جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Huawei Nova 3i

    اگرچه هوآوی به خاطر پرچمدار گوشی P20 Pro و Mate 20 Pro شهرت دارد، اما میان رده جایی است که این تولید کننده درخشش واقعی دارد و برخی از ویژگی های کاملاً برتر را با قیمت ارزان ارائه می دهد. اندکی پس از عرضه Nova 3e ، هواوی با مدلی کمی برتر به نام  Huawei Nova 3i ظاهر شده است.

    در حالی که سایر بازارهای بین المللی در این بازه قیمتی چند مدعی مانند شیائومی و وان پلاس دارند، اما در بسیاری از بازارهای جهانی این گوشی هوآوی برجسته شده است. بنابراین Nova 3i چگونه در برابر کاهش رقابت خود حرکت می کند.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Huawei Nova 3i

    حسگر اثر انگشت  Nova 3i

    باز شدن قفل صورت در Nova 3i به اندازه آیفون X پیشرفته و ایمن نیست، اما مطمئناً اجرای بهتری نسبت به بسیاری از موارد شگفت آور Face ID دارد.  این سریع و دقیق است، حتی وقتی در کمترین نور یا حتی تاریکی قرار دارید و اگرچه فعال شدن آن تقریباً یک ثانیه طول می کشد، اما می توانید یک فشار دادن دکمه را با ویژگی جالب و جذاب افزایش از حالت قفل ذخیره کنید.

    باز کردن قفل صورت به طور پیش فرض خاموش است، بنابراین برای تنظیم آن باید در قسمت تنظیمات امنیتی جستجو کنید. به طرز شگفت انگیزی سریع است و برای ثبت چهره شما هیچ وقتی لازم نیست که این اطمینان را می دهد که به طور واقعی یک نقشه سه بعدی دقیق از چهره شما مانند Face ID به دست می آید.

    وقتی صحبت از استفاده روزمره و امنیت بهتر می شود، ممکن است بخواهید با قفل پیش فرض اثر انگشت که سریع، بدون تاخیر و احتمالاً کمی ایمن تر است، امتحان کنید.

    صفحه نمایش نوا 3 آی

    Huawei Nova 3i بدون اینکه برای کار با یک دست خیلی بزرگ باشد، به لطف کل روش لبه به لبه، می تواند در یک صفحه نمایش 6.3 اینچی با وضوح 1080*2340 پیکسلی IPS LCD فعال شود. البته شکاف، صفحه نمایش را به نسبت تصویر 19: 9 نسبتاً غیرمعمول تبدیل می کند.

    نمایشگر عظیم از لحظه روشن شدن چشمگیر به نظر می رسد. هنگام ورق زدن در صفحه اصلی و برنامه های بومی، یک صفحه عالی ایجاد می شود. با این حال، به جز برخی از برنامه های بومی، بسیاری از برنامه ها برای این نسبت ابعاد باقی می مانند.

    با این وجود، این پنل توانایی و ظاهری کاملاً جذاب را دارد. تیز و دقیق است، اما البته نسبت کنتراست و اشباع صفحه پنل AMOLED زیاد نیست. یک پانل AMOLED همچنین در مخفی کردن ناچ با باند های سیاه و سفید عمیق در دو طرف بریدگی بهتر کار می کند. در حالی که در این حالت، به خوبی در بریدگی سیاه ادغام نمی شود.

    نوا 3i با اکثر گوشی های موجود در محدوده خود دارای صفحه نمایش 1080 * 2340 قابل رقابت است که نه تنها باعث وضوح آن می شود، بلکه در صورت استفاده برای چندرسانه ای نیز به خوبی نمایش می شود.

    گوشی هوشمند Huawei Nova 3i

    عملکرد و طراحی مناسب

    ثانیه های تاخیر همیشه می تواند تفاوت را فقط در ورزش بلکه در بازی های آنلاین نیز ایجاد کند. Huawei Nova 3i به پردازنده نسل بعدی AI Kirin 710 و فناوری GPU Turbo مجهز شده است و با هم ترکیب می شوند تا تلفن شما در حساس ترین زمان پاسخگو باشد.

    HUAWEI nova 3i با چیپست 12 نانومتری Kirin 710 دارای قابلیت پاسخگویی روان ، ویژگی های عکس AI و تجربه بازی همه جانبه با ISP و DSP مستقل است. حسگر اثرانگشت در موقعیتی قرار دارد که در اکثر گوشی های اندرویدی که هنوز از پیکربندی استفاده می کنند، دیده می شود. دسترسی به آن با یک دست کاملا آسان است و کار با آن سخت است.

    HUAWEI nova 3i سه مدل رنگی را برای انتخاب شما فراهم می کند، سفید، سیاه و بنفش که با رنگ های زیبا در شیشه پشتی و قاب میانی فلزی، از تجربه بصری فوق العاده ای لذت خواهید برد. Huawei Nova 3i  169گرم وزن دارد. با ابعادی که در 157.6 * 75.2 * 7.6 میلی متر تنظیم شده است ، در واقع جیب است و می توان آن را به راحتی در یک دست نگه داشت.

    دوربین در نوا 3i

    دوربین های دوتایی پشتی تصاویر را بهم می چسباند تا تصاویر HD بوکه ایجاد کند. با استفاده از همین فناوری در دوربین جلو، می توانید خیره کننده ترین سلفی های خود را ایجاد کنید. با هر چیز دیگری که به زیبایی تار شده است، تصاویر شما بسیار شفاف به نظر می رسد.

    می توانید با دوربین های عقب دوگانه AI ، زیبایی زندگی را به تصویر بکشید. دوربین های پشتی 16 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.2 ، جلوه بوکه ای حرفه ای و طبیعی ایجاد می کنند. HUAWEI nova 3i با الگوریتم های AI تقویت شده توسط استفاده از بیش از 100 میلیون تصویر ، 22 دسته از 500 صحنه را تشخیص می دهد و نتیجه بهینه سازی عکسبرداری را فراهم می کند. شما می توانید زیبایی زندگی را به راحتی ثبت کنید.

    خرید قاب گوشی Huawei Nova 3i

    اتصال قوی با هوش مصنوعی  HUAWEI nova 3i

    اتصال انعطاف پذیر مبتنی بر هوش مصنوعی همیشه شما را در تماس نگه می دارد و هوشمندانه با محیط شما سازگار می شود. حالت اتصال قوی، به سرعت سیگنال 4G را بازیابی می کند و عملکرد شبکه را به صورت پویا بهینه می کند. HUAWEI GEO 1.5 خدمات موقعیت یابی دقیق تری را ارائه می دهد و عملکرد را حتی در تونل ها نیز افزایش می دهد. در HUAWEI nova 3i با قابلیت تحلیلی و لغو سر و صدای محیط با استفاده از هوش مصنوعی، تماس های کم حجم افزایش می یابد و تماس های پر سر و صدا به مکالمات واضح و با کیفیت تبدیل می شوند.

    Qmojis های سه بعدی با هوش مصنوعی با ایجاد چهره، حرکات و صدای شما حالت های شخصیتی، حرکات و صدا را ایجاد می کنند و GIF یا فیلم های Qmoji شخصی را تولید می کنند و لذت بیشتری را به پیام رسانی شما اضافه می کنند.

    در صورتی که برای تهیه این گوشی هوآوی اقدام کردید، می توانید برای خرید قاب گوشی با طرح دلخواه نیز به روبان مارکت مراجعه کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن