جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Huawei Mate 20

    Huawei Mate 20 یکی دیگر از محصولات برند هوآوی است که هزینه کمتری دارد، صفحه نمایش بیشتری ارائه می دهد و دارای جک هدفون است. اگر می خواهید سودمندی، انرژی زیاد، باتری عالی و عملکرد دوربین داشته باشید، این یک انتخاب خوب برای شماست.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    ویژگی های اصلی

    Huawei Mate 20 به پردازنده پرچمدار Kirin 980 مجهز شده است که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی یا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. فضای ذخیره سازی با استفاده از قالب جدید کارت حافظه Nano Huawei تا 256 گیگابایت قابل افزایش است. یک باتری 4000 میلی آمپری وجود دارد و فناوری SuperCharge Huawei که در سری Mate 10 سال گذشته معرفی شد، روی آن قرار دارد و می تواند در مدت 45 دقیقه شما را از صفر درصد به هشتاد درصد برساند.

    در حالی که نسخه Mate 20 Pro دارای مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و غبار است، Mate 20 معمولی دارای درجه IP53 است، بنابراین فقط در برابر پاشش مقاوم است. مانند Pro توسط Gorilla Glass محافظت می شود و دارای محافظ صفحه از قبل نصب شده و همچنین یک جعبه پلاستیکی نرم در جعبه است.

    دوربین های Huawei Mate 20 نیز جایی بین یک میان رده و یک پرچمدار هستند، سیستم جدید دوربین سه گانه سری Mate 20 شامل فوق تصویری، عریض و تله است که اولین مورد برای Huawei است. گفته می شود، تعداد پیکسل دوربین ها از Mate 20 Pro کمتر است.

    گوشی هوشمند Huawei Mate 20

    طراحی Huawei Mate 20

    اکنون می توان نام Mate 20 را به خوبی بررسی کرد، در حالی که بریدگی کوچکی در بالای صفحه نمایش 6.53 اینچی قرار دارد و دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. کوچک بودن ناچ دلیل این است که تلفن نسبتاً چشمگیر 88 screen صفحه به حاشیه را تجربه می کند که تجربه بسیار غوطه وری هنگام بازی یا تماشای فیلم روی این تلفن را ایجاد می کند.

    وضوح صفحه نمایش

    این گوشی صفحه نمایش بزرگتر، مسطح و IPS با رزولوشن Full HD + دارد و سرعت آن در 6.53 اینچ است. اسکنر اثر انگشت نصب شده در قسمت پشتی و مطابق با عرضه بسیار سنتی هوآوی است و به جای اینکه سعی کند با سایر رقبا رقابت کند، از تجملاتی مانند فناوری صفحه نمایش OLED و برچسب قیمت کم بهره مند می شود.

    صفحه نمایش 6.53 اینچی Huawei Mate 20 عالی است. فقط 12٪ قسمت جلوی گوشی حاشیه ای است و بریدگی آن ریز است، بنابراین در واقع توجه کمی از محتوای شما منحرف می شود و بازی ها فوق العاده به نظر می رسند.

    صفحه نمایش با وضوح تصویر 1080*2244Full HD +  پیکسل دارای تراکم پیکسلی 381ppi است. این همان چیزی است که در دستگاه های بسیار ارزان تری مانند Honor 8X یافت می شود، اما اگرچه به نظر نمی رسد این یک شروع عالی باشد، اما همچنان واضح تر از قیمت گران قیمت iPhone XR با پشتیبانی از HDR 10 و گزینه های شخصی سازی گسترده در تنظیمات، به نظر می رسد.

    در تنظیمات ، گزینه های مختلفی وجود دارد ، از جمله حالت راحتی چشم برای فیلتر کردن نور آبی، کنترل درجه حرارت رنگ و ویژگی ای که دمای صفحه را متناسب با رنگ نور محیط تنظیم می کند. اگر طرفدار ناچ نیستید، مشکلی نیست. شما می توانید این مورد را به راحتی پنهان کنید، گرچه ممکن است بخواهید این کار را روی دستگاهی با درجه بهتر انجام دهید، ، اما حدس در صورت داشتن حداقل بریدگی Mate 20 آن را حفظ کنید.

    گوشی هوشمند Huawei Mate 20

    رابط و عملکرد Mate 20

    Huawei Mate 20 دارای Android 9 است و EMUI 9 Huawei روی آن قرار گرفته است. داشتن جدیدترین نسخه سیستم عامل تلفن همراه Google خبر خوبی است، زیرا در مورد سازگاری برنامه و به روزرسانی های امنیتی به همان اندازه می توانید از برنامه های آینده استفاده کنید.

    سفارشی سازی های Huawei گسترده است و از تقریباً تعمیر اساسی هر عنصر سیستم عامل تا اضافه کردن قابلیت های بسیار زیاد به چارچوب Google را دارد. سری Mate 20 از حرکات سبک iPhone X نیز استفاده می کند، به این معنی که می توانید با کشیدن از پایین به صفحه اصلی خود بروید، یا اگر میانه راه را به سمت بالا بکشید به همه برنامه های در حال اجرا خود دسترسی پیدا کنید.

    کشیدن انگشت به سمت راست یا چپ از دو طرف صفحه همچنین می تواند به عنوان یک دستور برگشت عمل کند، در حالی که با کشیدن انگشت به سمت بالا از هر گوشه پایین می توانید دستیار Google را روشن کنید. این صفحه نوار پیمایش را آزاد می کند و بصری است.

    رابط کاربری اصلی هوآوی میت 20

    باید گفت که در این گوشی هوشمند Huawei Mate 20 تجربه اساسی Huawei در EMUI 9 ادامه دارد. به طور پیش فرض هیچ برنامه ای وجود ندارد، عناصر رابط ساخته شده اند که مانند نمونه های واقعی خود هستند و یک سری پیشرفت های مفید دارند.

    Huawei همچنین تلاش کرده است تا جدیدترین تکرار EMUI خود را ساده کند. با توجه به اینکه هواوی، حتی در مدت 18 ماه استفاده، گزینه های کمتری در تنظیمات دارد و نوید عملکرد نرم را می دهد. اگر بگوییم پردازنده Kirin 980 مناسب نیست، کم لطفی است. در گوشی Mate 20 ، همه چیز از بازی گرفته تا عکاسی و از کوتاه کردن فیلم تا پخش فیلم ، روان و جالب است.

    این تراشه در واقع در Mate 20 بهتر از Mate 20 Pro است، احتمالاً به دلیل صفحه نمایش با وضوح پایین تر بوده و Huawei Mate 20 امتیاز 900چند هسته ای  را کسب کرد.

    علیرغم اینکه داخلی با قدرت بیشتری کار می کند و یک باتری با اندازه یکسان دارد، باتری هنوز هم می تواند بیش از Mate 10 سال گذشته دوام بیاورد که نشان می دهد Kirin 980 تراشه قدرتمندتر و کارآمدتری نسبت به 970 است. با ایجاد پردازنده های خود، Huawei همچنین می تواند محدودیت های تعیین شده توسط سری Snapdragon Qualcomm را از بین ببرد. کاری که هیچ تولید کننده دیگری به جز اپل نمی تواند انجام دهد.

    خرید قاب گوشی Huawei Mate 20

    عمر باتری Mate 20

    Huawei Mate 20 می تواند با استفاده سبک تا متوسط ​​به راحتی دو روز دوام بیاورد و حتی با استفاده سنگین در پایان روز هنوز شارژ باقی مانده است که بسیار چشمگیر است. تعجب چندانی ندارد که تلفن در این قسمت خوب عمل می کند. به هر حال، این باتری همان اندازه Huawei P20 Pro است. لازم به ذکر است که برای انتخاب قاب گوشی مناسب برای تلفن هوشمند خود می توانی در روبان مارکت به سراغ قاب با طرح دلخواه خود بروید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن