آید.

    در لبه پایین گلکسی نوت 10 اتصال USB-C را در مرکز آن پیدا می کنید، بلندگو و شکاف S-Pen در سمت راست آن قرار دارد. لبه بالایی تلفن جدا از سینی سیم کارت بدون وقفه است. لبه سمت چپ گوشی جهت ولتاژ صدا است و دکمه پاور زیر این است.

    سامسونگ ترجیح داده است در Samsung Galaxy Note 10 دکمه Bixby را که در بسیاری از پرچمداران اخیر سامسونگ ظاهر شده است، قرار دهد. برای فعال کردن این ویژگی، اکنون فقط برای چند ثانیه دکمه روشن و خاموش را نگه دارید که یک راه حل بسیار کارآمد تر است.

    قاب گوشی از فلز برتر برخوردار است، در حالی که قسمت پشت آن از شیشه ساخته شده است. گزینه های رنگی شما Aura Glow ترکیبی از آبی و سفید ، Aura Black و Aura Pink است، اما در حال حاضر مشخص نیست که کدام بازارها این رنگ ها را عرضه می کنند. این تلفن همچنین در برابر IP68 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است، بنابراین شما می توانید بدون نگرانی در مورد آسیب دیدگی آن، آنرا در موقعیت های مختلف استفاده کنید.

    گوشی هوشمند Galaxy Note 10

    عمر باتری  Galaxy Note 10

    سامسونگ ترجیح داده است یک باتری 3500 میلی آمپری را درSamsung Galaxy Note 10 قرار دهد و گرچه خیره کننده ترین باتری نیست که از طریق یک تلفن هوشمند تجربه کرده اید، اما برای دوام یک روز استفاده عادی کافی است. خوشبختانه، سامسونگ گلکسی نوت 10 با شارژ سریع چشمگیر همراه است و به شما امکان می دهد برای مدت زمان حدود 15 دقیقه آن را متصل کنید و به اندازه کافی برای رسیدن به پایان روز بهره مند شوید.

    دوربین سامسونگ گلکسی نوت 10

    اگر از گلکسی اس 10 یا اس 10 پلاس استفاده کرده باشید، متوجه می شوید که دوربین Samsung Galaxy Note 10 برای این گوشی ها یک پیشرفت نیست. این لنز از همان ترکیب یک لنز فوق عریض 16 مگاپیکسلی ، یک لنز منظم 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی استفاده می کند.

    اینها برای ارائه یک تجربه عکاسی خارق العاده از یکدیگر ترکیب می شوند و دوربین به خصوص در حالت اتوماتیک مناسب است. این بهترین دوربین نیست که در حال حاضر دارید، اما تجربه کاملاً خوبی را ارائه می دهد که اگر چند سال از عمر آن بگذرد، احتمالاً بهتر از تلفن هوشمند فعلی شما خواهد بود.

    بیشتر پیشرفت های Note 10 در بخش دوربین در قابلیت ضبط فیلم است. فناوری تثبیت کننده تصویر بهبود یافته است و ویژگی جدیدی به نام Live Focus Video وجود دارد که به شما امکان می دهد جلوه های تاری پس زمینه بوکه را از نوعی که عادت کرده اید در عکس های حالت عمودی مشاهده کنید، ثبت کند.

    در Samsung Galaxy Note 10 اینها از طریق نرم افزار به دست می آید، اما نوت 10 پلاس از یک لنز DepthVision جداگانه برای جادوی خود استفاده می کند. بنابراین اگر به نظر می رسد یک ویژگی ضروری برای شما است، در تلفن های بزرگتر بهتر کار می کند.

    خرید قاب گوشی Galaxy Note 10

    رابط و قابلیت اطمینان گلکسی نوت 10

    رابط سامسونگ مانند نرم افزار خام Google Android به نظر نمی رسد، اما از طراحی جذابی برخوردار است که استفاده از آن برای کسانی که قبلا گوشی اندروید داشته اند راحت است. موارد زیادی از قبل روی تلفن بارگیری نشده است، بنابراین جدا از برنامه های استاندارد گوگل و تعداد کمی از برنامه های سامسونگ، باید چند مورد را از فروشگاه سامسونگ یا Google Play بارگیری کنید.

    می توانید پس از خرید این گوشی هوشمند کاربردی سامسونگ، برای قاب گوشی سفارشی با طرح دلخواه از سایت روبان مارکت و دسته بندی های متنوع آن استفاده کنید. در این دسته بندی ها، طرح خلاقانه ، طرح فوتبالی ، طرح دخترانه و پسرانه ، طرح مفهومی و فیلم سریال ، طرح جذاب و بسیاری دیگر از طرح های خاص را می توانید بیابید که در کنار محافظت از گوشی شما، آن را زیبا تر نیز می سازد.

    همچنین می توانید برای استفاده از طرح دلخواه ، طرح مورد نظر خود را برای کارشناسان روبان مارکت ارسال کنید تا مطابق با نظر شما، آن را با پیشرفته ترین دستگاه های چاپ و ماندگارترین رنگ ها، به چاپ رسانیده و در زمانی کوتاه به شما تحویل نمایند. در این خصوص با کارشناسان روبان مارکت مشورت نمایید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن