جستجو
همه دسته بندی ها
    منو بسته
    Back to all

    بررسی گوشی هوشمند Huawei Nova 7i

    هواوی جدیدترین گوشی هوشمند میان رده خود را با نام Huawei Nova 7i روانه بازار کرده است و در واقع تغییر نام Huawei Nova 6 SE است که برای بازار چین راه اندازی شد. این گوشی هوشمند دارای CPU HiSilicon Kirin 810 و صفحه نمایشگر 6.4 اینچی FHD + LCD می باشد که با باتری باتری 4200 میلی آمپر ساعت می تواند به خوبی در طول روز برای استفاده روزمره به کار گرفته شود.

    << خرید قاب گوشی فانتزی و فوتبالی >>

    گوشی هوشمند Huawei Nova 7i

    طراحی Nova 7i

    طراحی Huawei Nova 7i تقریباً شبیه هر گوشی هوشمند میان رده دیگری است که از این برند ارائه شده است. این یک گوشی بسیار سبک در مقایسه با محصولات هم رده خود است. در سمت چپ، شیار سیم کارت را پیدا می کنید که می توانید حداکثر دو سیم کارت در آن قرار دهید. در Nova 7i هیچ توسعه کارت microSD وجود ندارد.

    در سمت راست، دکمه های تنظیم صدا و دکمه روشن و خاموش را که حسگر اثر انگشت درست درون آن قرار گرفته است، دریافت خواهید کرد. Huawei تصمیم گرفت حسگر اثر انگشت را از زیر صفحه به کناره های تلفن منتقل کند. موقعیت جایی است که انگشت شست به طور طبیعی روی آن قرار می گیرد. بنابراین دسترسی به آن بسیار آسان تر است.

    در پایین، پورت USB Type-C ، همراه با بلندگو و جک 3.5 میلی متری صدا را خواهید یافت. ضمن آنکه جک صوتی در این مدل گوشی باقی مانده است. علی رغم اینکه بسیاری از شرکت ها آن را حذف کرده اند تا فضای بیشتری را در دستگاه خود داشته باشند. این باعث صرفه جویی در وقت برای پیدا کردن آداپتور کوچک پورت صوتی USB Type-C به 3.5 میلی متر می شود.

    در پشت ، Huawei Nova 7i با رنگ سبز زمردی بسیار شیک ساخته شده است و این یک طراحی بسیار مینیمالیستی است. خطوط انعکاس هیچ عارضه ای ندارند، فقط منحنی های بسیار ظریف نور که پشت را روشن می کند. برای سیستم دوربین چهارگانه آن، یک برش بسیار نازک نیز دارد.

    صفحه نمایش هواوی نوا 7 آی

    Nova 7i یک دستگاه میان رده است، بنابراین دارای صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 90 هرتز یا 120 هرتز است. این یک نمایشگر بزرگ 6.4 اینچی 1080*2310 FHD +  و کاملا بدون حاشیه است. در این گوشی، لبه ها دارای تعادل مناسبی بوده و حاشیه در آن به خوبی طراحی شده است.

    ضمن آنکه صفحه نمایش Huawei Nova 7i دارای عملکردی مناسب بوده و روشنایی و وضوحی عالی را به نمایش می گذارد و پیکسل ها و جزئیات به شکلی مناسب به نمایش در می آیند. از طرف دیگر، رنگ در فضحات نیز دارای تعادل بوده و در زمان بازی یا تماشای فیلم، به خوبی عمل می کند.

    گوشی هوشمند Huawei Nova 7i

    تجربه ی کاربر

    از زمان ظهور آندروید ، از GMS استفاده می کنیم اما Huawei هنوز طرح پشتیبان HMS را دارد. اگر از تلفن هوشمند Android دیگری وارد بازار می شوید، اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که فقط همه چیز را از تلفن قدیمی خود منتقل کرده و وارد کنید.

    با استفاده از برنامه Phone Clone هواوی، می توانید تقریباً همه چیز را از مخاطبین، پیام ها، عکس ها، فیلم ها و حتی برنامه ها منتقل کنید. این اولین قدم در جذب برنامه های مورد علاقه خود به Huawei Nova 7i است. اگر امکان انتقال آن وجود ندارد، می توانید AppGallery یا APKPure را بررسی کنید.

    البته، می توانید برنامه های گوگل را نیز روی گوشی خود نصب نمایید. فقط خدمات اصلی تلفن در Google اجرا نمی شوند، بلکه در عوض در سرویس های موبایل Huawei استفاده می شوند.این گوشی دارای اتصال بلوتوث v5.1 و درگاه USB Type-C است و با سیستم عامل اندروید 10 سازگار می باشد.

    کارایی  Nova 7i

    پردازنده Kirin 810 در Huawei Nova 7i باعث می شود تجربه کلی کاربر احساس ناخوشایند شود. هیچ انیمیشن غیر ضروری برای کاهش سرعت کاری که می خواهید از طریق تلفن انجام دهید، وجود ندارد. این دستگاه دارای هشت گیگابایت رم بوده و حافظه داخلی آن 128 گیگابایت است که باعث می شود بتوانید به خوبی کارهای روزمره خود را در شبکه های اجتماعی مدیریت کنید.

    وقتی نوبت به بازی می رسد، این گوشی قادر است از بالاترین وضوح گرافیکی، از جمله حالت نرخ فریم بالا پشتیبانی کند. آن را در پابچی موبایل امتحان کرده و تصاویر چشمگیری را دریافت نمودیم.

    البته ، ممکن است در پشت تلفن گرمای کمی وجود داشته باشد، اما این طبیعی است و تا حدی نیست که دستان شما را داغ کند. ضمن آن که باتری 4200 میلی آمپر ساعت در این دستگاه بسیار کاربردی است و می توانید از شارژ سریع 40 وات آن نیز به خوبی بهره ببرید.

    خرید قاب گوشی Huawei Nova 7i

    دوربین Huawei Nova 7i

    در گوشی هوشمند Huawei Nova 7i دوربین با کارآیی مناسب تعبیه شده است. این گوشی با دوربین و سنسور اصلی دوربین 48MP، سنسور زاویه فوق العاده گسترده 8MP، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی، سنسور عمق 2MP، سنسور سلفی Selfie 16MP همراه است که می تواند تصاویری زیبا و با کیفیت مناسب را در یک گوشی هوشمند میان رده به نمایش بگذارد.

    پس از خرید این گوشی هوشمند هوآوی، می توانید در روبان مارکت و در دسته بندی های متنوع آن، قاب گوشی مناسبی را در طرح دلخواه خود خرید کنید.

    نظرات
    نظر خود را وارد نمایید. بستن