جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Huawei Mate 9

    Huawei Mate 9 یک گوشی کارآمد است که با دوام دوربین فوق العاده، پردازنده قدرتمند و دوام باتری عالی ساخته شده است. این تلفنی است که دارای قطعات مساوی سامسونگ گلکسی نوت 7 و آیفون 7 است که با حساسیت طراحی خود برند از داخل و خارج مخلوط شده است.

    این یک یادداشت از این جهت است که دستگاهی با صفحه نمایش بزرگ است که بلافاصله آن را به قلمرو کاربر قدرت و فضای سازمانی سوق می دهد، ادعایی که با ارائه جدیدترین و قدرتمندترین چیپست از طرف هواوی نیز پشتیبانی می شود. اما این هدف با توجه به مشتری پسند بودن آیفون، ارائه دوربین های قوی، دوام طولانی باتری و افزایش قابلیت استفاده روزمره در طولانی مدت، چیزی است که هواوی مشتاق است در مورد آن صحبت کند.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Huawei Mate 9

    ویژگی های اصلی

    Huawei Mate 9 برای Daydream VR آماده است. البته مطمئن نیستیم که این بهترین تلفن برای پلتفرم VR گوگل خواهد بود. برای سرعت بخشیدن به مرور زمان با الگوریتم یادگیری طراحی شده است. ضمن آنکه Huawei سعی کرده است هر عنصر Mate 9 را بهبود بخشد تا سری Mate را در بازاری پر از دستگاه های قابل توجه حفظ کند.

    نکته مهم فروش این است که این یکی از اولین تلفن های آماده Daydream در جهان است. این بدان معناست که وقتی گوگل هدست Daydream View خود را در پایان سال 2016 راه اندازی می کند، آماده کار با پلتفرم Daydream VR خواهد بود.

    این گوشی با یک پردازنده قوی تنظیم شده است تا اطمینان حاصل شود که می تواند برنامه ها و بازی های مورد نیاز را اجرا کند. یکی دیگر از نقاط فروش بزرگ Huawei Mate 9 دوام آن است. اگر فقط چند سال یک بار تلفن خود را ارتقا دهید، انتظار ندارید پس از تنها شش ماه استفاده ، قدرت پردازش کاهش یابد.

    به همین منظور هواوی الگوریتم یادگیری ماشین خود را در Mate 9 گنجانده است که برای اطمینان از سریعتر شدن تلفن شما طراحی شده است. این با روشی که شما از دستگاه خود استفاده می کنید سازگار است و از این اطلاعات برای اولویت بندی عملکرد ویژگی هایی که بیشتر از همه استفاده می کنید نسبت به برنامه ها و سرویس هایی که زیاد استفاده نمی کنید مقایسه خواهد کرد.

    طراحی و نمایش Mate 9

    این گوشی هوشمند هواوی ، بدنه یکپارچه تمام فلزی دارد که یک طراحی هیجان انگیز نیست. همچنین حسگر اثر انگشت در پشت، درگاه USB-C در پایین است و تنها زمانی که امیدوار به QHD هستیم، فقط یک نمایشگر Full HD دارد.

    اگر از Huawei Mate 8 استفاده کرده باشید، بسیاری از زبان طراحی مورد استفاده در Huawei Mate 9 را تشخیص خواهید داد. Huawei صلاح ندانسته است که آن را برای گوشی جدید به روز کند، اما هنوز هم یک گوشی خوش ساخت است. یک طراحی تک بدنه فلزی وجود دارد که در دست احساس خوبی می کند. لبه های بسیار کمی خمیده در جلو و پشت گوشی وجود دارد که به آن کمک می کند تا بهتر از Mate 8 در دست بنشیند.

    ابعاد آن 157 * 79 * 7.9 میلی متر است و اندازه آن بسیار شبیه به آیفون 7 پلاس است. صفحه نمایش بیشتری در Mate 9 نسبت به آیفون 7 پلاس دارید، هرچند که حاشیه ها ضخیم نیستند. در پشت دستگاه، در زیر دوربین لنز دوگانه با مارک Leica یک اسکنر اثر انگشت وجود دارد.

    هنگامی که تلفن Huawei Mate 9 را در دست دارید مکان راحتی است اما اگر تلفن خود را مرتب روی میز بگذارید ممکن است آن را آزاردهنده بدانید. برای باز کردن قفل تلفن باید آن را بردارید یا دکمه روشن و خاموش را فشار دهید و با پین یا رمز ورود خود قفل تلفن را روی صفحه باز کنید. در لبه پایین دو شبکه بلندگو قرار دارد که در دو طرف شکاف USB-C برای شارژ و انتقال داده قرار دارد.

    گوشی هوشمند Huawei Mate 9

    رابط و قابلیت اطمینان  Huawei Mate 9

    در این گوشی هواوی Emotion UI 5 کاملاً جدید مبتنی بر نرم افزار Android 7 Nougat است و پوستی روشن تر از نسخه های قبلی داشته و اما هنوز کشوی برنامه ای وجود ندارد. بسیاری از برنامه های مبتنی بر Huawei است، اما آنها بسیار مفید هستند. معمولاً یکی از بزرگترین انتقادات به تلفن های Huawei ، نصب نرم افزار است که به گفته بسیاری، در دنیای غرب و همچنین در کشور اصلی Huawei در چین کار نمی کند. به نظر می رسد این شرکت بسیاری از انتقادات نسخه های گذشته این نرم افزار را شنیده و با بروزرسانی جدید Emotion UI 5 به آنها پرداخته است.

    موسیقی ، فیلم و بازی میت 9

    با Huawei Mate 9 می توانید از هدست های سیمی یا بلوتوثی استفاده کنید. بلندگوها برای بازی خوب هستند ، یک تن فضای ذخیره سازی وجود دارد، اما ممکن است هنوز به کارت microSD نیاز داشته باشید. برای گوش دادن به موسیقی در Mate 9 ، یک هدفون 3.5 میلی متری هدفون در بالای گوشی وجود دارد. کیفیت موسیقی از طریق هدفون خوب است و در جعبه یک جفت گوش گیر دارید. اگر می خواهید بی سیم گوش دهید، اتصال تلفن به بلندگو و هدفون از طریق بلوتوث آسان است.

    مشخصات و عملکرد Mate 9

    هواوی ادعا می کند این قدرتمندترین تلفن هوشمند در جهان است. Mate 9 قادر است هر وظیفه فشرده ای را که از آن بخواهید انجام دهد. به لطف چیپ ست کاملاً جدید ساخت Kirin 960 ساخت هواوی و پشتیبانی از 4 گیگابایت رم ، هر وظیفه ای را که بخواهید به راحتی انجام می دهد.

    این گوشی هوشمند هواوی Huawei Mate 9 از یک سلول 4000 میلی آمپری بهره می برد و از طریق USB-C شارژ می شود. یک حالت شارژ سریع نیز وجود دارد تا در سریع ترین زمان ممکن آن را پر کنید. Huawei با Mate 9 مشکل دوام باتری را برطرف کرده است.

    خرید قاب گوشی Huawei Mate 9

    دوربین

    دوربین دو لنز با مارک Leica از Huawei P9 به اینجا برگشته است. یک سنسور تک رنگ 20 مگاپیکسلی و یک رنگ 12 مگاپیکسلی وجود دارد. حالت دیافراگم گسترده چشمگیر است، اما فقط برای برخی از عکس ها کار می کند. دوربین Huawei Mate 9 همان واحد لنز دوگانه است که در Huawei P9 به نمایش درآمد.

    یک سنسور رنگی 12 مگاپیکسلی و یک مونوکروم 20 مگاپیکسلی (سیاه و سفید) وجود دارد. در ترکیب، این مواردی را ارائه می دهند که هواوی معتقد است تصویری دقیق تر از تصویری است که از یک سنسور می گیرید. توجه داشته باشید که می توانید قاب گوشی هوآوی خود را در روبان مارکت و در دسته بندی های مختلف و طرح دلخواه انتخاب نمایید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن