جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Huawei Honor 10 Lite

    Huawei Honor 10 Lite یکی از محصولات کاربردی و پرطرفداری است که در سال 2018 به بازار عرضه شده است. می توان گفت که شرکت Huawei Honor در خصوص گوشی های هوشمند و تبلت، نامی آشنا در این صنعت است. دلیل آن کاملاً ساده است، آنها دستگاه هایی بسیار منطقی تولید می کنند و عمدتا گزینه جایگزین ارزانتری در دسترس دارد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

     گوشی هوشمند Huawei Honor 10 Lite

    طراحی Huawei Honor 10 Lite

    در پشت گوشی، دوربین دوگانه  Honor Note 10 ، در گوشه بالا سمت چپ با سنسور اثر انگشت دیده می شود. این تلفن هوشمند مجهز به پردازنده Huawei HiSilicon KIRIN 710 است که با اندروید 9.0 پای و بسته های 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی کار می کند. Huawei Honor 10 Lite با باتری Li-Polymer 2900 میلی آمپر ساعتی قابل جابجایی است و قابلیت شارژ سریع را دارد. این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و خاکستری در دسترس خواهد بود.

    Huawei Honor 10 Lite یک گوشی هوشمند میان رده است که از یک پردازش عالی برخوردار است و عملکرد بالایی را ارائه می دهد. این فقط مربوط به عملکرد نیست، سایر ویژگی ها مانند دوربین و فضای ذخیره سازی به خوبی با برچسب قیمت هماهنگ می شوند. جنبه اصلی تنظیم دوربین لنز جلو است که سلفی های شگفت انگیزی را ارائه می دهد. علاوه بر دوربین، ظرفیت باتری بسیار خوبی دارد که به راحتی با نیازهای کاربر مطابقت دارد. به طور کلی، این دستگاه به جز درگاه سیم کارت هیبریدی، هیچ نشانه ای از نقص عمده را نشان نمی دهد.

    نمایشگر و دوربین آنر 10 لایت

    Honor 10 Lite از یک صفحه نمایش 6.21 اینچی Full HD + با وضوح صفحه نمایش 1080 * 2340 پیکسل بهره می برد. همچنین، تراکم پیکسلی آن 415 PPI است که به وضوح نمایشگر کمک می کند. نمایشگر Full HD + تصاویر نمایشی بسیار خوبی ارائه می دهد. وقتی صحبت از مشخصات دوربین می شود، دستگاه با تنظیم اولیه دوربین دوگانه لنزهای 13MP و 2MP ارائه می شود که با ویژگی هایی مانند LED Flash و Phase Detection Autofocus پشتیبانی می شود. از طرف دیگر، یک دوربین جلو 24 مگاپیکسلی دارد که سلفی های بسیار خوبی ارائه می دهد.

    گوشی هوشمند Huawei Honor 10 Lite

    پیکربندی و ذخیره سازی  10 Lite

    تا آنجا که به عملکرد Huawei Honor 10 Lite مربوط می شود، این پردازنده توسط دو پردازنده چهار هسته ای با سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز و 1.7 گیگاهرتز پشتیبانی می شود و در چیپ ست HiSilicon Kirin 710 قرار دارد. این گوشی هوشمند دارای یک رم 4 گیگابایتی و یک گرافیک Mali-G51 MP4 است که باعث می شود چند وظیفه ای روان و بدون تاخیر باشد. این دستگاه دارای یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی است که برای پرونده ها و داده های کاربر کافی است. همراه با یک اسلات حافظه قابل ارتقاء تا 512 گیگابایت پشتیبانی می کند.

    Huawei هر ساله طرح هایی را از برند فرعی Honor خود به تلفن های هوشمند ارائه می دهد. Huawei  در نمای خارجی تقریباً یکسان و تجهیزات سخت افزاری مشابه با رقبای خود، گوشی Honor 10 Lite را ارائه می کند که در نگاه اول، فقط دوربین سلفی در 10 Lite بهتر از رقیب مستقیم خود است. همچنین برای عملکرد روان سیستم ، آنر 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی eMMC در 10 Lite استفاده کرده است.

    باتری و اتصال  Huawei Honor 10 Lite

    این گوشی با وجود یک باتری Li-Po 3400 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود که می تواند مقدار زیادی پشتیبان گیری از انرژی را برای مدت طولانی کارکردن فراهم کند. همچنین چندین گزینه اتصال استاندارد دارد که شامل Wi-Fi 802.11، Bluetooth v4.2، GPS و NFC می باشد.

    ساختار آنر 10 لایت

    قاب گوشی Huawei Honor 10 Lite از شیشه های اکریلیک ساخته شده و دارای یک قاب فلزی است. بسیار با کیفیت است و انتقال بین مواد به سختی قابل مشاهده است. در حالی که تمام دکمه های فیزیکی محکم در قاب های خود در سمت راست قاب قرار می گیرند، تمام اتصالات و همچنین اسپیکر در پایین تلفن هوشمند است. به راحتی می توان به سنسور اثر انگشت در پشت دست یافت. به دلیل حاشیه های باریک و شکاف کوچک، قسمت جلوی نمایشگر نسبت به سطح مناسبی و بیش از 90٪ را ارائه می دهد.

    Honor 10 Lite در حالی که در مقایسه با سایر تلفن های هوشمند هم رده خود اندازه مشابهی در 6.21 اینچ دارد، به اندازه دستگاه های رقابتی، گسترده نیست. علاوه بر این، با وزن 162 گرم، در رده متوسط ​​پایین قرار می گیرد.

    خرید قاب گوشی Honor 10 Lite

    تجهیزات و نرم افزار  Honor 10 Lite

    برای شارژ و انتقال داده، در پایین تلفن هوشمند Honor اتصال microUSB وجود دارد. اگرچه این فقط از طریق استاندارد USB-2.0 به صورت داخلی وصل می شود، اما همچنان قابلیت OTG را ارائه می دهد. همچنین می توانید هدفون یا بلندگوهای خارجی را از طریق درگاه صوتی 3.5 میلی متری به تلفن هوشمند خودمتصل کنید.

    Honor 10 Lite یک سیستم مدرن Android Pie نسخه 9.0 با وصله های امنیتی به کاربران ارائه می دهد. Huawei EMUI 9 به عنوان رابط کاربر استفاده می شود و یک ترتیب زیبا را برای کاربران باتجربه اندروید و همچنین تازه واردان ارائه می دهد. علاوه بر چند برنامه توسط سازنده در گوشی هوشمند  Huawei Honor 10 Lite ، تنظیمات عمدتا به منوی تنظیمات محدود می شود که ساختاری متفاوت دارد. در صورت نصب کارت microSD ، می توانید از آن فقط برای ذخیره سازی اطلاعات خود استفاده کنید. نمی توانید از آن برای انتقال برنامه ها یا قالب بندی آن به عنوان حافظه داخلی استفاده کنید.

    در صورتی که قصد خرید گوشی هوشمند آنر 10 لایت را دارید، می توانید به سادگی در سایت روبان مارکت، طرح دلخواه قاب گوشی خود را بیابید. در دسته بندی های متنوع این سایت، قاب هایی با طرح خلاقانه ، فوتبالی ، مفهومی ، فیلم و سریال و ... خواهید یافت که می تواند تمامی سلایق را به درستی پاسخگو باشد.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن