جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Honor 9X

    گوشی هوشمند Honor 9X چند ویژگی جدید دارد اما با آنر 9 ایکس تفاوت چندانی ندارد. با شکسته بودن مستندات منع Huawei در اواسط سال 2019 ، آینده Huawei زیر سوال رفت، بنابراین تلفن های آینده برند Honor از جمله دامنه اصلی آن و همچنین سری Honor V و Honor X دیگر از برنامه های Google برخوردار نخواهند بود.

    آخرین گوشی Honor که دارای خدمات موبایل گوگل (GMS) است، Honor 9X است که از محدوده مقرون به صرفه گوشی های X ارائه می شود و تلفنی است که جانشین Honor 8X می شود. مطمئناً این محصول در اینجا مقرون به صرفه است که با یک آرایه دوربین متوسط و یک چیپست و صفحه نمایش میانی ارائه شده است.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Honor 9X

    طراحی و نمایش  Honor 9X

    برای یک گوشی هوشمند ارزان قیمت ، Honor 9X دارای صفحه نمایش بزرگی است. این یک صفحه نمایش 6.6 اینچی است که برای گوشی هوشمند کمی بزرگ است، بنابراین اگر دستانتان خیلی بزرگ باشد، ممکن است استفاده صحیح از دستگاه برای شما سخت باشد.

    وضوح صفحه نمایش 1080 * 2340 است، بنابراین یک صفحه نمایش نسبتاً واضح است، اما LCD بودن آن ممکن است برخی از افراد را نگران کند. صفحات LCD معمولاً از کیفیت پایین تری نسبت به نمایشگرهای مشهورتر مبتنی بر OLED در نظر گرفته می شوند، زیرا از نظر تولید نسبتاً ضعیف و دارای رنگ های تخت هستند. اما Honor 9X دارای یکی از بهترین کیفیت صفحه نمایش های LCD است که با رنگ هایی که به نظر می رسد بیش از رقبا پاپ می شود، ارائه شده است.

    ساختار آنر 9 ایکس

    به لطف دوربین جلویی پاپ آپ آنر 9 ایکس ، هیچ شکافی یا سوراخی  فضای با ارزش صفحه را اشغال نمی کند. مطمئناً در قسمت پایین صفحه یک فضای کاملاً محسوس وجود دارد، اما به طور کلی نسبت 91٪ صفحه به بدنه قابل ستایش است.

    این گوشی از طراحی متعارفی برخوردار است و با وزن 197 گرم کمی سنگین و بزرگ است. این قسمت جلوی Gorilla Glass دارد و ظاهری که مانند پشت Gorilla Glass با قاب پلاستیکی است ، با این حال Honor مواد بدنه خود را تأیید نکرده است.

    دوربین جلو نیز خوب است، با طراحی مربع کاملاً متعارف با پاپ آپ است. سیستم داخلی تشخیص قطره هنگام افتادن تلفن، دوربین پاپ آپ را به طور خودکار فراخوانی می کند، بنابراین در معرض آسیب دیدن آن نیستید، اما گسترش پاپ آپ کمی بیشتر از دیگران طول می کشد، بنابراین این امکان وجود دارد اگر دوربین را از ارتفاع پایین بیاندازید، می تواند صدمه بخورد.

    دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور را در لبه سمت راست Honor 9X مشاهده خواهید کرد و پایین آن دارای یک پورت USB-C است. این نوع پورت استاندارد صنعت است، اما برخی از تلفن های ارزان قیمت هنوز از پورت های میکرو USB استفاده می کنند، بنابراین وجود USB-C در اینجا بسیار موثر است، زیرا شارژ را سریعتر انجام می دهد.

    ضمن آنکه از جک هدفون 3.5 میلی متری برخوردار است. این تلفن ها در کمتر گوشی ظاهر می شوند، بنابراین اگر هنوز هم دوست دارید از هدفون های سیمی استفاده کنید، این یکی از معدود گوشی های اخیر است که می توانید انتخاب کنید و همچنان یک درگاه برای آنها دارد.

    گوشی هوشمند Honor 9X

    عمر باتری  Honor 9X

    Honor 9X دارای یک باتری 4000 میلی آمپری است که با توجه به شارژ باتری گوشی های هوشمند بسیار مناسب است و شما هرگز نگران تمام شدن شارژ در نیمه روز با استفاده از آن نخواهید بود. مهم نیست که هر چطور از این گوشی استفاده می کنید، خواه فقط برای بررسی اینستاگرام باشد، یا برای پخش موسیقی و پخش بازی ها، این می تواند یک روز کامل از استفاده را به راحتی ادامه دهد.

    در حقیقت ، با استفاده کم از گوشی، می توانید بدون نیاز به یک تایم شبانه روشن شدن، دو روز را پشت سر بگذارید، اگرچه برای به دست آوردن این نتیجه باید بلوتوث را خاموش کرده و از پخش رسانه جلوگیری کنید.

    دوربین آنر 9 ایکس

    از آنجا که Honor یکی از شرکت های تابعه Huawei است، معمولاً دستگاه های موجود در این شرکت دارای دوربین های بسیار مناسبی هستند. در مورد Honor 9X نیز عکس هایی که با آن می گیرید خوب به نظر می رسد، هر چند عالی نیست. مطمئناً ، دوربین از نظر رزولوشن از Honor 8X یک قدم بالاتر است، اما هیچ ویژگی جدید عظیمی وجود ندارد.

    دوربین اصلی عقب یک مانیتور 48 مگاپیکسلی است که با یک سنسور 8 مگاپیکسلی با یک لنز زاویه فوق العاده عریض و یک دوربین کمک کننده عمق 2 مگاپیکسلی برای عکس های بهتر پرتره به آن متصل می شود. تصاویر گرفته شده با دوربین اصلی به طور کلی خوب به نظر می رسند، زیرا درخشان بوده و جزئیات نیز به خوبی ضبط شده است. فوکوس خودکار برای تصاویر از نزدیک بسیار سریع است، با این وجود متوجه خواهید شد که برخی از عکس ها هنگام گرفتن آنها با دوربین اصلی کاملاً واضح به نظر می رسند.

    در خصوص لنز فوق عریض Honor 9X با چند مشکل روبرو می شوید. اولاً ، در اطراف عکس های فوق العاده گسترده اعوجاج قابل توجهی دیده می شود که باعث می شود بعضی ها کمی عجیب به نظر برسند. همچنین، تصاویر فوری بسیار گسترده ، به نظر می رسد کاملاً تیره تر از تصاویر استاندارد با زاویه دید عریض است، حتی اگر همان صحنه باشد.

    این کاملاً چیز بدی نیست، زیرا تصاویر فوق العاده گسترده در واقع رنگ غنی تری دارند، اما در هنگام تغییر در لنزها، منجر به عکس های ناسازگار می شود و اگر ویدیویی بگیرید که از هر دو استفاده کند، می توانید رنگها را با تغییر مداوم پیدا کنید.

    خرید قاب گوشی Honor 9X

    رابط و قابلیت اطمینان

    Honor 9X دارای اندروید 9 است که آخرین نسخه سیستم عامل Google نیست، اما اکثر تلفن های هوشمند هنوز واجد شرایط به روزرسانی نیستند. در بالای این EMUI ، رابط کاربری Huawei قرار گرفته است که دارای نکات خوب و بد است.

    رنگها در EMUI پررنگ هستند و دارای نمادهایی هستند که همه از رنگ های زنده مختلف می باشند. پس زمینه پیش فرض یک رنگ آبی کاملاً ظریف است و در مقابل Huawei P30  که دارای یک تصویر زمینه روشن است. بسیاری از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند چینی رابط کاربری خود را پر از نرم افزارهای متفاوت می کنند.

    در حالی که برخی از آنها مانند Oppo به سرعت فهمیده اند که این مورد برای کاربران تلفن های غربی خوب نیست، Huawei یکی از این مارک ها نیست، بنابراین Honor 9X با تعداد زیادی عرضه می شود برنامه های از قبل بارگیری شده که نسبتاً بی فایده هستند.

    می توانید پس از خرید این گوشی ارزان و کاربردی، برای خرید قاب گوشی با طرح دلخواه ، به سایت روبان مارکت مراجعه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن