جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Huawei Nova 2 Plus

    Huawei Nova 2 Plus از طراحی برتری برخوردار است و هزینه کمتری از آنچه انتظار دارید را ارائه می دهد. در زیبایی سلفی و خروجی صدا بسیار عالی است. البته جایی که تحت تأثیر قرار نمی گیرد، استفاده از دوربین های دوگانه و عملکرد گرافیکی است. Nova Plus اصلی یک گوشی به یادماندنی مناسب بود. اما با پیگیری های انجام شده، Huawei بر روی دوربین جلو و قابلیت های صوتی متمرکز شده است.

    هواوی نوا 2 پلاس را می توان نسخه ارزان قیمت هواوی پی 10 پلاس دانست. آنها ابعاد تقریباً یکسانی دارد و از دوام کمتری برخوردار است، در عین حال طراحی زیبایی دارد. نوا 2 پلاس به جای نوار شیشه ای موجود در بالای P10 Plus با مارک Leica ، دارای پشتی تمام فلزی صاف است. این محصول هوآوی در سه رنگ موجود است که سیاه ، طلایی و آبی می باشد.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Huawei Nova 2 Plus

    صفحه نمایش هوآوی نوا 2 پلاس  

    حتی اگر اندازه صفحه نمایش 5.5 اینچ باشد ، Huawei Nova 2 Plus به راحتی در دست شما قرار می گیرد. و با وزن 169 گرم ، کار با آن آسان تر از تلفن های دیگر با اندازه صفحه نمایش مشابه است. هواوی حسگر اثر انگشت را در پشت گوشی قرار داده است. اگرچه سنسور اثر انگشت در جلو بیشتر ترجیح داده می شود، اما موقعیت آن در نوا 2 کاملاً تفکر شده است. به طور منطقی در زیر دوربین ها و در مرکز قرار دارد و دسترسی به انگشت اشاره را بسیار آسان می کند.

    مانند Huawei P10 ، حسگر اثر انگشت بسیار سریع تلفن شما را می شناسد و قفل آن را باز می کند. این از سریعترین مواردی  است که ما استفاده کرده ایم. همچنین اجازه می دهد حرکاتی مانند پایین کشیدن اعلان یا مرور عکس های خود را داشته باشید. با ضربه زدن روی آن می توانید به تماس ها پاسخ دهید و عکس بگیرید.

    طراحی مناسب Nova 2 Plus

    در حالی که هواوی Huawei Nova 2 Plus از طراحی ظریفی برخوردار است اما قطعاً قیمت آن بالاتر از آن است که از یک گوشی در محدوده قیمت آن انتظار می رود ، اما تلفنی است که در میان تمام تلفن های شبیه به آن قابل رقابت خواهد بود. این محصول فقط با ضخامت 6.9 میلی متر است و تلفن به راحتی در دستان شما قرار می گیرد و استفاده از آن از سایر تلفن های با اندازه صفحه نمایش مشابه راحت تر است.

    اگرچه حاشیه هایی در بالا و پایین وجود دارد، اما احساس نمی کنیم که بیش از حد بزرگ شده است، اما بیشتر ما نیاز به استفاده از تلفن با دو دست داریم. در سمت چپ Huawei Nova 2 Plus سینی سیم کارت قرار دارد که می تواند یک نانو سیم کارت و یک میکرو سیم کارت یا یک کارت MicroSD را بگیرد. در سمت راست، می توانید یک دکمه روشن و خاموش و همچنین کلیدهای تنظیم صدا را پیدا کنید که دسترسی به آن آسان است. در حال حرکت به پایین، نوا 2 پلاس از درگاه USB Type-C به همراه جک 3.5 میلی متری بهره می برد. قسمت پشتی تنظیمات دوربین دوگانه را به همراه یک فلاش در بالا و سنسور اثر انگشت در زیر آن به مرکز نگه می دارد. قسمت جلوی گوشی بسیار عمومی است و یک صفحه شیشه بزرگ با حاشیه های قابل توجه در بالا و پایین است.

    رابط کاربری Huawei Nova 2 Plus

    رابط کاربری سفارشی هواوی به خوبی جلا داده شده است. Huawei Nova 2 Plus دارای Android 7.0 Nougat است و در بالای آن Emotion UI (EMUI) 5.1 متعلق به خود Huawei است. در حالی که انتظار نداشتیم این گوشی اندروید 8 Oreo را اجرا کند، اما از اینکه مجهز به اندروید 7.1 نیست که در اکثر گوشی های جدید مشاهده می شود، جای تعجب دارد.

    اگرچه نسخه قبلی EMUI (4.x) و پایین لزوماً عالی نبوده است، هواوی با EMUI 5.0 که سال گذشته با Huawei Mate 9 به بازار عرضه شد، وارد شده و سپس با عرضه P10 و EMUI 5.1 آن را بیشتر اصلاح کرد. از برخی جهات ، EMUI کمی iOS را یادآوری می کند که می تواند برای برخی از کاربران چیز خوبی باشد. خصوصاً آنهایی که در گذشته از آیفون استفاده کرده اند. البته این فقط به طور پیش فرض به نظر می رسد و Huawei امکان شخصی سازی زیادی را فراهم می کند.

    به عنوان مثال، شما می توانید در  Huawei Nova 2 Plus انتخاب کنید که همه برنامه های شما در صفحه اصلی ظاهر شوند یا به جای آن یک کشو برنامه داشته باشید که فقط تعداد کمی از برنامه ها و ابزارک های پرکاربرد فضای صفحه اصلی را اشغال کند. همچنین می توانید از طریق برنامه تم Huawei ، تم ها و نمادها را تغییر دهید.

    سخت افزار صوتی عالی

    Huawei یک برنامه پخش کننده ویدیوی اختصاصی برای تماشای فیلم های ذخیره شده در دستگاه مانند موارد ایجاد شده با استفاده از دوربین یا کارت حافظه داخلی دارد. این یک برنامه واضح و کاربردی است که همچنین امکان تماشای فیلم ها در یک پنجره چند لایه روی صفحه اصلی را فراهم می کند و به شما امکان می دهد برنامه ها را در پس زمینه مرور و باز کنید.

    یکی از جنبه های کلیدی Huawei Nova 2 Plus تصمیم هوآوی برای استفاده از تراشه های AK4376a HiFi همراه با الگوریتم صوتی منحصر به فرد آزمایشگاه HUAWEI 2012 به نام Huawei Histen است. این فن آوری ها برای تمیز، واضح و درست نگه داشتن موسیقی به كمك تحریف و سایر آشفتگی ها با پردازش صدا می پردازند. نوا 2 پلاس همچنین از فناوری بلوتوث بی سیم aptX برای تأخیر کمتر پشتیبانی می کند.

    نیازی به گفتن نیست ، اما شما برای لذت بردن از صوت کامل در Nova 2 Pro به یک هدفون خوب نیاز خواهید داشت. بلندگوی منفرد نصب شده در پایین سمت راست درگاه USB-C از صدای معقولی برخوردار است و صدای بهتری را نسبت به بسیاری از تلفن ها تولید می کند.

    گوشی هوشمند Huawei Nova 2 Plus

    مشخصات و عملکرد Nova 2 Plus

    انتظار می رود که Huawei Nova 2 Plus به CPU پرچمدار این شرکت یعنی Kirin 960 مجهز نباشد که مختص گوشی های Huawei Mate 9 و Huawei P10 Plus است. در عوض ، این تلفن از اواسط Kirin 659 کار می کند که سطح عملکردی Snapdragon 625 را ارائه می دهد که همان CPU موجود در نسل اول Huawei Nova است.

    این چیپست بیشتر برای عملکرد عمومی تنظیم شده و همراه با 4 گیگابایت رم است که با تجربه رابط کاربری روان در استفاده از تلفن مشخص می شود. با این وجود وقتی CPU با برنامه ها و بازی های سخت روبرو می شود ، CPU برای ادامه روند تلاش می کند.

    عمر باتری

    هواوی Huawei Nova 2 Plus با یک باتری 3340 میلی آمپری ارائه می شود که از نظر ظرفیت با هوآوی نوا پلاس اصلی یکسان است. و این چیز خوبی است زیرا عمر باتری در نسخه اصلی تقریباً دو روز به طول انجامید. با استفاده عمومی، می توانید همین انتظار را در Nova 2 Plus داشته باشید. منظور از کاربرد عمومی، استفاده از تلفن برای گوش دادن به موسیقی، گرفتن عکس، مرور وب و به روز نگه داشتن کانال های اجتماعی است.

    خرید قاب گوشی Huawei Nova 2 Plus

    دوربین نوا 2 پلاس

    هواوی نوا 2 پلاس از دوربین های دوگانه پشتی بهره می برد. ، لنزهای دوگانه RGP از زاویه دید 12 مگاپیکسل و 8 مگاپیکسل با تمرکز طولانی ساخته شده اند. هیچ یک از تثبیت کننده های نوری تصویر وجود ندارد، به این معنی که شما به یک دست کاملاً ثابت نیاز دارید، به ویژه در شرایط کم نور، تا از نوا 2 پلاس بهترین بهره را ببرید.

    با این حال، هواوی می خواهد با Huawei Nova 2 Plus که دارای یک دوربین 20 مگاپیکسلی همراه با ISP خود توسعه یافته هوا و یک حالت زیباسازی ده درجه ای است، بیشتر به دوربین جلو تمرکز کند تا ظاهری طبیعی، سالم و پرانرژی به شما بدهد.

    توجه داشته باشید که می توانید برای خرید قاب گوشی سفارشی با طرح دلخواه برای گوشی هوآوی خود، از روبان مارکت بازدید کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن