جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Galaxy Note 9

    Galaxy Note 9 از هر لحاظ بزرگتر از تلفن های قبلی نوت است. سامسونگ گلکسی نوت 9 دارای صفحه نمایش بزرگتر 6.4 اینچی ، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و یک فضای ذخیره سازی عظیم 1 ترابایتی است. دوربین در حال حاضر کمی بهتر است، بلندگوهای استریو برای اولین بار در Note وجود دارند و S Pen متصل به بلوتوث می تواند میانبرهای سرگرم کننده قابل تنظیم را از راه دور فعال کند.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Galaxy Note 9

    قابلیت های گلکسی نوت 9

    گلکسی نوت 9 دارای حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم است. مطمئناً این مورد توسط Samsung Galaxy S10 Plus برآورده شده و اندکی از آن فراتر رفته است، اما نوت 9 همچنان یک مدعی جدی می باشد. کارت microSD 512 گیگابایتی را اسلاید کنید و می توانید یکی از اولین تلفن های اصلی 1 ترابایتی را در اختیار داشته باشید تا تمام عکس ها ، فیلم ها و موسیقی های خود را ذخیره کنید. این فضای بیشتر از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار است.

    از سویی دیگر، S Pen هنوز یک ابزار مفید برای یادداشت برداری در Galaxy Note 9  است، اما اکنون دارای بلوتوث برای میانبرهای کنترل از راه دور است که قابل تنظیم هستند و برخلاف دکمه Bixby است که دیگر حتی نمی توانید آن را خاموش کنید. اگر می خواهید 30 فوت فاصله گرفته و عکس بگیرید؟ این S Pen می تواند به شما در انجام این کار و موارد دیگر کمک کند. نوت 9 بهترین پیشنهاد تلفن هوشمند است. یعنی اگر می خواهید یک تلفن غول پیکر و پر از ویژگی با قلم داشته باشید، انتخاب خوبی است.

    قلم S Pen در Galaxy Note 9

    ترفندهای جادویی جدید S Pen در گوشی هوشمند Galaxy Note 9 قابل توجه است. قلم بلوتوث دارای میانبرهای سفارشی است. برای عکسبرداری از راه دور ، تا 30 فوت دورتر کار می کند و هنگام جاسازی در تلفن به سرعت شارژ می شود. ضمن آنکه یادداشت برداری عادی حتی در صورت عدم شارژ نیز کار می کند.

    S Pen جدید ترفند بزرگ امسال Note است و توانایی اجرای ترفندهای جادویی متصل به بلوتوث را دارد که فاصله آن تا 30 فوت است. مهندسان سامسونگ موفق شدند یک ابر خازن کوچک و آنتن ریز بلوتوث کم انرژی را در قلم ایجاد کنند تا بتواند عملکردهای مختلف از راه دور را انجام دهد.

    عملکرد گلکسی نوت 9

    این اولین تلفن هوشمند آماده 1 ترابایتی است که 512 گیگابایت حافظه داخلی با 8 گیگابایت رم و یا 128 گیگابایت حافظه داخلی با 6 گیگابایت رم دارد و کارت microSD 512 گیگابایتی اضافی، می تواند فضای ذخیره سازی را تا 1 ترابایت افزایش دهد.

    جای تعجب نیست که در میان تولید کنندگان برتر ، سامسونگ اولین مارکی است که یک تلفن هوشمند آماده 1 ترابایتی تولید می کند، ظرفیت رقیب بهترین لپ تاپ های امروزی که مردم خریداری می کنند. این سامسونگ است که هم درایو فلش 512 گیگابایتی داخلی را برای تلفن ها و هم در انواع کارت های حافظه microSD 512 گیگابایتی را تولید می کند.

    البته، این فضای ذخیره سازی 512 گیگابایتی و 8 گیگابایت RAM قیمت Galaxy Note 9  را سرسام آور افزایش می دهد. پیکربندی سطح اولیه 128 گیگابایتی و 6 گیگابایتی RAM با 250 دلار ارزان تر است. به خاطر داشته باشید که تنظیمات ذخیره سازی روی جعبه تمام آنچه که به نظر می رسند نیستند. هنگام بارگیری تلفن برای اولین بار ، حداقل 19 گیگابایت فضا گرفته می شود.

    گوشی هوشمند Galaxy Note 9

    باتری Galaxy Note 9

    در گوشی هوشمند Galaxy Note 9  باتری 4000 میلی آمپر ساعتی به کار گرفته شده است که از شارژ سریع و شارژ بی سیم سریع پشتیبانی می شود . لازم به ذکر است که ظرفیت باتری نوت 9 لغو نشده و به سقف 4000 میلی آمپر ساعت رسیده است. این بهترین گوشی سامسونگ است که می توانید با دوام مناسب باتری خریداری کنید.

    سامسونگ سرانجام آنقدر راحت است که پس از فراخوان Note 7 باتری بزرگتری ارائه  می دهد. از آن زمان به بعد ظرفیت باتری را کمرنگ کرده است و نوید می دهد که بررسی ایمنی هشت نقطه ای آن به معنای تکرار آسیب دو سال پیش آن نیست.

    ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی فضای بافر بیشتری را بین شارژ شبانه به ما می دهد و برای گذراندن روز مجبور نخواهیم بود از ترفندهای هوشمند صرفه جویی در مصرف باتری سامسونگ استفاده کنیم. تست استاندارد باتری  که شامل پخش یک فیلم 90 دقیقه ای حلقه ای HD است نشان داد که باتری Galaxy Note 9 از 100٪ به 88٪ کاهش یافته است  که 1٪ بهتر از S9 Plus است. به خاطر داشته باشید که Note دارای باتری بزرگتری است، بنابراین 88٪ در اینجا معنی دارتر است.

    طراحی گلکسی نوت 9

    صفحه نمایش 6.4 اینچی گسترده و روشن با تغییرات جزئی است که شامل حسگر اثر انگشت ، اسلات microSD و جک هدفون است. عملکرد بهتر حسگر اثر انگشت عقب می تواند بزرگتر بوده و دکمه Bixby باید کوچکتر باشد. صفحه نمایش Super AMOLED سامسونگ نیازی به تغییر زیادی ندارد تا واقعاً عالی به نظر برسد. تا زمان راه اندازی گوشی بعدی سامسونگ، هر سال به طور مداوم بهترین صفحه نمایش تلفن های هوشمند در جهان ارائه شده است.

    اندازه صفحه نمایش 6.4 اینچی واقعاً خیلی بزرگ است. صفحه نمایش 6.4 اینچی Galaxy Note 9 نسبت به نمایشگر 6.3 اینچی نوت 8 یک دهم اینچ رشد کرده است، اگرچه این تغییری است که افراد بدون شکستن نوار اندازه گیری متوجه آن می شوند.

    نمایشگر Infinity تقریباً بدون حاشیه روشن است و 27٪ روشن تر و با 32٪ نسبت کنتراست بیشتر از نوت 8 تأیید می شود. حتی اگر نسبت ابعاد 18: 9 بلند باشد. تقریباً در هر گوشی پرچمدار سال 2018 روشن است. ضمن آنکه لبه های منحنی سامسونگ بی نظیر هستند.

    خرید قاب گوشی Galaxy Note 9

    مشخصات و عملکرد

    در این گوشی همان چیپست S9 Plus ، اما یک نسخه برای کاربران نوت 8 است. البته بیشترین سرعت را در بین تلفن های هوشمند ارائه نمی دهد. مشخصات نوت 9 همچنین دارای یک چیپست است که نسبت به نوت 8 ارتقا یافته است و آنچه را که در قلب S9 و S9 Plus قرار دارد ( (Qualcomm Snapdragon 845  به ما می دهد.

    دوربین  Galaxy Note 9

    این گوشی هوشمند Galaxy Note 9 ویژگی های دیافراگم دوگانه دوربین S9 Plus را به ارث می برد. لنزهای با زاویه دید عریض و تله در پشت دارد و پیشرفت های بهینه ساز صحنه با پشتیبانی هوش مصنوعی نویدبخش است. سامسونگ با داشتن لنزهای کم نور و بزرگنمایی تله فوتو در پشت، توانایی دوربین خود را از Galaxy S9 Plus به Note 9 ادامه می دهد. این یکی از بهترین تلفن های دوربینی است که قادر به خرید آن خواهید بود. شما می توانید برای قاب گوشی طرح دلخواه خود از میان دسته بندی روبان مارکت خرید کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن