جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Huawei Nova 5T

    Huawei Nova 5T با داشتن ظاهری زیبا ، قدرت دوربین چهارگانه و عملکرد عالی، ارزش بالایی را برای یک گوشی هوشمند به ارمغان می آورد. این گوشی از بسیاری از ویژگی های پیشرفته برای برچسب قیمت متوسط ​​خود برخوردار است، اما Huawei برای تحقق این امر موارد موثری را در آن کار کرده است. البته این گوشی بدون شارژ بی سیم و جک هدفون است و صفحه نمایش فقط LCD است.

    Nova 5T دومین گوشی Nova Huawei است که امسال به بازار عرضه شده است. این در شرایطی است که اکثر مارک های برتر، از جمله Huawei ، فقط پرچمداران برجسته خود را راه اندازی کرده اند. هوآوی با جدیدترین تلفن نوا خود امیدوار است که با بودجه محدود بتواند پاسخگوی کسانی باشد که پس از یک دستگاه رده بالا آن را پیگیری می کنند.

    نوا 5 تی به نظر می رسد یک پیشنهاد ارزشمند است. این گوشی در یک صفحه بزرگ در یک نمایه خوب، یک دوربین چهارگانه مانند P30 Pro Huawei و پردازنده برتر Kirin 980 Huawei قرار دارد. البته به نظر می رسد که این گوشی در آن اندازه نیست که بتواند خود را یک پرچمدار برتر معرفی کند.

    شما ویژگی های پیشرفته ای مانند شارژ بی سیم ، فضای ذخیره سازی قابل ارتقاء ، صفحه OLED یا مقاومت در برابر آب را نخواهید دید. اما اگر می توانید بدون این موارد اضافی استفاده کنید و به کیفیت دوربین گوشی مانند P30 Pro علاقه مند هستید، Huawei Nova 5T تلفنی است که باید آن را در نظر بگیرید.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Huawei Nova 5T

    در دسترس بودن هواوی نوا 5 تی

    شما می توانید Nova 5T را در سه رنگ بنفش ، آبی و سیاه تحویل بگیرید. این فقط با یک پیکربندی 8 گیگابایت RAM با 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی غیرقابل توسعه است. با توجه به میزان تکنولوژی و ویژگی های ارائه شده، نوا 5 تی در برابر رقبای رده بالایی مانند هواوی P30 Pro به عنوان یک معامله به نظر می رسد.

    اما باید توجه داشته باشید که پرچمداران سال گذشته،  از جمله P30 عالی، کاهش قیمت داشته اند. تلفن های مانند میان رده وان پلاس 7 پرو نیز دارای صفحه نمایش AMOLED بهتر و روان بوده و تنها با چند صد درهم بیشتر فضای ذخیره سازی را دو برابر می کند.

    طراحی Nova 5T

    سری Nova برند خود را تازه کرده و به نظر می رسد دور شدن از شیب های پر زرق و برق و پایان خیره کننده ای است که تلفن های Huawei را با آنها مرتبط می کند. در پشت شیشه ای 2.5D مونوگرام Nova تازه ضرب شده را در شکلی بازتابنده و چشم نواز مشاهده می کنید که زیبایی تقریباً هولوگرافیکی در Huawei Nova 5T ایجاد می کند.

    مونوگرام نوا کاملاً ظریف بوده و در پشت با الگویی مدرن و تکراری جاسازی شده است. در حالی که این پوشش شیشه ای با کوچکترین لمس اثرانگشت را می گیرد، رنگ بنفش تیره و نور بازتابنده آنها را به خوبی استتار می کند. می توانید تلفن را برگردانید و با یک صفحه نمایش بزرگ 6.26 اینچی که به طرز ماهرانه ای به یک فرم جمع و جور بسته می شود، دریافت کنید. تلفن محکم است و مشخصات صاف آن احساس خوبی در دست ایجاد می کند.

    به جای ناچ ، Huawei Nova 5T دارای یک سوراخ 4.5 میلی متری در گوشه بالا سمت چپ است که نسبت صفحه به بدنه گوشی را بیش از 90 درصد می دهد. هنوز می توانید حاشیه های نازکی را در اطراف صفحه پیدا کنید.

    گوشی هوشمند Huawei Nova 5T

    صفحه نمایش Huawei Nova 5T

    پنل LCD IPS بارزترین شاخص برچسب قیمت متوسط ​​Nova 5T است. صفحه نمایش Nova 5T در حالی که هنوز توانایی دارد، از پنل های OLED و AMOLED پر جنب و جوش و پر دردسر که در تلفن های با قیمت کمی بالاتر یافت می شود، خارج شده است.

    رنگ های صفحه LCD به اندازه کافی واضح نیستند، به نظر می رسد کنتراست در برخی از پروفایل ها خاموش است و رنگ های سیاه نیز به واقع سیاه نیستند و حاشیه های خاکستری را در کناره ها برجای می گذارد و در هنگام صحنه های تاریک کنتراست کمتر از حد مطلوب را به نمایش می گذارد.

    وضوح تصویر Full HD + با کیفیت 2340 * 1080p با کیفیت 412 ppi ارائه می شود و در نتیجه تصاویر و فیلم هایی واضح به دست می آید. اما از آنجا که این یک صفحه نمایش IPS LCD است، فشار زیادی در باتری ایجاد می شود.

    عمر باتری  Nova 5T

    در استفاده روزمره که متشکل از شبکه های اجتماعی سنگین و وبگردی ، پخش موسیقی و چند بازی خوب است، Huawei Nova 5T  روز را به طور منظم با 18-22٪ مانده به پایان رساند عمر باتری در Nova 5T برای یک روز به طور مداوم خوب است و با استفاده محافظه کارانه و بهینه سازی مجهز به نرم افزار، می تواند حتی به خوبی روز بعد را دوام بیاورد.

    در تست باتری استاندارد که در آن یک فیلم 90 دقیقه ای Full HD را روی یک تلفن کاملاً شارژ با حداکثر میزان روشنایی خمیده پخش می کنید ، Nova 5T   می تواند 14 درصد قابل قبول را از دست که قابل رقابت با نمونه های مشابه است. البته شارژ بی سیم در Nova 5T وجود ندارد، خوشبختانه باتری 3،750 میلی آمپری Nova 5T به حالت کامل شارژدهی از طریق شارژر فوق العاده 22.5 وات موجود در جعبه سریع است.

    خرید قاب گوشی Huawei Nova 5T

    دوربین نوا 5 تی

    در حالی که Huawei Nova 5T از برخی ویژگی های سطح بالا چشم پوشی می کند، دوربین یکی از آنها نیست. این یک دوربین چهارگانه چشمگیر و همه کاره دارد که شبیه همان چیزی است که در P30 Pro یافت می شود. لنزهای همزمانی با ترفندهای AI می توانند عکس های خوبی را ایجاد کنند. آنها در دوربین های چهارگانه با مارک Leica در P30 Pro بسیار کوچک هستند، اما نتایج به خوبی OnePlus 7 Pro هستند و با بهترین عملکردها مانند Samsung Galaxy S10 + قابل مقایسه هستند.

    یک سلفی 32 مگاپیکسلی در سوراخ جلوی گوشی قرار دارد. مملو از هوش مصنوعی و پیشرفت های نرم افزاری است که باعث می شود سلفی ها بیش از حد پردازش شوند. تنها زمانی که هوش مصنوعی مفید است زمانی است که در یک اتاق تاریک هستید و فقط باید یک عکس سلفی بگیرید.

    در این حالت، هوش مصنوعی از روش همجوشی پیکسل 4 در 1 برای روشنایی تصویر استفاده می کند. وقتی هوش مصنوعی خاموش است و نور کافی در اطراف خود دارید، تصاویر از دوربین جلو می توانند بسیار مناسب باشند. در صورت تهیه این گوشی کارآمد هوآوی، می توانید برای خرید قاب گوشی با طرح دلخواه خود از روبان مارکت اقدام کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن