جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Huawei Mate 8

    Huawei Mate 8 یک گوشی هوشمند با قیمتی رقابتی و مشخصاتی مناسب است که در مقایسه با رقبا به بازار عرضه شده است. این گوشی، دارای حسگر اثر انگشت عالی، نمایشگر بزرگ و باشکوه، عمر باتری قوی می باشد که از پوشش پوشش UI استفاده کرده است.

    اگرچه Huawei تولید کننده چینی است که هنوز نمی تواند ادعای زیادی در زمینه برتری برند داشته باشد، اما با هر بار انتشار طرح جدیدی از گوشی، شهرت خود را گسترش می دهد. این به معادله جذابیت بیشتر با هزینه کمتر برمی است که این شرکت سخت افزارهای سطح بالا را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهد.

    Huawei Mate 8 جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست. مشخصات فوق العاده ای را که از یک گوشی پرچمدار انتظار دارید ارائه می دهد اما با قیمتی کمتر از رقبای بزرگی مانند سامسونگ و اپل همراه است. با پیگیری Huawei Ascend Mate 7 که ارائه شد، این شرکت آنچه را که باید به درستی انجام داد و بسیاری از مشکلات مربوط به آن دستگاه را برطرف کرد. همچنین این نام هوشمندانه Ascend را حذف کرده است ، بنابراین این بار فقط Huawei Mate 8 نامیده می شود.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Huawei Mate 8

    طراحی هواوی میت 8

    Ascend Mate 7 با طراحی خود بسیار عالی عمل کرد، اما چند تغییر کوچک در فرمول Huawei Mate 8 باعث بهتر شدن آن شده است. این دارای طراحی بدنه تک فلزی است که به رنگ های طلایی، نقره ای، خاکستری یا قهوه ای ارائه می شود.

    پشت گوشی صاف است و به نظر می رسد می تواند لغزنده باشد، اما با توجه به اندازه نیز تعجب آور است. این اندازه در 157 * 80 * 7.9 میلی متر است، بنابراین تلفن کوچکی نیست. این باید در یک نمایشگر 6 اینچی جای بگیرد، اما حاشیه ها تاکنون کوتاه شده اند و این گوشی از اندازه خود صفحه نمایش خیلی بزرگتر نیست.

    از کم بودن حاشیه ای که در Huawei Mate 8 به خصوص در کناره ها نفوذ کرده تحت تأثیر قرار خواهید گرفت. حاشیه های باریکی در قسمت بالا و پایین نمایشگر وجود دارد، اما این موارد برای گرفتن گوشی در قسمت پایین مفید هستند، در حالی که در قسمت بالایی، دوربین جلو وجود دارد. در لبه پایین گوشی یک بلندگو قرار دارد.

    در زیر دوربین سنسور اثر انگشت قرار دارد که کمی فرورفتگی دارد. این بسیار عالی به نظر می رسد و هر زمان که افراد دیگر تلفن را چک می کنند یک شروع کننده مکالمه است. داشتن یک سنسور اثر انگشت در پشت و نه در جلو یا پهلو باعث می شود که وقتی تلفن صاف روی میز قرار گرفته است، مشکل ایجاد شود. اما هنگام نگه داشتن تلفن بزرگتر انگشت شما مانند یک موقعیت طبیعی به نظر می رسد.

    عملکرد Huawei Mate 8

    Huawei در مورد مشخصات Huawei Mate 8 چشم پوشی نمی کند. شما در اینجا تنظیماتی مشابه با نام های حتی بزرگتر مانند سامسونگ یا سونی انجام می دهید. Mate 8 با یک سیستم HiSilicon Kirin 950 روی تراشه ای که توسط هواوی ساخته شده است، دارای یک پردازنده چهار هسته ای با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و یک پردازنده چهار هسته ای دیگر با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است. عملکرد به خصوص در Mate 8 بسیار چشمگیر است.

    این ممکن است به 3 گیگابایت رم موجود در این نسخه از تلفن کاهش یابد. همچنین می توانید 4 گیگابایت حافظه رم در هر دو نسخه 64 گیگابایتی تلفن دریافت کنید، اما برای این بررسی فقط وقت ما با نسخه 32 گیگابایتی بود که میزبان 3 گیگابایت RAM است.

    گوشی هوشمند Huawei Mate 8

    کاربری Mate 8

    گزینه های ذخیره سازی 32 و 64 گیگابایتی دامنه مناسبی را پوشش می دهند و نرم افزار از پیش نصب شده نیز فضای زیادی در تلفن نمی گیرد. دوربین Huawei Mate 8 به خصوص چشمگیر است. یک سنسور 16 مگاپیکسلی وجود دارد که اندکی از سنسور 13 مگاپیکسلی در Ascend Mate 7 ارتقا یافته است.

    عکسبرداری با میت 8 کاملاً ساده است. شما فقط می توانید تلفن را از جعبه خارج کنید، آن را روشن کنید و یک تصویر عالی بگیرید. بدون اینکه نیازی به تنظیمات باشد. حالت عکسبرداری خودکار به خودی خود خوب است و فقط با اشاره تلفن نتایج قابل قبولی خواهید گرفت.

    از دیگر گزینه های دوربین عقب می توان به فیلمبرداری، تایم لپس و نقاشی در نور اشاره کرد. نقاشی با نور برای مواقعی که می خواهید تصاویر هنری از چراغ های جلو اتومبیل بگیرید بسیار مفید است. بخش کوچکی از ویدئو را می گیرد و سپس تمام تصاویر را با هم تار می کند، تا آنچه را که انتظار دارد تصویر به شما ارائه دهد.

    خرید قاب گوشی Huawei Mate 8

    صفحه نمایش میت 8

    در گوشی هوشمند Huawei Mate 8 صفحه نمایش 6 اینچی انرژی زیادی را می طلبد، بنابراین Huawei برای ادامه کار خود یک باتری بزرگ 4000 میلی آمپری را بسته است. این باتری 4100 میلی آمپر ساعتی موجود در Huawei Ascend Mate 7 است. هنگام انجام کارهای روزمره، تلفن در پایان روز به حدود 20٪ کاهش می یابد. یکی از دلایل افزایش طول عمر ، ویژگی برنامه های هوشمند در Emotion UI 4.0 است که به شما می گوید چه برنامه هایی بیشترین میزان باتری شما را مصرف می کنند.

    این به شما یادآوری می کند برنامه هایی را که استفاده نمی کنید خاموش کنید و طبق توصیه های آن بلافاصله منجر به افزایش عمر باتری می شود. گاهی اوقات به شما می گوید که برنامه ای را که استفاده می کنید خاموش کنید. ویژگی مدیر باتری نیز مفید واقع شده است. اگر وارد تنظیمات شوید و باتری را انتخاب کنید، یک دکمه بزرگ به نام optimize پیدا خواهید کرد که تمام آنچه را که تلفن می تواند برای طولانی شدن عمر انجام دهد، جستجو می کند.

    در اینجا گزینه های مختلف زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید شما می توانید برای صرفه جویی در مصرف باتری برنامه های خاص خود را از خاموش بودن منصرف کنید یا یک برنامه خاص برای برق را انتخاب کنید. اگر برنامه Ultra power را انتخاب کنید، تلفن فقط به ویژگی های تماس و پیام رسانی محدود می شود اما باعث صرفه جویی در مصرف شما می شود. با شارژ کامل، Ultra ، دو روز استفاده کامل به شما می دهد. توجه داشته باشید که می توانید قاب گوشی مناسب و با طرح دلخواه را از روبان مارکت خرید کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن