جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Honor 9 Lite

    آنر در ساخت گوشی های هوشمند با ارزش عالی به موفقیت رسیده است و Honor 9 Lite نیز از این قاعده مستثنی نیست. این یک گوشی کامل نیست، اما با تنظیم مناسب دوربین چهارگانه و طراحی بسیار زیبا، انعطاف پذیری فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد. این گوشی دارای طراحی پیشرفته، صفحه نمایش عالی 18: 9 و آخرین نسخه اندروید است که می تواند در زمره گوشی های هوشمند مناسب قرار گیرد.

    در حالی که گوگل و هواوی قول داده اند از تلفن های فعلی موجود در بازار پشتیبانی کنند، مشخص نیست که چه مدت به روزرسانی های اندروید یا دسترسی به فروشگاه Google Play را دریافت می کنند که به شدت مفید بودن آنها را در مقایسه با رقبا محدود می کند.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

     گوشی هوشمند Honor 9 Lite

    عملکرد Honor 9 Lite

    به نظر می رسد تلفن هوشمند ارزان قیمت Honor کارهای زیادی را انجام داده است. طراحی یک صفحه نمایش 18: 9 Full HD + ، قاب آلومینیومی، پشت شیشه ای و اندروید 8 ؛ از بعضی جهات ، حتی تعداد کمی از پرچمداران امروزی را متمایز می کند.

    اما Honor 9 Lite یک گوشی شاخص نیست. در مقابل 32 گیگابایت یا 128 گیگابایت حافظه داخلی 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. دوربین آن فاقد تثبیت کننده تصویر است و از چیپست میان رده Kirin 659 با 3 گیگابایت رم بهره می برد.

    طراحی

    این گوشی هوشمند، دارای ظاهری ممتاز است، اما اثر انگشت را به خود جلب می کند. این گوشی به خوبی و راحتی کامل در دست قرار می گیرد. Honor 9 Lite با صفحه نمایش 5.65 اینچی، نه خیلی بزرگ است و نه خیلی کوچک. این تلفن به اندازه یک نقطه میانه است که به شما یک صفحه نمایش مناسب می دهد در حالی که حتی برای دست های کوچکتر نیز قابل کنترل است.

    این نسبت مطلوب اندازه صفحه نمایش به اندازه کلی، با تصویب نسبت تصویر 18: 9 بدون دکمه جلوی فیزیکی توسط آنر بدست می آید. این عوامل برای کوچک شدن حاشیه ها ترکیب می شوند و در نتیجه نسبت صفحه به لبه 75.5٪ خواهد بود.

    قسمت پایینی گوشی یک درگاه میکرو USB و یک جک هدفون 3.5 میلی متری به همراه اسپیکر منفرد است، در حالی که دکمه های روشن و خاموش صدا در سمت راست قرار دارند. با این وجود پشت شیشه ای بزرگترین انتخاب است که نشان می دهد این در واقع یک گوشی هوشمند ارزان قیمت است.

     گوشی هوشمند Honor 9 Lite

    صفحه نمایش آنر لایت 9

    نمایشگر 18: 9 IPS با قیمت  انتخاب شده عالی است. صفحه نمایش Honor 9 Lite دارای رزولوشن Full HD +  2160*1080 است. با اندازه صفحه نمایش 5.65 اینچ ، تصاویر بدست آمده واضح و با تراکم پیکسل 428 پیکسل در هر اینچ است. وضوح آن از برخی پرچمداران مانند آیفون 8 بهتر است.

    این صفحه یک پنل IPS است که زوایای دید و سطح روشنایی خوبی را ارائه می دهد و آن را در شرایط روشن قابل استفاده می کند. رنگ ها کمی در سمت سرد قرار دارند و از رنگ آبی بسیار ملایم برخوردارند، اما Huawei در تنظیمات طیف وسیعی از گزینه های رنگی، رنگ سفید را ارائه می دهد، بنابراین می توانید صفحه نمایش را به دلخواه خود تنظیم کنید.

    در گوشی هوشمند Honor 9 Lite حالت شب برای برخی از محافظت های اضافی چشم نیز در دسترس است و می توانید وضوح پردازش شده صفحه را به 720p کاهش دهید. شارپ کمتر در صفحه نمایش ممکن است ضد شهودی به نظر برسد، اما فشار کمتری به باتری و چیپست وارد می کند.

    عمر باتری  Honor 9 Lite

    باتری 3000 میلی آمپری این گوشی را به یک تلفن تمام روز تبدیل می کند. بسیاری از حالت های صرفه جویی در مصرف انرژی وجود دارد. تا حدی به دلیل صفحه نمایش 5.65 اینچی کم هزینه Honor 9 Lite ، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی دارد. اگر شما یک کاربر متوسط ​​هستید که به دنبال یک گوشی هوشمند یک روزه هستید، این انتخاب مناسب است.

    کاربران سنگین ممکن است در شب شارژ کافی نداشته باشند، در حالی که کاربران سبک ممکن است در یک روز دوم نیز همچنان دوام را شاهد باشند و باعث می شود عملکرد باتری 9 Lite عالی باشد. این گوشی در تست باتری صفحه نمایش، درصد 76٪ را کسب کرده است که این میانگین برای گوشی با نمایشگر روشن است. آنچه در مورد Honor 9 Lite و به طور خاص EMUI 8 خوب است، گزینه های بهینه سازی باتری در تنظیمات است.

    این موارد از ترفندهای کوچک، مانند تنظیم وضوح خروجی، تا حالت بسیار زیاد صرفه جویی در مصرف برق  را شامل می شود که بیشتر عملکردهای هوشمند تلفن را غیرفعال می کند تا بیشترین میزان شارژ باتری را حفظ کنند. شایان ذکر است که Honor 9 Lite از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند، بنابراین در صورت امکان لازم است که هر شب آنرا شارژ کنید.

    خرید قاب گوشی Honor 9 Lite

    دوربین

    دوربین این گوشی آنر، دارای سلفی قوی و بسیاری از حالت های عکسبرداری مناسبی دارد. البته عملکرد متوسط ​​در نور کم دارد. هر دو دوربین جلو و عقب آنر 9 لایت از تنظیمات لنزهای دوگانه تشکیل شده اند که از یک سنسور 13 مگاپیکسلی و دیگری 2 مگاپیکسلی تشکیل شده اند. در حالی که دیافراگم دوربین جلو دارای دیافراگم وسیع تری است، برای کمک به آن سلفی های کم نور، دوربین عقب حالت های عکسبرداری بیشتری دارد.

    دوربین سلفی بسیار سرگرم کننده است. به لطف این واقعیت که دو دوربین دارید می توانید پس زمینه را محو کرده و خود را در پیش زمینه واضح نگه دارید و در حالی که دوربین از حالت دیافراگم هواوی برخوردار است، پس از گرفتن عکس می توانید پس زمینه را تنظیم کنید که به شما امکان کنترل حداکثر میزان تاری را می دهد.

    پس از انتخاب و خرید گوشی هوشمند Honor 9 Lite می توانید برای خرید قاب گوشی مناسب، اقدام کرده و در دسته بندی های متنوع روبان مارکت ، قاب سفارشی با طرح دلخواه ، طرح دخترانه ، طرح خلاقانه ، طرح مفهومی ، طرح فوتبالی ، طرح فیلم و سریال و دیگر دسته بندی های جذاب را سفارش دهید. برای این کار لازم است تا با کارشناسان روبان مارکت در ارتباط باشید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن