جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Huawei Mate 10 Pro

    Huawei Mate 10 Pro نه تنها چشمگیرترین گوشی هوشمندی است که تا به امروز از Huawei دیده ایم، بلکه یکی از پرچم دارترین محصولات فعلی بازار است که توانسته است از دیگر رقبا متمایز شود. این محصول دارای طراحی عالی، دوربین های کاربردی با کیفیت، باتری با دوام است.

    Huawei Mate 10 Pro کارهای زیادی را انجام داده است. علاوه بر طراحی زیبا و ممتاز ، صفحه نمایش دارای فناوری OLED پر جنب و جوش با نسبت ابعاد 18: 9 است. همچنین دارای تنظیمات دوربین دوگانه است که یادآور آیفون 8 پلاس و گلکسی نوت 8 عالی است. حتی با Android 8 ، آخرین نسخه سیستم عامل گوگل، عملکرد آخرین ویژگی های امنیتی سیستم و نکات برجسته UI مانند مشاهده تصویر در تصویر را دارد.

    هنگامی که مشخصات آن در کنار سایر رقابت های پرچمدار ارائه می شود، Mate 10 Pro در حال کسب عنوان برتر است. برای مبتدیان، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد، به علاوه دارای باتری پررنگ تری نسبت به رقبا است که شامل 4000 میلی آمپر ساعت در مقایسه با 3،300 میلی آمپر ساعت می باشد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Huawei Mate 10 Pro

    ویژگی های Mate 10 Pro

    Huawei Mate 10 Pro حتی برای برخی از عوامل نوستالژی اضافی دارای بلستر IR است، به این معنی که می تواند به عنوان یک کنترل از راه دور تلویزیون عمل کند. صفحه نمایش با وضوح 1080 * 2160 تیزترین صفحه نیست و آن را در زیر صفحه نمایش شفاف 2K و حتی 4K در گوشی های هوشمند رقیب قرار می دهد.

    این گوشی همچنین از جک هدفون یا شیار کارت microSD برخوردار نیست. بنابراین باید از یک دانگل برای هدفون های سیمی خود استفاده کنید و تضمین کنید که فضای ذخیره سازی داخلی کافی برای دوام کل چرخه عمر تلفن کافی است. Huawei فناوری Pro IPS LCD را برای Pro جایگزین کرده است، در عوض یک صفحه نمایش OLED را انتخاب کرده است و این کاملا انتخاب مناسبی است که به زیبایی ظاهر می شود.

    جک هدفون و شیار کارت microSD نیز فرورفتگی دارند.  اگرچه فضای ذخیره سازی دو برابر در مدل فعلی تأیید شده وجود دارد، یعنی 128 گیگابایت است. Mate 10 و Mate 10 Pro برخی از نقاط مشترک اصلی را دارند که در Mate 9 یافت نمی شوند. به عنوان مثال هر دو پشت شیشه ای دارند، علاوه بر این، آنها جدیدترین نسخه Android را همراه با جدیدترین نسخه Emotion UI ، رابط کاربری سفارشی Huawei ، ارائه می دهند.

    EMUI 8.0 همانطور که شناخته شده است، آنرا در این تلفن Huawei Mate 10 Pro از طریق روش های بسیار ملموسی بهبود می بخشد، از جمله مهم ترین آنها می توان به تجربه PC در هنگام اتصال آنها به مانیتور یا تلویزیون با استفاده از کابل HDMI اشاره کرد.

    طراحی و نمایش میت 10 پرو

    به لطف چند نسل ساخت تلفن های بسیار شیک با پشتیبانی از شیشه با نام Honor ، هواوی دقیقاً می داند با Huawei Mate 10 Pro چه کاری انجام می دهد. یک صفحه پشت منحنی Gorilla Glass با یک قاب فلزی ترکیب شده و تلفنی ایجاد می کند که به نظر زیبایی می رسد.

    در حالی که ناهمواری های دوربین ایده آل نیستند، اما واقعیت این است که دوربین ها از نظر فیزیکی از شیشه های مستقل تشکیل شده اند. دکمه ها، سمت راست تلفن هاظاهر می شود، درگاه USB-C در پایه آن قرار دارد در حالی که سینی سیم کارت در سمت چپ قرار دارد. بنابراین بدون هیچ شکایتی واقعی در مورد طراحی و صفحه نمایش، صرف نظر از دوربین، همه چیز یک شروع عالی است.

    گوشی هوشمند Huawei Mate 10 Pro

    عمر باتری  Mate 10 Pro

    این باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت در داخل Huawei Mate 10 Pro ، از ظرفیت بیشتری نسبت به سایر رقبای خود برخوردار است. اکنون، بیشتر از عمر باتری جدا از میلی آمپر ساعت گفته شده تأثیر دارد. این تأثیرگذارها از چیپست گرفته تا بهینه سازی نرم افزار و حتی برنامه های پس زمینه را شامل می شوند.

    دوربین  Mate 10 Pro

    در پشت قسمت میت 10 پرو دو ماژول دوربین وجود دارد، یکی با سنسور 12MP رنگی (RGB) و لرزش گیر نوری (OIS) ، دیگری با سنسور سیاه و سفید 20 مگاپیکسلی (تک رنگ) و بدون OIS. اگر فکر می کنید Mate جدید در مقایسه با مدل قبلی خود در چه قسمتی پیشرفت می کند، در لنزهای دیافراگم f / 1.6 در هر دو دوربین است. این باعث می شود سری Mate 10 از بزرگترین دیافراگم های ترکیبی در بین همه تلفن های هوشمند دوربین دوگانه برتری کند، بنابراین عملکرد کم نور همان جایی است که باید بدرخشد.

    خوشبختانه Huawei واقعیت را بررسی می کند ، Huawei Mate 10 Pro پردازش تصویر و جزئیات را در میانه و در نور کم بسیار متعادل می کند. علاوه بر این ، تعادل رنگ سفید دقیق است و نتایج کلی در نور کم گوشی هوشمندانه کمتر از گلکسی نوت 8 سامسونگ است.

    در مورد نور مناسب، بر خلاف اکثر تلفن های دوربین دار ، این در واقع منطقه ای است که Mate 10 Pro در مقایسه با رقبا ضعیف تر است. گرچه تمرکز و دقت رنگ بسیار عالی است، اما تمایل به عکس گرفتن بیش از حد از عکس ها و دامنه دینامیکی بدتر از نمونه هایی از Google Pixel 2 XL به معنای عقب افتادن از مدل های برتر است.

    با وجود این، جزئیات در عکس های ماکرو خوب است. فوکوس نیز با بسیاری از انواع تمرکز  AF لیزر ، AF تشخیص فاز، با هم جمع می شوند تا به Mate 10 Pro در سریع ترین قفل کردن و گرفتن عکس کمک کنند. به طور کلی ، Huawei Mate 10 Pro بهترین دوربین اتوماتیک در اطراف نیست، اگرچه بسیاری از عمق پنهان در توانایی دوربین آن وجود دارد.

    خرید قاب گوشی Mate 10 Pro

    رابط Huawei Mate 10 Pro

    Emotion UI یا EMUI 8.0 رابط سفارشی هواوی است که در بالای آخرین نسخه اندروید یعنی Android 8 قرار دارد که با نام Oreo نیز شناخته می شود. این میت 10 پرو را نسبت به بیشتر رقابت های پر از اندروید 7 برتری می دهد.

    علاوه بر تمام برنامه های قابل دسترسی از طریق فروشگاه Google Play ، Mate 10 Pro دارای جدیدترین وصله های امنیتی و ویژگی های رابط کاربری است ، از ابزارک های نوار اعلان خونریزی کامل که مواردی مانند آلبوم Spotify را به زیبایی از طریق تصویر در تصویر به نمایش می گذارد.

    Huawei به شدت تجربه Google را تکمیل می کند. به طور پیش فرض سینی برنامه ای وجود ندارد. اگر می خواهید این را روشن کنید، باید وارد تنظیمات شوید و آن را فعال کنید. باقیمانده رابط کاربری اصلی همان چیزی است که در Android موجود است. تعداد متغیری از صفحه اصلی، صفحه Google در سمت چپ و یک سینی اعلان که می تواند از بالا به پایین کشیده شود، وجود دارد. اما کمی عمیق تر می شود

    همچنین فیلم ها با نمایشگر 18: 9 ، HDR10 عالی به نظر می رسند و بلندگوهای استریو بلند هستند اما بهترین نیستند. در حالی که می توانید مشخصات صفحه نمایش Huawei Mate 10 Pro را ببینید و Full HD بودن را تایید نمایید. میت 10 پرو 6 اینچی از نمایشگر OLED با رزولوشن 1080 * 2160 پیکسل بهره می برد. برای خرید قاب گوشی هوشمند خود، می توانید در سایت روبان مارکت، قاب با طرح دلخواه خود را بیابید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن