جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Galaxy Note 10 Plus

    Galaxy Note 10 Plus در هنگام عرضه، بزرگترین و قدرتمندترین تلفن سامسونگ بود و رنگای آن تقریباً نمادین لوکس بودن گوشی های هوشمند از بالا به پایین است. این گوشی ، صفحه نمایش 6.8 اینچی با قلم S Pen و یک باتری فوق العاده بزرگ جفت شده است.

    مطمئناً، این از نظر فنی، سریعترین و بهترین تلفن نیست، اما به لطف پنج دوربین و فیلترهای عکس هوشمند، سرگرم کننده ترین چیزی است که در میان تلفن های هم رده خود عرضه شده است. به نظر می رسد که 6.8 اینچی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس موقعیت خود را اثبات کرده است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    این ویژگی ها و قلم را در نوت 10 معمولی 6.4 اینچی مشاهده خواهید کرد که دارای صفحه نمایش یک دست پسندتر و قیمت ارزان تر است. اما ویژگی های سریعتر، اسلات کارت microSD ، باتری بزرگتر و سرعت شارژ فوق العاده اختصاصی نوت 10 پلاس است.

    گوشی هوشمند Galaxy Note 10 Plus

    صفحه نمایش بزرگ Note 10 Plus

    Galaxy Note 10 Plus با اندازه صفحه نمایش عظیم خود، یک گوشی عظیم الجثه سامسونگ با قیمتی کاملاً قابل توجه است که کمی بزرگتر از گلکسی نوت 10 است. شما در رده بالای گوشی های هوشمند هستید. ظاهری که هم کلاس دارد و هم درجه یک است.

    البته ، بهترین تلفن های امروزی همه دارای صفحه نمایش بزرگی هستند، از جمله چندین گوشی سامسونگ در این شرایط طراحی و عرضه شده است. بنابراین Note 10 Plus جدید فراتر از آنچه S10 پلاس شش ماه قبل ارائه کرده و حتی گلکسی اس 20 نیز دیده شده است، S Pen مفید و انحصاری نوت را با ترفندهای جدید کنترل حرکات ترکیبی عرضه کرده است.

    دوربین های نوت 10 پلاس

    پنج دوربین آن حالت پرتره Live Focus را با فیلترهای مناسب برای استفاده ارائه می دهد. اگرچه Pixel 3 در نور کم دوربین های اصلی سامسونگ را پشت سر می گذارد، اما فیلترهای انتخابی سیاه و سفید Color Point و Big Circles سلفی ها را به سطح بالاتری رساندند. Galaxy Note 10 Plus دارای بهترین دوربین جلویی است که تاکنون آزمایش شده است.

    سامسونگ با ایده هایی جدید، یک گام فراتر می رود. Live Focus Video روی کاغذ منطقی است، اما هنگامی که فقط یک بار آن را امتحان کنید، متوجه خواهید شد که در واقع نمی توانید جلوه های تار کننده پس زمینه را در فیلم های خود جلب کنید. همین امر برای AR Doodle نیز صدق می کند.

    عملکرد مناسب Note 10 Plus

    ضمن آنکه هر دو گوشی Note  یک مورد را از دست داده اند. جک هدفون 3.5 میلی متری سنتی در Galaxy Note 10 Plus دیگر کار نشده است. سامسونگ سرانجام تلاش کرد تا تلفن های خود را باریک تر کرده و باتری بزرگتری داشته باشد. اکنون، با این گوشی لوکس روبرو شده ایم. آنچه در این گوشی دریافت می کنید، یک دوربین عالی است. اما در واقع بهترین تلفن دوربین نیست. اما سریع است، اگرچه از نظر فنی، سریعترین تلفنی نیست که می توانید خریداری کنید. حتی اگر از نسخه به روزرسانی شده Android 11 در آینده در سال 2020 برای گوشی بهره مند شود، سایر گوشی ها هنوز از آن بهتر عمل می کنند.

    گوشی هوشمند Galaxy Note 10 Plus

    طراحی مناسب

    با طراحی لبه به لبه ، قسمت جلویی گوشی و برخی قسمت های دیگر را اشغال می کند که پیکسل های آن را روی دو طرف چپ و راست می ریزد. صفحه نمایش منحنی  Galaxy Note 10 Plus به یک نقطه خوب رسیده است و باعث شارپ شدن رضایت بخش می شود.

    استفاده سامسونگ از رنگ های پانچ، رزولوشن Quad HD با تراکم پیکسل و روشنایی اوج بالا همیشه باعث شده است که صفحه های Super AMOLED فوق العاده آن عالی به نظر برسند. صفحه نمایش Note 10 Plus دارای نرخ تازه سازی صفحه نمایش سیال و ابریشمی با فرکانس 90 هرتز است که در OnePlus 7 Pro مشاهده می شود. اگر دست خود را محکم به صفحه بگیرید، لبه های منحنی آن را لمس می کنید. اما هیچ تلفن دیگری از این ویژگی صفحه نمایش برخوردار نیست.

    ترفند صفحه بزرگتر و بدنه کوچکتر سامسونگ این است که از یک سوراخ وسط برای جاسازی دوربین جلو در نمایشگر استفاده می کند. این دوربین 26٪ کوچکتر از سوراخ دوربین S10 در سمت راست و کمتر از notch اپل است. همچنین قسمت پشت از شیشه صاف ساخته شده است که زیبایی آن را دو چندان کرده است.

    این گوشی بدون جک هدفون است، اما شکاف کارت microSD در Galaxy Note 10 Plus باقی مانده است. این گوشی را می توانید در رنگهای سیاه، صورتی، سفید و قرمز تهیه کنید. ضمن آنکه صفحه ساده شده با دوربین سوراخ کوچک به این معنی است که دیگر جایی برای اسکنر IR استفاده شده در نوت 9 و نوت 8 برای باز کردن سریع و ایمن صورت وجود ندارد.

    تنظیمات و دکمه ها

    در جای خود سنسور اثر انگشت صوتی درون صفحه ای قرار دارد که به عنوان یک جایگزین خوب بوده و به نظر می رسد این فناوری در Note 10 Plus پیشرفت کرده است. همچنین دکمه پاور اکنون در سمت چپ قرار دارد، زیرا با دکمه Bixby ترکیب شده است. حرکت و عملکرد خوبی دارد و  Bixby به عنوان یک دستیار صوتی کاملاً متوسط ​​باقی مانده و حرکت دکمه پاور روان کار می کند.

    عملکرد S Pen در Galaxy Note 10 Plus

    S Pen در  Galaxy Note 10 Plusبهترین راه برای یادداشت برداری، علامت گذاری عکس از صفحه و فرم های امضا است که در این گوشی از آن بهره مند خواهید شد. همچنین می توان جهت شاتر دوربین از راه دور، یادداشت خاموش صفحه، تشخیص دست خط را نیز به این توانمندی قلم اضافه نمود. هنگامی که قلم S Pen را از گوشه پایین سمت راست نوت 10 پلاس جدا می کنید، این قابلیت بازگشتی بسیار ترغیب کننده است. کوتاه و نازک تر از قبل است، اما همچنان همان یادداشت برداری عالی را انجام می دهد.

    خرید قاب گوشی Galaxy Note 10 Plus

    پنج دوربین نوت 10 پلاس

    دوربین اصلی 12.3 مگاپیکسلی از حالت شب بهره مند است، اما هنوز هم در Pixel 3 در نور کم بهترین کیفیت را دارد. لنزهای تله ای با زوم فوق العاده گسترده و 2 برابر چشم اندازهای جالب تری را ارائه می دهند، Color Point, Live Focus و فیلترهای جدید پرتره Big Circles این دوربین را به بهترین دوربین سلفی تبدیل می کنند.

    نوت 10 پلاس با 5 دوربین ارائه می شود، با چشم اندازهای متفاوت و عملکرد عالی همراه است. چهار دوربین پشتی وجود دارد و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، صحنه هایی را با رنگ های شفاف و روشن ثبت می کند. عکس های کم نور به لطف حالت شب اختصاصی بهتر از همیشه به نظر می رسند.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن