جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Honor 10

    چند گوشی برتر سطح بالای Honor ما را تحت تأثیر قرار داده است و Honor 10 نیز از این قاعده مستثنی نیست. در اینجا چیزهای زیادی وجود دارد، به خصوص با توجه به قیمت در مقایسه با سایر پرچمداران که به خصوص از دوربین، صفحه نمایش و طراحی کلی لذت خواهید برد. این یک بازگشت جسورانه، جدید و بازتابنده است که با اسکنر اثر انگشت عالی و دوربین چشمگیر همراه است.

    از سال گذشته اتفاقات زیادی در دنیای گوشی های هوشمند رخ داده است. این ناچ به همان اندازه صفحه نمایش 18: 9 به یکی از اصلی ترین دستگاه های پیشرفته تبدیل شده است.

    Honor 10 به غیر از قیمت پایین، اشتراکات زیادی با هواوی P20 دارد که اخیراً به بازار عرضه شده است. این بدان دلیل است که Huawei شرکت مادر Honor است و این بدان معناست که بسیاری از مواردی که در گوشی های پرچمدار Huawei مشاهده می کنید، به عناوین اصلی Honor راه پیدا می کنند.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Honor 10

    طراحی و نمایش  Honor 10

    این گوشی هوشمند دارای جلوه براق غیر متعارف در قسمت عقب است که با نمایشگر Full HD + زیبا با بریدگی در بالا همراه بوده و دارای جک هدفون 3.5 میلی متری و سنسور مادون قرمز می باشد. Honor تمرکز زیادی بر طراحی Honor 10 دارد و نمی توان انکار کرد که این یک دستگاه زیبا به نظر می رسد.

    این وجهی مشابه Huawei P20 با اثر گرادیان Twilight به ارث می برد، اما در اینجا کمی متفاوت است. بسته به اینکه از چه زاویه ای مشاهده می کنید، سایه و ظاهری متفاوت به شما می دهد. با وجود داشتن صفحه نمایش بسیار بزرگتر، Honor 10 در کل از Honor 9 بزرگتر نیست و به راحتی در دست قرار می گیرد. این تلفن بزرگی نیست و برای افرادی که صفحه بزرگی می خواهند اما نمی توانند دستگاهی مانند آیفون 8 پلاس را بگیرند، گزینه مناسبی است.

    شیشه عقب از نظر طراحی برجسته است زیرا از لایه شیشه استفاده می کند تا در جایی که پرتوهای نور از آن عبور می کنند، جلوه چشمگیری داشته باشد. طبق گفته آنر ، ساخت آن دو برابر بیشتر از Honor 9 طول می کشد. تلاش اضافی کاملاً ارزشش را دارد.

    عمر باتری هانر 10

    Honor 10 متوسط ​​عمر باتری که حدود یک روز طول می کشد. ویژگی های شارژ سریع در آن گنجانده شده است اما شارژ بی سیم وجود ندارد. آنر اندازه باتری آنر 10 را نسبت به آنر 9 افزایش داده و از 3200 میلی آمپر به 3،400 میلی آمپر ساعت رسانده است. اگرچه به نظر می رسد این یک پیشرفت باشد، اما لازم به ذکر است که صفحه نمایش در اینجا بزرگتر است، بنابراین پیکسل های بیشتری برای تغذیه وجود دارد.

    تست باتری عادی بر روی آنر 10 انجام شده که در آن 90 دقیقه با وضوح کامل فیلم Full HD را پخش می کند و در پایان تلفن 84٪ باتری باقی مانده است. این نمره خوبی است، اما خارق العاده نیست.

    دوربین

    دوربین عقب دو سنسور با سنسورهای 24MP و 16MP دارد و همراه با 22 حالت دوربین اتوماتیک برای سناریوهای مختلف است. همانند گوشی های قبلی هواوی و آنر ، Honor 10 با دوربین پشتی دوتایی ارائه می شود. یک سنسور تیرانداز تک رنگ 24 مگاپیکسلی است در حالی که سنسور دیگر 16 مگاپیکسلی است.

    وقتی در دوربین در حالت خودکار عکس می گیرید، دوربین با هر دو سنسور همان عکس را می گیرد و تصاویر را برای عکس با جزئیات بیشتر از آنچه از یک لنز می گیرید، ترکیب می کند. کیفیت در اینجا عالی است و گرچه ممکن است دوربین Honor 10 به اندازه دوربین Huawei P20 از ویژگی های فوق العاده برخوردار نباشد. اما در حالت خودکار هنوز هم عملکرد بسیار خوبی دارد.

    فناوری پردازش Honor از هوش مصنوعی برای بهبود خودکار عکسهایی که گرفته اید استفاده خواهد کرد. این بدان معناست که نرم افزار دوربین از الگوریتم هایی برای روشن ساختن مناطق یک عکس یا تغییر کانون برای ایجاد نتیجه ای که بهترین نتیجه است، استفاده خواهد کرد.

    فیلم هایی که با این هانر 10ضبط شده است، به نظر خوب می رسد. آنها روان بوده و کیفیت تصویر و کیفیت صدا بسیار بالا است. در جلوی این گوشی یک دوربین سلفی قدرتمند 24 مگاپیکسلی قرار دارد که می تواند عکس هایی با کیفیت بالا بگیرد که برای استفاده در شبکه های اجتماعی بیش از اندازه مناسب است.

    گوشی هوشمند Honor 10

    رابط Honor 10

    همراه با نرم افزار Android 8 Oreo ، اما با Emotion UI ارائه شده است. به نظر می رسد در اکثر گوشی های هوشمند مدرن دیگر اندروید متفاوت است. به طور پیش فرض کشوی برنامه ای وجود ندارد، اما می توانید یکی را در تنظیمات فعال کنید.

    Honor 10 با جدیدترین نرم افزار Android 8.1 Oreo در اختیار شما قرار گرفته است، اما در پشت پرده سفارشی Huawei ، Emotion UI 8.1 پنهان است. این بدان معناست که رابط کاربری با آنچه در تلفن های دیگر مشاهده کرده اید کاملاً متفاوت خواهد بود.

    به عنوان مثال، به طور پیش فرض کشوی برنامه در Honor 10 وجود ندارد، در عوض برای تنظیم برنامه های خود، باید از طریق صفحه های اصلی پیمایش کنید. برای افزودن کشوی برنامه می توانید از تنظیمات استفاده کنید، اما یافتن و فعال کردن گزینه به برخی دانش های فنی نیاز دارد.

    عملکرد و زمان بارگیری بازی چشمگیر

    صفحه نمایش Crisp یک تجربه تماشای فیلم لذت بخش را ارائه می دهد. جک هدفون 3.5 میلی متری به این معنی است که می توانید از هدفون های سیمی استفاده کنید. صفحه نمایش واضح Honor 10 تماشای فیلم را به تجربه ای لذت بخش تبدیل می کند، اما متوجه شده ایم که بسیاری از برنامه ها از نمایشگر کامل استفاده نمی کنند.

    بریدگی مانع عملکرد نمی شود، اما قسمت های صفحه نمایش در هر دو طرف ناچ در بالای نمایشگر یا در کنار آن، بسته به نوع نگه داشتن آن سیاه می شوند.

    خرید قاب گوشی Honor 10

    عملکرد و معیارها

    از چیپست Hisilicon Kirin 970 که در Huawei P20 دیدیم استفاده می کند یا گزینه های ذخیره سازی RAM 4 یا 6 GB بهره می برد که می توان حافظه 64 یا 128 گیگابایتی را انتخاب نمود. جدیدترین و بهترین چیپست Huawei در داخل Honor 10 است. این محصول Hisilicon Kirin 970 نام دارد و این پردازنده نیروگاهی است که در Huawei P20 مشاهده شده است. آنر این گوشی را با 4 گیگابایت یا رم یا 6 گیگابایت برای بازارهای سراسر دنیا معرفی کرده است. می توانید برای خرید قاب گوشی مناسب با درخواست خود و طرح دلخواه ، در روبان مارکت آن را جستجو نمایید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن